| Auteur |
Bericht |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: di mei 03, 2011 2:26 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3926 Woonplaats: Rotterdam
|
Erg mooi prijs. Volgend jaar toch maar ergens anders gaan kijken  . Vandaag overigens een leuk presentje ontvangen van Abylight, Fish 'em All voor WiiWare. Volg de stappen op onderstaande pagina en je krijgt gelijk het spel (er zijn er nog 117 over op dit moment). Verder maak je nog kans op een 3DS. http://www.abylight.com/node/61
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: ma mei 09, 2011 2:43 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Steam heeft een EA week, kost me weer wat geld. - Dead Space - Mass Effect - Medal of Honor: Airborne - Sim City 4: Deluxe
Verder ook nog Lego Harry Potter Years 1-4 (DS) ontvangen.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: vr mei 20, 2011 12:58 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
arj0n
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: vr mei 20, 2011 8:31 am |
|
 |
| Globale Moderator |
 |
Geregistreerd: za feb 28, 2009 2:49 pm Berichten: 48 Woonplaats: R'dam
|
|
Voor m'n vriendin aangeschaft:
* Art of murder - Cards of Destiny (de beste uit de serie) * So Blonde (echt een leuke (en niet kinderachtige) adventure game!) * Fahrenheit (a.k.a. Indigo Prophecy) * Secret Files 2: Puritas Cordis (Heel gaaf spel)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: vr mei 20, 2011 1:18 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
mterme
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: di mei 24, 2011 7:21 pm |
|
 |
| Member |
|
|
"3 voor €10" by Free Record Shop in centrum Rotterdam (tegenover Donner):
- Star Wars: The Force unleashed - Ultimate Sith edition - James Bond: 007 - Blood Stone - Lego Harry Potter: Year 1-4
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: di mei 24, 2011 8:14 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Dat zijn nog eens mooie prijzen mterme en welkom terug. Voor welke platform heb je Lego Harry Potter gekocht? Ik heb zelf de Wii en de DS versie en, als fan van de serie, heb ik er ontzettend van genoten. Benieuwd wat jij er van vindt.
|
|
 |
|
 |
|
mterme
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: vr mei 27, 2011 12:16 am |
|
 |
| Member |
|
|
Alle3 bovenstaande voor PC. Bij Free Record Shop op Rotterdam Keizerswaard hadden ze bij de "3 voor €10" bijv. ook nog Dirt 2, PES 2010 en PES 2011. Voor nog geen €3,50 per stuk kun je de games altijd nog weggeven als je ze uitgespeeld hebt of toch niet zo leuk vindt...
Ik vind alle Lego games erg leuk. Begonnen met de Star Wars games maar de rest is ook leuk. Weinig verandering in de technische kwaliteit van de games, maar dat hoeft ook niet. Het gaat om de atmosfeer van de films die op een Lego-manier terug moet komen.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: vr mei 27, 2011 12:24 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Wat leuk, Rotterdam Keizerswaard is op nog geen vijf minuten fietsen van mijn huis.
Inderdaad geen geld, binnenkort snel eens kijken of ze er nog wat leuks tussen hebben liggen. Ondanks dat ik Lego Harry Potter al op de Wii en DS heb (en uitgespeeld) wil ik heb op de PC ook nog wel hebben vanwege de betere graphics, zeker voor dat geld.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: zo mei 29, 2011 10:17 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Via het WiiWare kanaal Fast: Racing League aangeschaft, de nieuwste game van Shin'en (de makers van grafisch zeer indrukwekkende games als Jett Rocket en Art of Balance). Hele toffe race game met veel vaart.
Verder de laatste dag van de Ubisoft sale op Steam, aangeschaft: - Tom Clancy's Splinter Cell - Tom Clancy's Splinter Cell - Chaos Theory - Tom Clancy's Splinter Cell - Double Agent
Alleen deel twee ontbreekt op Steam.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: do jun 02, 2011 1:19 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: za jun 11, 2011 12:55 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
De gratis spellen van Dot.Emu en de gratis 3D Classics Excitebike (3DS) niet meegerekend heb ik de afgelopen tijd de volgende spellen gekocht.
Ghost Master (GOG) James Bond 007: Blood Stone (DS) A Little bit of ... Dr. Mario (DSiWare) Shantae: Risky's Revenge (DSiWare) Army Defender (DSiWare)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: di jun 21, 2011 11:32 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Animal Color Cross gekocht in de eShop (DSiWare). Een Picross game met meerdere kleuren. Picross is zo freaking verslavend. Als ik hem nog ergens voor een mooi prijsje kan vinden koop ik Color Cross ook gewoon.
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: di jun 21, 2011 10:43 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
|
|
The Legend of Zelda: Ocarina of Time voor de 3DS. Prachtig spel, maakt geweldig gebruik van het 3D-effect. Had het spel al wel ooit een stukje gespeeld op zo'n Limited Edition-disc voor de GameCube maar vond het toen lelijk en ben na een tijdje gestopt omdat ik nog zoveel andere mooiere spellen had, maar ik was wel van plan ooit weer verder te gaan ook al vind ik de actie-elementen (vijanden, eindbazen) best moeilijk. Nooit meer aan toegekomen natuurlijk. Dus nu hij helemaal opnieuw gemaakt is voor de 3DS kon ik het niet laten om hem te kopen.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke game heb je het laatste aangeschaft? Geplaatst: di jun 21, 2011 11:05 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Zit hier nog over te twijfelen. Heb zelf ook nog het GameCube schijfje liggen met de twee NES en N64 Zelda's erop. Nooit gespeeld en nu heeft de 3DS versie vernieuwde graphics en het 3D effect.
|
|
 |
|
 |
|