Auteur |
Bericht |
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Vrolijke kerst allemaal! Geplaatst: za dec 12, 2009 2:51 am |
|
 |
Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3963 Woonplaats: Rotterdam
|
Nog even en dan is het weer kerst. Wij gaan weer hetzelfde doen als voorgaande jaren. Dus veel kerstfilms, lekker eten en gezelligheid.
Wat zijn jullie plannen?
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Vrolijke kerst allemaal! Geplaatst: do dec 17, 2009 11:42 am |
|
 |
Site Admin |
 |
|
Lag er ineens een mooi pak sneeuw in Rotterdam/Ridderkerk. En dan hadden ze alleen maar natte sneeuw in het westen voorspelt. Op mijn auto lag er toch een vingerkootje of twee, twee-en-een half. Hopelijk betekend dit niet dat we het met kerst zonder sneeuw moeten doen.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
gerdina
|
Berichttitel: Re: Vrolijke kerst allemaal! Geplaatst: vr dec 25, 2009 1:45 pm |
|
 |
Member |
|
 bedankt voor alle nieuwtjes Gerdina
|
|
 |
|
 |
Landje
|
Berichttitel: Re: Vrolijke kerst allemaal! Geplaatst: za dec 26, 2009 6:23 am |
|
 |
Avonturier |
 |
Geregistreerd: zo aug 07, 2005 4:09 pm Berichten: 286 Woonplaats: Amsterdam
|
 Vrolijk kerstfeest We doen heeeel rustig aan , want we hebben heel spannende 14 maanden achter rug gehad . (veel ziekehuis onderzoek) We hebben toch in de ochtend 1e witte kerst gekregen en nu is het helemaal weg , jammer .
_________________ Liefs , Landje 
|
|
 |
|
 |
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Vrolijke kerst allemaal! Geplaatst: zo dec 27, 2009 3:02 am |
|
 |
Site Admin |
 |
|
Hopelijk was/is het niets ernstigs en heb je desondanks toch nog een fijne kerst gehad.
Hier was het weer veel films (inclusief kerst avond is de teller op 9 kerstfilms blijven steken), lekker eten, gezelligheid en een aantal leuke cadeau's. Ik heb van de kerstman (en twee secret santa's) gekregen: - Punch-Out (Wii) - CSI: New York - The Game (PC) - Harry Potter And The Half-Blood Prince (2-DVD) - Was Het Maar Waar van Marc Levy (Boek)
|
|
 |
|
 |
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Vrolijke kerst allemaal! Geplaatst: zo dec 25, 2011 4:14 am |
|
 |
Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
Dustar
|
Berichttitel: Re: Vrolijke kerst allemaal! Geplaatst: ma dec 26, 2011 7:41 pm |
|
 |
Member |
|
In België hebben we enkel kerstdag zelf als feestdag  . Ook vanwege mij heel gezellige kerstdagen en een toffe jaarafsluiting!
|
|
 |
|
 |
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Vrolijke kerst allemaal! Geplaatst: di dec 25, 2012 2:52 am |
|
 |
Site Admin |
 |
|
Fijne kerstdagen allemaal. Zo te zien kunnen we een witte kerst weer vergeten, dus hopelijk worden het gewoon twee gezellige dagen (of één voor onze zuiderburen) met lekker eten en leuke cadeau's.
|
|
 |
|
 |
TheVoiid
|
Berichttitel: Re: Vrolijke kerst allemaal! Geplaatst: di dec 25, 2012 7:27 am |
|
 |
Member |
|
Fijne kerstdagen en jaarwisseling! Ja inderdaad jammer genoeg geen witte kerst  Het is niet eens koud buiten, alleen nat...
|
|
 |
|
 |
Cees1849
|
Berichttitel: Re: Vrolijke kerst allemaal! Geplaatst: di dec 25, 2012 8:45 pm |
|
 |
Member |
 |
|
Prettige kerstdagen en een gelukkig en gezond 2013 voor iedereen. En....wit of groen,droog of nat...mijn kerst kan niet meer stuk met 2x Deponia Groetjes Cees.
|
|
 |
|
 |
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Vrolijke kerst allemaal! Geplaatst: wo dec 25, 2013 1:21 am |
|
 |
Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
mterme
|
Berichttitel: Re: Vrolijke kerst allemaal! Geplaatst: vr dec 26, 2014 12:42 pm |
|
 |
Member |
|
Hele fijne Kerst en Oud/Nieuw. Zorg dat je volgend jaar weer lekker adventures kunt spelen. Dus dat je allebei je ogen en 10 vingers nog hebt.... Kijk uit met vuurwerk, don't drink & drive!
|
|
 |
|
 |
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Vrolijke kerst allemaal! Geplaatst: za dec 27, 2014 11:56 pm |
|
 |
Site Admin |
 |
|
Ook namens mij alvast een gelukkig Oud en Nieuw en ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad. Vond het wel ontzettend leuk dat mijn zusje voor kerst diverse adventures op haar verlanglijstje had staan. Wat heb ik toch een goede invloed op haar  . Zelf ook een paar leuke DS en 3DS spellen gekregen (geen adventures) en een boek.
|
|
 |
|
 |
mterme
|
Berichttitel: Re: Vrolijke kerst allemaal! Geplaatst: vr jan 09, 2015 9:51 pm |
|
 |
Member |
|
En voor mij was het een extra vrolijke Kerst / Nieuwjaar door het winnen van de Nieuwjaarsprijsvraag! Joechei!
|
|
 |
|
 |
|