| Auteur |
Bericht |
|
Betje
|
Berichttitel: Geplaatst: zo sep 24, 2006 8:37 pm |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
|
Nee, Sneaker, helemaal in het Duits. Maar volgens mij komt de Engelse versie over een paar dagen al uit.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Geplaatst: zo sep 24, 2006 8:43 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3926 Woonplaats: Rotterdam
|
|
Heb de engelse eigenlijk al uitgespeeld (reviewexemplaar) maar liep in de twee bugs (eentje heeft me een uur bezig gehouden tot ik doorhad dat het toch echt een bug was) en de twee cutscenes (de belangrijkste twee op het einde) ontbraken. Heb ze een mailtje gestuurd, dus hopelijk kan ik spoedig eindelijk zien hoe het werkelijk afloopt.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Jeroen
|
Berichttitel: Geplaatst: di sep 26, 2006 10:14 pm |
|
 |
| Avonturier |
 |
Geregistreerd: vr feb 24, 2006 11:24 am Berichten: 273 Woonplaats: Woerden
|
|
Ik ben nu aan het bieden op Ebay op Ark of Time. Wat zijn jullie ervaringen met deze adventure?
|
|
 |
|
 |
|
Betje
|
Berichttitel: Geplaatst: wo sep 27, 2006 1:27 am |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
Ook toevallig! We hadden het net over Ark of Time in de draad over nog niet gespeelde spellen. Het enige wat ikzelf over het spel weet is dat nu vier mensen het op hun lijst van ongespeelde spellen hebben staan. Misschien moeten we het allevier tegelijk spelen, kunnen we ervaringen uitwisselen. 
|
|
 |
|
 |
|
Mal
|
Berichttitel: Geplaatst: wo sep 27, 2006 2:22 pm |
|
 |
| Reiziger |
 |
Geregistreerd: za sep 23, 2006 1:07 pm Berichten: 71 Woonplaats: Antwerpen
|
Betje schreef: Ook toevallig! We hadden het net over Ark of Time in de draad over nog niet gespeelde spellen. Het enige wat ikzelf over het spel weet is dat nu vier mensen het op hun lijst van ongespeelde spellen hebben staan. Misschien moeten we het allevier tegelijk spelen, kunnen we ervaringen uitwisselen. 
Als we nog even wachten op Koalabeat, dan zijn we meteen met vijf. Lijkt me inderdaad genoeg om het spel gelijktijdig te spelen en hier ervaringen uit te wisselen. Ik zal waarschijnlijk wel degene zijn die voortdurend hints zal nodig hebben en jullie dus zullen moeten helpen. 
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Geplaatst: wo sep 27, 2006 7:18 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
|
Had je mij meegeteld in die vier? Mijn lijstje staat op pagina 1 in dat topic en is inmiddels wel ongeveer twee keer zo lang.  Wanneer mag ik met de VUT? 
|
|
 |
|
 |
|
Betje
|
Berichttitel: Geplaatst: wo sep 27, 2006 9:30 pm |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
|
Nee, ik had jou nog niet meegeteld. Wel Koalabeat, voorbarig als ik ben. Jullie doen mee?
Hoe oud ben jij trouwens, Vanya? Zit je tegen je pensioen aan of juist nog lang niet?
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Geplaatst: wo sep 27, 2006 9:33 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3926 Woonplaats: Rotterdam
|
Laat ze het maar niet horen  .
Ik heb hem zelf ooit gehad, maar toen had ik een hele slechte computer waar dit spel het dus niet op deed. Toen heb ik hem maar omgerolen. Had ik het nu maar niet gedaan, want ben wel benieuwd naar deze game  .
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Mal
|
Berichttitel: Geplaatst: wo sep 27, 2006 11:38 pm |
|
 |
| Reiziger |
 |
Geregistreerd: za sep 23, 2006 1:07 pm Berichten: 71 Woonplaats: Antwerpen
|
Betje schreef: Nee, ik had jou nog niet meegeteld. Wel Koalabeat, voorbarig als ik ben. Jullie doen mee?
Jep, I'm in! 
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Geplaatst: do sep 28, 2006 5:20 am |
|
 |
| Globale Moderator |
|
Betje schreef: Nee, ik had jou nog niet meegeteld. Wel Koalabeat, voorbarig als ik ben. Jullie doen mee?
Hoe oud ben jij trouwens, Vanya? Zit je tegen je pensioen aan of juist nog lang niet?
Nog lang niet
Ik ben wel wat ouder dan 'de gemiddelde gamer' maar pensioen duurt nog minstens dertig jaar (en tegen die tijd zal je wel moeten doorwerken tot je tachtigste ofzo, dus dan kun je er nog vijftien jaar bij optellen...).
|
|
 |
|
 |
|
Margarita
|
Berichttitel: Geplaatst: do sep 28, 2006 8:54 am |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: do aug 12, 2004 1:14 pm Berichten: 1251 Woonplaats: Gelderland
|
Ik heb het spel Ark of Time, heel lang geleden gespeeld.
En ik vond het een hele leuke point en click adventure.
Maar ik heb het nooit uitgespeeld omdat ik die laatste puzzel, daar kwam ik niet uit, zelfs niet met een walktrough.
Maar hij is echt leuk! veel plezier. 
|
|
 |
|
 |
|
Jeroen
|
Berichttitel: Geplaatst: do sep 28, 2006 9:12 am |
|
 |
| Avonturier |
 |
Geregistreerd: vr feb 24, 2006 11:24 am Berichten: 273 Woonplaats: Woerden
|
Ah, da's mooi om te horen! Ik heb mijn bod iets hoger moeten maken, maar als het goed is word ik morgen de eigenaar...
En om het met zijn allen tegelijk te spelen lijkt me wel gezellig!
|
|
 |
|
 |
|
Betje
|
Berichttitel: Geplaatst: do sep 28, 2006 9:13 am |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
Mooi, jij bent vanaf nu tot onze officiele vraagbaak en hintleverancier benoemd, Margarita.  Welkom op de Ark, babies geen enkel bezwaar.
|
|
 |
|
 |
|
Margarita
|
Berichttitel: Geplaatst: do sep 28, 2006 9:23 am |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: do aug 12, 2004 1:14 pm Berichten: 1251 Woonplaats: Gelderland
|
Betje schreef: Mooi, jij bent vanaf nu tot onze officiele vraagbaak en hintleverancier benoemd, Margarita.  Welkom op de Ark, babies geen enkel bezwaar.
hahaha ja nou uuh  dat weet ik niet meer hoor...
Het is echt lang geleden, het staat me alleen bij dat ik het een leuke adventure vond.
En dat ik die laatste puzzel niet uitkwam. Maar werkt dit spel dan wel onder windows xp ?
Dit was ook humor. 
|
|
 |
|
 |
|
Betje
|
Berichttitel: Geplaatst: do sep 28, 2006 9:23 am |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
|
Daar zeg je zowat... heb nog niet geprobeerd of het op XP werkt. Ik heb zelf ook twee ouwe computers staan, maar voor anderen kan het een probleem zijn.
En nu aan het WERK, Betje!
|
|
 |
|
 |
|