Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Algemene Praat » Algemene Praat

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di maart 22, 2005 11:35 am 
Site Admin

Wie heeft er allemaal huisdieren thuis? En wat voor dieren zijn het..

Ik ben nu eenmaal erg nieuwsgierig :D

We hebben hier altijd heel veel huisdieren gehad. Toen mijn zus nog thuis woonden hadden we ratten, dégoes en veel zieke dieren die mijn zus tegenkwam op straat ;) Zoals eenden, kraaien, duiven en een keer een zebravink..

We hebben heel vroeger ook honden gehad en een tijdje een paar kittens, die mijn zus meegenomen had omdat de eigenaar ze dood wilde maken..

Nu hebben we geen dieren meer, alghoewel ik wel graag een hond zou willen hebben.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di maart 22, 2005 3:51 pm 
Member

Ik heb eigenlijk altijd dieren om me heen gehad... cavia's, konijnen, parkieten, hamsters, schildpadden, katten... ik heb nu 1 russische dwerghamster zonder naam en een vogelspin genaamd Raybeez..

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di maart 22, 2005 5:38 pm 
Avonturier

Ik heb er echt weinig gehad als ik t zo zie.

Ik had ooit een gouvis, we hebben nu al 8 jaar een konijn en mn zusje heeft een hamster.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di maart 22, 2005 6:11 pm 
Adventure Hero

Ik had ooit een kat genaamd Vallery, maar die is dood
Toen had ik 2 ratten genaamd Cyber & Hyper, maar die trof ik dood in hun kooi aan op een vrijdag de 13e

Nu heb ik een debiele kat genaamd Gollum... en die leeft dus nog...

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di maart 22, 2005 6:20 pm 
Avonturier

Pas op dat ie niet in de pan met hete soep dondert als ie de ring van je vriendin wil afpakken :P ;)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di maart 22, 2005 8:07 pm 
Member

nou wij hebben altijd een hond gehad en als die overleden is dan na een paar maanden weer een nieuwe uitzoeken...

de laatste is een amiricaanse witte herder van nu 2 jaar is lekker waaks. in het verleden hebben we een boerderij gehad ik had daar 100 kippen en een paar ratten die op het voer afkwamen maar die tellen natuurlijk niet mee. ook hadden we toen 12 schapen en 2 koeien. dit verleden is ongeveer 2 jaar geleden, maar ik mis de dieren wel hoor om me heen en het rustige landelijke leven van de buiten dorpen van barneveld.

peter deurholt

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di maart 22, 2005 10:13 pm 
Avonturier

<!--QuoteBegin-Junaid+Mar 22 2005, 06:11 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Junaid @ Mar 22 2005, 06:11 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->

Nu heb ik een debiele kat genaamd Gollum... en die leeft dus nog... [/quote]
Hihi die kat van jou ik heb toen gezien op filmpie van oud en nieuw :D die zag er leuk uit.....

zelf heb ik geen huisdieren

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di maart 22, 2005 11:33 pm 
Adventure Hero

<!--QuoteBegin-mellonhead+Mar 22 2005, 06:20 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (mellonhead @ Mar 22 2005, 06:20 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Pas op dat ie niet in de pan met hete soep dondert als ie de ring van je vriendin wil afpakken :P ;) [/quote]
Nou een vriendin heb ik niet :P (ja, jullie lezen het goed dames) maar een ring heb ik wel! The One Ring om precies te zijn!

En gek genoeg heeft ie er wel een paar keer op gebeten

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo maart 23, 2005 3:39 pm 
Member

<!--QuoteBegin-Junaid+Mar 22 2005, 11:33 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Junaid @ Mar 22 2005, 11:33 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Nou een vriendin heb ik niet :P (ja, jullie lezen het goed dames)[/quote]
:goblin2: ASL? :P

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo maart 23, 2005 4:04 pm 
Reiziger

Thuis hebben we 8katten. Nero en César ; Maximus en Skat(i)e ; Cleo, Mini Garfield en Golf(ie). Vier katinnen en vier katers.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo maart 23, 2005 7:05 pm 
Avonturier

<!--QuoteBegin-Junaid+Mar 22 2005, 11:33 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Junaid @ Mar 22 2005, 11:33 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->maar een ring heb ik wel! The One Ring om precies te zijn!

En gek genoeg heeft ie er wel een paar keer op gebeten [/quote]
It is ours it is!!

Bite it off we shalllss!!!!!!

We hates nasty Junaidses!!

They makes us cry, don't they precious?

All we wants is get close enough to the ring and get it for MEEEEE!!!

For us...

I meant for us...

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo maart 23, 2005 8:56 pm 
Reiziger

Op dit moment hebben we 2 poezen, Marie en Toulouce, en een kakariki, Tommy.
Vroeger had ik een aanloop poes, Mouce, die is overleden aan kanker. Ook had ik een tamme mus, gevonden op de manega -was uit het nest gevallen - en Mos is 11 jaar geworden. Wij hebben eigenlijk altijd dieren die nergens heen kunnen, en dan maar bij ons komen wonen. Onze huidige 2 poezen zijn ook op demanege geboren, maar niemand wilde ze hebben, dus heb ik ze maar meegenomen. Onze vogels ook altijd; iemand heeft een vogel en wil er van af, dus nemen wij deze wel in huis.
Ooit hoop ik zelf een dier te kunnen uitzoeken, bijv. een mooie noorse boskat of een afgaanse windhond, maar ja, het zullen altijd wel aanlopertjes blijven. :max:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: do maart 24, 2005 8:04 pm 
Adventure Hero

<!--QuoteBegin-Peter Deurholt+Mar 22 2005, 08:07 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Peter Deurholt @ Mar 22 2005, 08:07 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> nou wij hebben altijd een hond gehad en als die overleden is dan na een paar maanden weer een nieuwe uitzoeken...

de laatste is een amiricaanse witte herder van nu 2 jaar is lekker waaks. in het verleden hebben we een boerderij gehad ik had daar 100 kippen en een paar ratten die op het voer afkwamen maar die tellen natuurlijk niet mee. ook hadden we toen 12 schapen en 2 koeien. dit verleden is ongeveer 2 jaar geleden, maar ik mis de dieren wel hoor om me heen en het rustige landelijke leven van de buiten dorpen van barneveld.

peter deurholt [/quote]
Kom jij uit Barneveld ??

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: do maart 24, 2005 8:22 pm 
Member

<!--QuoteBegin-Margarita+Mar 24 2005, 08:04 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Margarita @ Mar 24 2005, 08:04 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Peter Deurholt+Mar 22 2005, 08:07 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Peter Deurholt @ Mar 22 2005, 08:07 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> nou wij hebben altijd een hond gehad en als die overleden is dan na een paar maanden weer een nieuwe uitzoeken...

peter deurholt [/quote]
Kom jij uit Barneveld ?? [/quote]
beste Margarita, :rolleyes:

ik ben geen oorspronkelijke barnevelder. ik kom orspronkelijk uit zaanstreek (net boven amsterdam) maar heb 5 jaar in gemeente barneveld gewoond in het buitengebied tegen de harselaar....

peter

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: do maart 24, 2005 10:14 pm 
Adventure Hero

<!--QuoteBegin-Peter Deurholt+Mar 24 2005, 08:22 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Peter Deurholt @ Mar 24 2005, 08:22 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> [peter deurholt [/QUOTE]
Kom jij uit Barneveld ?? [/QUOTE]
beste Margarita, :rolleyes:

ik ben geen oorspronkelijke barnevelder. ik kom orspronkelijk uit zaanstreek (net boven amsterdam) maar heb 5 jaar in gemeente barneveld gewoond in het buitengebied tegen de harselaar....

[/quote]
Ahaa ja ik heb ook in Barneveld gewoont en nu woon ik weer in mijn geboorte plaats ;)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Forumoverzicht » Algemene Praat » Algemene Praat