| Auteur |
Bericht |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: zo aug 21, 2011 6:37 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3926 Woonplaats: Rotterdam
|
|
Xenoblade Chronicles voor de Wii gehaald. Prachtige JRPG met een schitterende soundtrack, mooie visuals (vooral de omgevingen die gigantisch zijn, de karakters zijn een heel stuk minder, maar nog steeds in orde voor een Wii game), een boeiende verhaal en leuke gameplay. Sommige dingen zijn wel wat verwarrend. De kaart is niet al te groot, je moet dingen verslaan in side quests waarvan je op dat moment nog niet weet wat het is (een soort Pokédex achtig iets zou handig zijn. Verder is de camera lastig te besturen en had dan ook liever gehad de camera uit zichzelf meedraait.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: zo sep 18, 2011 11:14 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Afgelopen tijd gekocht: - Kyotokei (WiiWare) - 3D Pixel Racing (WiiWare) - Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 (DS) - Mushroom Men: The Spore Wars (Wii)
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: ma sep 19, 2011 1:46 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
MotoHeroz voor WiiWare. Was 15 Euro en leek me eigenlijk niet zo leuk. Tot NintendoLife het een 10 gaf. Toch benieuwd geworden en is best leuk en verslavend. Weet nog niet of het de 10 waard is, maar leuk is het tot nu to zeker.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: za sep 24, 2011 3:45 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: zo sep 25, 2011 8:50 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
|
|
Alpha Protocol voor mezelf (spionage RPG op diverse consoles en PC) en Dead Island voor mijn man (zombiespel, eveneens op diverse consoles en PC) beide voor de PS3 gehaald.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: ma sep 26, 2011 12:32 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: ma sep 26, 2011 4:03 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
|
|
Je moet maar even een paar reviews lezen, want er zitten wat dingen in waar sommige mensen zich heel erg aan ergeren. Persoonlijk heb ik er totaal geen last van en ik vind het tot nu toe juist erg leuk. Ik speel op Easy, en dat is precies genoeg actie voor mij. Beetje rondsluipen, computers hacken en kluizen kraken, soms een vijand stiekem van een afstandje met een verdovingsgeweer uitschakelen en een andere keer juist gewoon guns blazing naar binnen stormen... Verhaal is simpel maar goed en je keuzes hebben echt invloed (je moet het ook een paar keer uitspelen om alle eindes te zien). Veel optionele submissies.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: zo okt 02, 2011 8:20 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Helaas net te laat geweest voor Alpha Protocol want klonk best leuk.
De volgende games gekocht: Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 (NDS) en The Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition (DSiW). De laatste is overigens gratis voor iedereen met een DSi of een 3DS. Dus download hem snel.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: wo okt 05, 2011 6:44 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: wo okt 05, 2011 8:50 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
|
Ik denk niet dat ik wil weten wat dat voor game is 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: vr okt 07, 2011 12:53 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Nog niet geprobeerd, maar Onechan is Japans voor een jonge volwassen vrouw en chanbara staat voor zwaardvechten. Dus als ik de titel goed heb begrepen gaat het over een jonge volwassen vrouw die bikini's dragende zombies afslacht met een zwaard  .
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: do okt 13, 2011 9:16 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Duke Nukem Forever gekocht op Steam. Was maar 9,99 Dollar. Weinig goeds over gehoord (kan ook haast niet anders na zo'n lange tijd), maar het is Duke Nukem en Duke Nukem 3D was awesome.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: zo okt 16, 2011 12:17 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: za okt 29, 2011 10:02 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Oei, weer eens veel gekocht de laatste tijd: - Harry Potter and the Halfblood Prince (PC) - Tales in a Box (DSiWare) - werkt helaas niet lekker. Moet een soort kijkdoos zijn waarbij je camera je hoofd moet registeren, maar daar heb je een goed verlichte kamer voor nodig en dan zelfs werkt het niet lekker - Soul of Darkness (DSiWare) - Geweldige Castlevania kloon, lijkt me wel wat kort. Hopelijk valt het mee. - A.R.E.S. Extinction Agenda (Steam) - Sanctum (Steam) - Nimbus (Steam) - Dead Horde (Steam) - Ghostbusters: The Video Game (Steam) - Trapped Dead (Steam)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: vr nov 11, 2011 12:38 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|