De Duitse uitgever Anaconda heeft een nieuwe adventure aangekondigd: So Blonde. Het wordt ontwikkeld door het Franse Wizarbox en niemand anders dan Broken Sword-veteraan Steve Ince is ingehuurd voor het verhaal.<br /><br />Het 17-jarige Amerikaanse meisje Sunny Blonde is met haar ouders op een luxe cruise, maar omdat ze zich nogal verveelt op het feestje van haar ouders ontloopt ze hen voortdurend. Als het schip bij de Bermuda Driehoek in de problemen komt door een onweer, springt ze in een reddingsboot. Ze raakt buiten bewustzijn en als ze weer bijkomt ligt ze op een palmstrand. Het eiland blijkt onbewoond en ze moet zich dus zonder winkelcentra, make-up en mobiele telefoon zien te redden. <br /><br />Het spel moet in november klaar zijn en op <a href="http://www.adventurecorner.de/games/soblond/artwork/001.jpg" target="_blank"> de site van AdventureCorner</a> kun je het eerste screenshot bewonderen.<br /><br /><b>Bron: </b><a href="http://www.adventurecorner.de/" target="_blank">AdventureCorner</a>
Beetje gemengde gevoelens over die screenshot. Opzich ziet het er goed uit maar ik zie zo aankomen dat het in no-time omswitcht naar een compleet andere stijl ala Runaway. Oh well, we zien het wel
Actually, that suggests a queitson. Are spirits able to see what colour of spectral energy a normal human will have and only possess those who will be the same colour as them, or is it entirely determined by the colour of the spirit that possesses them?Also, even though I think this is something that I'll have to wait to learn, I wonder how the colour of a Spectral's energy is determined when their conversion is due to be exposed to a lot of spirits/ghosts/tools (presuming that each one will have its own specific colour)?