| Auteur |
Bericht |
|
Vanya
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: di apr 19, 2011 8:16 am |
|
 |
| Globale Moderator |
|
Klopt, was de importversie (bij Foregames hebben ze altijd een hoop importspellen liggen). Kostte 40 euro, dus wel duurder dan zelf importeren, maar ik had nog geld liggen van mijn verjaardag dus dat kon wel voor een keertje 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: di apr 19, 2011 11:59 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3926 Woonplaats: Rotterdam
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: vr apr 22, 2011 12:58 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Bart Smit had een aanbieding. 5 casual adventure voor 5 Euro. Geen idee hoe casual ze precies zijn, maar ik heb de volgende gekozen: - Mortimer Beckett and the Secrets of Spooky Manor - Samantha Swift and the Golden Touch - Natalie Brooks: The Treasures of the Lost Kingdom - Natalie Brooks: Mystery at Hillcrest High - GradenScapes (een soort rare mix van HOG en een tuin simulator  )
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: wo mei 11, 2011 8:04 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
|
Bij Carola langsgeweest, weer een flinke stapel meegenomen, onder andere 15 Days, Black Mirror 3 en The Next Big Thing. 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: ma mei 16, 2011 3:13 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Secret Files: Tunguska voor de Wii. Had hem al op de PC gespeeld, maar voor maar 5 Euro kon ik hem niet laten liggen en ben benieuwd in hoeverre het spel verschilt met de PC versie.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
arj0n
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: vr mei 20, 2011 8:39 am |
|
 |
| Globale Moderator |
 |
Geregistreerd: za feb 28, 2009 2:49 pm Berichten: 48 Woonplaats: R'dam
|
Sneaker schreef: Secret Files: Tunguska voor de Wii. Had hem al op de PC gespeeld, maar voor maar 5 Euro kon ik hem niet laten liggen en ben benieuwd in hoeverre het spel verschilt met de PC versie. Heb hem ook voor de Wii, aanrader!
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: zo jul 10, 2011 11:08 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: vr jul 22, 2011 10:25 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
|
|
Gisteren hele stapel gehaald bij Carola (ook een paar voor een Duitse vriend). Vandaag in Den Haag bij de GameShop twee oude PlayStation-adventures: Blazing Dragons en Galerians, en Again voor de DS.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: za aug 13, 2011 8:36 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: ma aug 22, 2011 8:54 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
|
Op de GamesCom mag niks verkocht worden, maar gelukkig was mijn hotel midden in het centrum en de winkels elke dag tot 20 open. Meegenomen: So Blonde voor de Wii, A Stitch in Time, Harvey's Neue Augen, A New Beginning Limited Edition (bevat Engels en Duits) en Black Sails Das Geisterschiff. Ook nog wat tweedehands games geruild met een Duitse vriend.
|
|
 |
|
 |
|
Betje
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: wo aug 24, 2011 10:08 am |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
|
Harvey's neue Augen was dus al ruim een week voor de officiele release datum verkrijgbaar in Duitse winkels? Goh, ik ben jaloers. Zit met smart op het spel te wachten, heb het voorbesteld bij amazon.de. Niks gelezen op Duitse forums over anderen die het al hebben.
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: wo aug 24, 2011 6:12 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
|
Nee, Harvey's Neue Augen heb ik van Daedalic meegekregen tijdens een presentatie  ik zei dat ik ervan baalde dat de releasedatum net een week te laat kwam om hem nog tijdens de Gamescom te kunnen kopen, en hij toverde er zo een uit een la. Ik vroeg nog wat het moest kosten maar het is kennelijk streng verboden iets te verkopen tijdens de beurs (moeten ze weer aparte vergunningen voor hebben) dus ik mocht geen geld geven. Nou ja, prima natuurlijk  Alleen jammer dat ik nu zo druk ben met previews schrijven dat ik aan spelen nog niet toe ben gekomen. 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: wo aug 24, 2011 8:06 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Betje
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: wo aug 24, 2011 11:04 pm |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
Gratis en voor niks nog wel! Bofferd. Ik was half en half van plan naar die bijeenkomst 's avonds van Adventuretreff te gaan vrijdag de 19e. Leek me best leuk. Ik had zelfs al gekeken hoeveel me dat ging kosten en dat viel geweldig mee. Een enkeltje Keulen is maar 19 euro. Ik had ook al bedacht welke spellen ik mee zou nemen om te laten signeren door de heren. En ik had graag Matt Clark aan zijn jasje getrokken om een woordje te wisselen over Bracken Tor en de release date die nu al een keer of zes, zeven is uitgesteld. Maar ik werd verkouden en voelde me te rillerig om te gaan. Zag op de foto's dat er weinig dames waren en al helemaal niet van mijn gevorderde leeftijd, dus misschien toch beter dat ik niet gegaan ben.
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Re: Je laatste Adventure aankoop Geplaatst: do aug 25, 2011 5:24 am |
|
 |
| Globale Moderator |
|
|
 |
|
 |
|