Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Adventures » Overige Games

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Het Grote E3 Topic!
 Bericht Geplaatst: di jun 15, 2010 11:19 am 
Adventure Hero

Hmm misschien vind je Nintendo de beste omdat je de andere consoles niet hebt maar als ik nu kijk naar hoeveel goeie games er voor de Xbox en PS3 zijn uitgekomen vergeleken met de Wii, is het echt dramatisch.
Ik heb bijna elke maand wel een goeie titel op m'n xbox terwijl ik de Wii al maanden niet heb aangeraakt. De periode dat Nintendo altijd wel meerdere spectaculaire titels had klaarliggen voor de hardcore gamer (De N64 Zelda's, Banjo Kazooie enz) is helaas voorbij

Profiel  

Bericht Geplaatst: di jun 15, 2010 11:59 am 
Site Admin

Misschien ben ik lichtelijk gekleurd omdat ik alleen een Wii en een DS heb, maar ik volg wel wat er op de andere consoles verschijnt. Daar komen inderdaad een hoop grote games op (vooral multiplatform), maar er verschijnt genoeg mooi games. Alleen al de topgames dit jaar voor de Wii (WiiWare en DS niet meegerekend):
- Super Mario Galaxy 2
- No More Heroes 2: Desperate Struggle
- Sin and Punishment: Star Successor
- Monster Hunter Tri
- Sky Crawlers: Innocent Aces
- Red Steel 2
- Silent Hill: Shattered Memories
- Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars

En dat zijn allemaal Wii exclusives (alleen Silent Hill kwam volgens mij op de PS2 uit).

En dan reken ik New Super Mario Bros Wii niet mee (die kwam eind 2009 uit), maar dat was en is nog steeds een grote hit. En eind 2009 kwamen er nog veel meer mooie Wii titels uit (die ik nog steeds moet halen overigens).

En met de nieuwe Zelda, Metroid, hopelijk Pikmin 3 en nog wat andere verrassingen (Kid Icarus, Kirby, Donkey Kong, F-Zero, Star Fox) verschijnt er ook tot aan de volgende E3 nog genoeg moois.

TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)

Profiel  

Bericht Geplaatst: di jun 15, 2010 1:38 pm 
Site Admin

EA Press Conference:
- f*** yeah, Need for Speed: Hot Pursuit :D. Mijn favoriet deel in de Need for Speed serie krijgt eindelijk een nieuw deel. Hoop dat die ook op de PC weer te spelen is en dat de Lamborgini Diablo SV ook weer te kiezen is. Damn wat zag dit er gaaf uit.
- Dead Space 2. Cool, zag er tof uit. Dit is eigenlijk een serie die volledig in mijn straatje ligt. Binnenkort toch maar eens het eerste deel oppikken en Extraction maar eens uitspelen op de Wii (was erg vet).
- Nieuwe Medal of Honor lijkt me cool. Afghanistan is een originele setting en de trailer en de demo zag er vet uit.
- BattleField 2 zag er ook prima uit. Al werd er weinig geshowed.
- Live Broadcast klinkt leuker dan het waarschijnlijk is. UFC doet het goed in Nederland dus MMA zal wellicht ook aanslaan. Overigens hadden ze het hier ook de laatste E3 over, net als MGS Rising overigens.
- EA Active verkocht goed dus dit tweede deel zal ook goed verkopen. Zat wel een behoorlijk vertraging in wat ze deden en we zagen. Snap alleen niet hoe het springen op de Wii werkt.
- Madden nah, niet aan mij besteed. Leuk voor de fans.
- Sims 3 Ambitions. Nah, leuk voor mijn zusje misschien.
- Heb Crysis nooit kunnen spelen omdat ik geen super pc had, maar deze ziet er erg vet uit. Vetter dan wat ik van deel 1 gezien heb. In 3D weet ik niet. Zoals het in de bios wordt gebruikt absoluut, maar die twee kleuren brillen zijn echt onzin.
- Bulletstorm zag er bruut uit. Doet me denken aan Madworld voor de Wii alleen dan in kleur, vanuit de eerste perspectief en veel shooter elementen.
- Star Wars The Old Republic zag er adembenemend en behoorlijk epic uit. Al was dit niet ingame natuurlijk. Kan me niet voorstellen hoe ze gevechten in game kunnen evenaren na deze uber gave trailer.

De tijden voor vanavond:
Nintendo 18:00
Sony 21:00

Helaas komt die van Nintendo voor mij te vroeg. Dus die moet ik later terug kijken.

Profiel  

Bericht Geplaatst: di jun 15, 2010 6:26 pm 
Site Admin

Ubisoft Press Conference:
- Child of Eden zag er aardig uit. Denk dat Kinect het alleen maar moeilijker en onnauwkeuriger maakt. Doet me overigens denken aan de Bit Trip serie via WiiWare.
- Nieuwe Assassins Creed. Nog nooit iets van de serie gespeeld maar heeft me wel altijd tof geleken. Ook dit zag er weer waanzinnig goed uit.
- Shaun White Skateboarding, hoop gepraat. Game zag er interessant uit. Voortdurend veranderende wereld deed me denken de Blob. Waarin je de wereld als platformer ook moet in kleuren. En ook voor de Wii, ben benieuwd.
- Dat met die pistooltjes was complete onzin.
- Innergy was raar. Een duur apparaatje (wat lijkt op de vorig jaar geïntroduceerde Vitality Sensor) zodat je kan ademhalen.
- Werkelijk een belachelijke trailer voor Motion Sports.
- Your Shape was weinig anders dan de MS demo. Las alleen op IGN dat Felicia gekrompen was.
- Rabbids are back :D. Ik vind ze echt geweldig. Dit keer gaan ze terug in de tijd. Geweldige trailer. Kan niet wachten om te zien wat dit voor spel wordt. Weer een Wii Exclusive (net als de vorige Rabbids game).
- Ben niet echt bekend met de Ghost Recon serie, maar zag er leuk uit. Pak is cool, alleen lijkt me wel dat je oppermachtig ben.
- CG trailer van de nieuwe Driver zag er aardig uit. Spel zelf zag er tof uit. Weet alleen niet wat ik van Shift moet vinden.
- Project Dust deed me weinig. Zag er aardig uit, geen idee wat voor spel het echter wordt.
- Rayman zag er echt geweldig uit. Heb ook nooit de aversie van 2D platformers begrepen. Kijk maar naar Wario Land: The Shake Dimension, Muramasa: The Demon Blade, A Boy and his Blob (allen Wii). Geweldige games en hoop dat deze net zo geweldig wordt. Ziet er in ieder geval erg tof uit.
- De Michael Jackson game ging nergens over. Tof liedje, leuke dansjes maar wat voor game wordt het? Een dansspel, een soort Guitar Hero met MJ liedjes, een remake van Moonwalker?

Zo en nu even alle game sites omzeilen tot de conferentie van Nintendo online staat.

Profiel  

Bericht Geplaatst: di jun 15, 2010 10:20 pm 
Adventure Hero

Nou Sony was ook matig alhoewel de Move wel oke was. Werkt eigenlijk zoals de WiiMote hoorde te werken.

Anyway, Nintendo was overduidelijk de grote winnaar van de drie met een berg aan verrassingen. En ook games die er leuk uitzien. Ik hoop alleen wel dat ze snel met een nieuwe console komen want het begin nu echt op te vallen hoe erg de Wii achterloopt qua graphics.

Profiel  

Bericht Geplaatst: wo jun 16, 2010 11:24 am 
Site Admin

Eindelijk de Nintendo stream af kunnen kijken. Duurde even eer de streams normaal werkten, maar goed. Mijn recap:
- Geen geluk, gelijk beginnen met hetgeen iedereen op zit te wachten. The Legend of Zelda: Skyward Sword, Yeeeaaahhhh. Ziet er erg goed uit. Een stuk vrolijker en kleurrijker dan Twilight Princess en komt een beetje cell shaded over. Cool ook met Miyamoto (arme Bill). Ook hier weer een vertraging in de demonstratie en het leek nog niet helemaal goed te werken, maar dat had ik ook al bij Kinect. Misschien toch iets met de grote ruimte. Zag ook nergens een sensor bar. Ze hadden het over wireless interference uit het publiek, maar neem aan dat de sensor bar richting Miyamoto staat gericht. Heb zelf ook de WM+ en dat werkt gewoon goed. IGN heeft het overigens geprobeert en het werkt perfect. Toch storing of iets dergelijks. Zullen ook wel balen dat het zo slecht uit de presentatie naar voren kwam.
- Ben niet zo fan van serieuze sport spellen als Madden en voetbal spellen. NBA Jam lijkt me dan wel weer leuk.
- De Mario sportspellen hebben me altijd vermaakt (op de Olympische Spelen troep na). Dit ziet er goed uit en lijkt me leuk dus laat maar komen.
- Saai blokje met verplichte verkopen, statistieken en stellingen :roll:.
- Toen hield ik mijn hart vast. Wii Party. Ik dacht daar gaan weer. Maar gelukkig werd er weinig aandacht aan besteed. Het zal ongetwijfeld een reuze hit worden voor de casuals, maar niets voor mij.
- Just Dance was inderdaad ook een hit in Nederland, geen interesse in Just Dance 2 overigens. Hoe werkt de besturing overigens? Alleen met de remote? Nee toch.
- Golden Sun: Dark Dawn zag er goed uit. Zo te zien weer een mooi RPG voor de DS erbij.
- GoldenEye remake, tof. De Wii leent zich gewoon uitstekend voor een FPS shooter. Nu ziet dit er niet zo mooi uit als bijvoorbeeld Metroid, maar het kan een toffe game worden, zeker in multiplayer. Alleen ontbrak nou de stem van Brosnan? Leek wel op die van Craig, ook qua uiterlijk. Dat slaat natuurlijk nergens op. Dan heb ik nog liever een directe N64 port via VC.
- Het artwork van Epic Mickey en het idee erachter had me echt enthousiast gemaakt, maar de eerste screenshots deden mijn enthousiasme inzakken. Ben nu nog niet overtuigd. Interessant dat je dingen kan maken en verwijderen en dat dat het spel beïnvloed, maar ik moet nog maar wat meer beelden afwachten. Denk dat een trailer interessanter was geweest.
- Yes, een nieuwe Kirby :D. Ziet er erg leuk uit. Het stijltje doet me denken aan Yoshi's Story. Gameplay ziet er erg leuk uit dat je dingen naar je toe kan naaien. Ziet er echt uit als een vrolijke, leuke platformer. Kan niet wachten.
- Dragon Quest zegt me eigenlijk vrij weinig. Leek wel wat op Dragonball.
- Hoe meer ik van de nieuwe Metroid te zien krijgt hoe meer zin ik er in krijgt. Helaas krijgen wij hem niet in Augustus. Hoorde dat wij hem pas eind September krijgen. Ziet er in ieder geval erg vet uit. Het schakelen van third naar first person lijkt me ook erg tof (omdraaien van de controller). Lelijke cover trouwens.
- GAAAAFFFFFFF Donkey Kong Country keert terug :D. Ziet er waanzinnig uit. Heb het eerste deel destijds helemaal stuk gespeeld op de SNES en zelfs in multiplayer blijft het een heerlijk game.
- De Nintendo 3DS klinkt zeer indrukwekkend (Iwata is niet de beste Engelse spreker). Het heeft een analoge stick, motion controls, tilt controls en je kan er zelfs 3D foto's mee maken en je kan er 3D films op bekijken. Nou ben ik geen voorstander van films kijken op zo'n klein schermpje maar ben ik zeker benieuwd. Handig dat hij ook automatisch alles download, ongeacht of je een spel speelt of niet.
- Gaaf, Kid Icarus keert ook terug (sorry to keep you waiting :lol:). Helaas niet op de Wii maar op de 3DS. Zag er erg tof uit. Allemaal zeer smooth, strak en behoorlijk krachtig. Benieuwd hoe dat er in 3D uitziet. Denk dat qua power de 3DS net onder de wii ligt.
- Nintendogs en Nintencats voor de 3DS, was erg leuk op de normale DS, maar na verloop van tijd werd het teveel herhaald en kostte te veel tijd, dus hopelijk weten ze meer variatie er in aan te brengen.
- Andere titels die naar de 3DS komen, een Professor Layton, een Kingdom Hearts, Saints Row, Resident Evil :D, Assassin's creed, Metal Gear Solid :D en Ridge Racer (krijgt slecht flashback, Riiiiiiddgggee Raaacer). Indrukwekkende namen en titels en de ontwikkelaars klonken ook allemaal erg enthousiast.
- Als de 3DS trailer een indicatie is krijgen we er een Mario, Donkey Kong, Zelda en Star Fox op. Was een hilarisch slechte trailer qua acteerwerk. Jammer dat we het 3D effect niet kunnen zien tijdens de show. Las ook dat er geen foto's gemaakt konden worden omdat het 3D effect dan niet wordt geregistreerd, jammer want ben echt benieuwd.
- Backstage zie je nog meer indrukwekken namen voorbij komen. Dead or Alive 3D, Contra, Mario vs Donkey Kong: Miniland Mayhem, Super Street Fighter IV 3D, A Boy and His Blob, Mario Kart, Paper Mario, Pilot Wings Resort, Star Fox 64 3D, Sonic, Ninja Gaiden, Final Fantasy, deBlob 2, Batman, Lego en als grote klapper natuurlijk The Legend of Zelda: Ocarina of Time.

Zeer geslaagde E3 van Nintendo (op de Zelda Fail na, maar dat schijnt echt door technische problemen te komen) en kan niet wachten om al deze games en de 3DS te spelen, kan alvast gaan sparen ;). Zeker stukken beter dan Microsoft. Nu Sony nog, alleen die rot streams werken niet of maar half. Erg irritant.

Junaid schreef:
Ik hoop alleen wel dat ze snel met een nieuwe console komen want het begin nu echt op te vallen hoe erg de Wii achterloopt qua graphics.

Hier geef ik je gedeeltelijk gelijk in. Wanneer men realistisch games probeert te maken is het inderdaad duidelijk dat de Wii de minst krachtigste van de drie consoles is. Kijk naar bijvoorbeeld GoldenEye, dat zag er qua graphics maar matig uit. Wanneer je echter kijkt naar de andere games die minder realistisch zijn, ziet het er gewoon grandioos uit. En de Nintendo franchises zoals de Mario's, Zelda's en nu dus Kirby en Donkey Kong zien er gewoon prachtig uit. Super Mario Galaxy (2) laat ook zien wat voor krachtigs er met de Wii gedaan kan worden.

Profiel  

Bericht Geplaatst: wo jun 16, 2010 12:56 pm 
Adventure Hero

Ik doel juist op de cartoony ogende games, ook omdat realistisch ogende games mij vrij weinig doen.

Zelda zag er wel leuk uit (want hey, het is Zelda) maar die omgevingen waren wel erg leek en saai. Epic Mickey daarintegen, zag er qua omgeving wel weer vernieuwend uit maar ook die kan nog wel iets voller.

Profiel  

Bericht Geplaatst: wo jun 16, 2010 1:22 pm 
Site Admin

Denk dat de Wii dat ook zonder al te veel problemen aan kan. Kijk maar naar Galaxy, en Galaxy 2, ziet er echt geweldig uit met genoeg details en natuur. Ook bijvoorbeeld LostWinds via WiiWare, ook zo'n prachtige platformer.

Playstation Press Conference:
- Dat hele 3D gebeuren vind ik een beetje. Je hebt er een peperdure tv voor nodig en van die actieve brilletjes. Geef mij maar een 3DS stuk goedkoper dan zo'n scherm en ik heb er niet eens een bril voor nodig.
- KillZone 3 zag er tof uit. Heb de serie nooit gespeeld, maar leuk voor de fans.
- Ik kan gewoon niets anders dan de Move te zien dan een ripoff van de Wii Remote (en een stuk lelijker is). Daarnaast heb je er ook nog eens een camera voor nodig.
- Sorcery zag er erg tof uit, maar niets wat de Wii Remote met WM+ niet kan. Maar dit lijkt me wel een erg mooie game te worden.
- Dit geldt ook voor de Tiger Woods game. Volgens mij is dat vergelijkbaar met de Wii versie en daar werkt het ook gewoon erg goed.
- Heroes on the Move lijkt me erg leuk.
- Die Kevin Butler is echt hilarisch.
- God of War voor de PSP is leuk voor de fans. Het liet overigens nog weinig zien van het spel zelf.
- De compliatie trailer erna zaten ook wat leuke PSP games. Vooral The 3rd Birthday wekte mijn interesse.
- Little Big Planet 2 is wel aardig.
- Medal of Honor was ook al op de MS conferentie te zien. Ziet er nog steeds tof uit.
- Zelfde voor Dead Space, ziet er erg bruut uit, denk dat ik binnenkort het eerste deel maar eens gaat halen.
- Portal 2 lijkt me erg gaaf. Heb laatst het eerste deel gratis via Steam gedownload en het puzzel lijkt me erg tof. Benieuwd wat ze voor de sequel in petto hebben. Neem aan dat die ook naar de PC komt.
- CG van FF14 zag er leuk uit. Maar aangezien ik de andere 13 delen ook nog niet heb gespeeld, denk ik dat ik deze ook maar laat schieten. Wel leuk voor de fans van de serie, en dat zijn er volgens mij heel veel.
- AC: Brotherhood zag er net als op de Ubisoft conferentie tof uit. Heeft me altijd wel een interessante serie geleken.
- Woo, Marvel vs Capcom. Zag er tof uit. De nieuwe Mortal Kombat ook.
- GT5 zag er goed uit. Heb kort destijds de proloog gespeeld en daar was ik minder van onder de indruk. Had niet heel veel gereden, dus wellicht dat ik er met wat meer spelen, meer in was gekomen.
- Imfamous 2, wat ik van deel 1 gezien heb was erg vet en ook dit ziet er lekker bruut uit.
- Publiek was uitzinnig over Twisted Metal. Nog nooit van deze gameserie gehoord, maar de teaser zag er lekker gestoord uit. De ingame beelden vond ik minder indrukwekkend.

Heb nu de drie grote conferenties gezien en Nintendo heeft wat mij betreft duidelijk gewonnen, Sony op afstand tweede en Microsoft derde. Nu de kleintjes nog. Moet volgens mij alleen nog maar Konami.

Profiel  

Bericht Geplaatst: do jun 17, 2010 11:27 pm 
Site Admin

Deze strip somt de E3 volgens mij wel redelijk samen:

http://www.penny-arcade.com/comic/2010/6/16/

Profiel  

Bericht Geplaatst: zo jun 05, 2011 6:47 pm 
Site Admin

De E3 staat weer op het punt van beginnen. Morgen Microsft en Sony en dinsdag Nintendo. Ben natuurlijk erg benieuwd naar de laatste en naar de Wii2. Wordt nog niet erg blij van alle geruchten omtrent de controller, dus tijd voor wat feiten.

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma jun 06, 2011 7:13 pm 
Site Admin

Microsoft show gemist maar als ik het zo lees was het niet al te best. Hopelijk wordt die snel gearchiveerd zodat ik hem terug kan zien.

De Sony show komt overigens erg laat. Om 02:00. De volgende show is EA om 21:30 en om 23:30 komt Ubisoft.

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma jun 06, 2011 10:19 pm 
Site Admin

Microsoft:
- Call of Duty: Modern Warfare 3 zag er wel leuk uit. Lekker cinematisch.
- De nieuwe Tomb Raider zag er wel tof uit, maar dit was niet de Lara Croft die ik me herinner. Veel te veel geklaag en gekreun. Lijkt een beetje op een combinatie van adventure, platforming, survival en blijkbaar veel Quick Time Events :roll:.
- Madden, Fifa, Tiger Woods, Sims 3 en één of andere familie spel krijgen Kinect ondersteuning.
- Spraak ondersteuning voor Mass Effect 3 lijkt me helemaal niets. Het zag er wel aardig uit.
- What the Hell was dat voor dramatische Ghost Recon trailer. Het in elkaar zetten van een wapen lijkt me ook nogal onzinnig. Het schieten van het wapen met Kinect zag er echt te belachelijk uit en dan te bedenken dat die Ubisoft gast vertelde dat ALLE toekomstige Tom Clancy titels Kinect ondersteuning krijgen. Pff.
- Die Xbox Live gedoe met stem control was suf.
- Voor Gears of Wars 3 hadden ze Ice T uitgenodigd. Zag er wel leuk uit. Iets wat de Xbox fans zeker kan bekoren.
- Ryse lijkt me wel tof. Besturing lijkt me raar. Je hebt gewoon een controller nodig lijkt me want nu ziet het eruit alsof het een onrail vecht game is of iets dergelijks.
- Volgens mij worden de eerste drie Halo's geremasterd.
- Forza 4 was weinigzeggend. Race games zijn altijd leuk, al betwijfel ik in hoeverre Kinect wat toevoegd. Om je heen kijken is leuk, maar wat nou als je geen gigantisch scherm hebt. Moet je vanuit je ooghoeken gaan kijken. Maar goed, waren toch geen ingame beelden dus we zagen nog niets.
- Fable: Journey weer met Kinect. Zag er niet uit alsof dat nou lekker speelde.
- Minecraft naar de Xbox360, maar opnieuw met Kinect.
- Disneyland Adventures zag er in de cutscene geweldig uit, maar weer met Kinect. Kindjes deden het best geinig. Maar lijkt me echt niet te spelen.
- Star Wars Kinect zag er aardig uit, lijkt echter niet te werken als ik de Live Demo mag geloven. Behoorlijk vertraging en soms pikte die de registratie gewoon niet op.
- Tim Schafer kwam op om wat over Sesamstraat te vertellen. Zag er weer niet uit. Kind stond te springen, Elmo deed niets. Jammer genoeg geen adventure van Tim Schafer maar iets van een mini game collectie à la Learning with the PooYoos op de Wii alleen dan met Sesamstraat figuurtjes.
- Kinect wordt uitgebreid met Fun Labs of iets dergelijks. Kinect Me maakt zelf een Avatar van jezelf. Dat zag er best nice uit, als het echt zo werkt. De Mii Maker op de 3DS zoog ook behoorlijk. Kinect Finger Tracking was aardig. 3D tekenen op foto's of iets dergelijks. Object Scanning was vaag. Wat moet je daar nou mee?
- Kinect Sports keer terug voor een tweede seizoen. Zat in ieder geval een mega vertraging in de beelden. Football was belachelijk en denk niet dat dat lekker speelt.
- Was Dance Central eigenlijk een succes? Blijkbaar genoeg om een tweede deel te maken met voice control. Gelukkig hadden ze twee goede dansers meegenomen. Is natuurlijk geen garantie dat je het zelf ook zo goed gaat doen.
- Halo 4 aangekondigd. Dat zal de Xbox fans zeker kunnen bekoren.

EA:
- Dat was nog eens een Mass Effect 3 trailer. Waarom hebben ze dit niet bij de Microsoft show laten zien?
- Need for Speed: The Run draait naast het racen ook om actie te voet. Een verhalende Need For Speed lijkt me erg tof, maar of ze de te voet actie nou wel moeten doen? Zeker als de actie via QTE plaats gaat vinden. De live demo zag er tof uit.
- De Star Wars game zag er geweldig uit, al was het net als laatste keer niet meer dan een aaneenschakeling van cutscenes.
- Na zo'n aparte intro verwachtte ik een shooter, geen SSX (snowboard game). Prachtige filmpje, maar niet meer dan dat, geen idee of het er ingame net zo epic uitgaat zien.
- Fifa 12 wordt ongetwijfeld een hit, ben zelf niet zo into realistische voetbal games.
- Met Madden heb ik helemaal niets.
- The Sims Social had een leuke steek naar FarmVille. Geen idee wat ik hier nou van moet vinden.
- Reckoning zag er gaaf uit.
- Overstrike was echt fantastisch, al was dit natuurlijk geen gameplay. Maar de cutscene was echt briljant.
- Battlefield 3 zag er aardig uit, was niet zo onder de indruk van de live demo.

Profiel  

Bericht Geplaatst: do jun 09, 2011 12:32 am 
Site Admin

Ubisoft:
- Rayman Origins zag er geweldig uit. Deed me denken aan Donkey Kong Country Returns en New Super Mario Bros. Alleen dan met Rayman. Zag er in ieder gevall heerlijk uit.
- Nieuwe Driver was weinigzeggend. Alleen maar cutscenes. Was dat niet dat spel waarbij je uit je lichaam kon treden?
- Far Cry 3 zag er tof uit. Moet de andere ook nog wel spelen, maar zag er goed uit.
- Geen dee wat ik van Brothers in Arms: Furious 4 moet denken.
- Tin Tin zag er mooi uit. Doet me denken aan de Tin Tin spellen op de SNES.
- Niet zo onder de indruk van Future Soldier. Zag er wel aardig uit. Zag de gratis Ghost Recon er een stuk leuker uit.
- Trackmania 2: canyon zag er leuk uit, al had ik liever wat gameplay beelden gezien.
- Voor het eerst dat een Rabbids game me niet leuk lijkt.
- Just Dance 3, zat er aan gekomen gezien het mega succes van Just Dance en Just Dance 2 op de Wii.
- Rocksmith lijkt me wel aardig. Moet je wel een gitaar erbij kopen, een echte.
- Een nieuwe Fitness game, zag vrij weinig.
- Moet overigens zeggen dat Ubisoft wel grapjes maakte over de retro uitvoeringen, maar sommigen zouden zonder problemen een volledige game kunnen zijn en nog tof zijn ook.
- Nieuwe Assassin's Creed. Toffe trailer, gameplay was aardig, zal zeker weer een topper worden.

Sony:
- Uiteraard eerste verontschuldigingen voor de twee PSN kraken. Duurde wat lang. Kwam ook door extra uitleg en statistieken over Netflix en dergelijke en de connectiviteit.
- Gameplay van Uncharted 3 zag er leuk uit (zo te horen duidelijk wat plants in de zaal). Trailer was tof. Een serie die ik graag ooit zou willen spelen.
- Resistance 3 was een heel stuk minder indrukwekkend dan de gameplay trailer van Resistance 2 van vorig jaar. Vond het eerlijk gezegd zelfs niet echt bijzonder. Maar leuk voor PS fans.
- Leuk de HD remakes.
- Sony doet natuurlijk ook andere dingen dus kregen we een TV te zien met brillen om 3D te kijken. Ik wil juist geen bril hebben om te gamen.
- Praatje over Move. Leidde tot een nieuwe basketbal game. Heb niet zoveel met realistische sportspellen. Zag er leuk uit (publiek was te druk) maar zo te zien hebben ze het met Move controls wel allemaal erg versimpeld. Koby Bryant kwam op om even wat te spelen.
- Medieval Moves zag er wel leuk uit. Niet echt iets bijzonders en niets wat we op de Wii nog niet gezien hebben.
- Infamous 2 zag er tof uit. Wat een vernietiging. Zou ik graag willen spelen.
- Uitbreiding voor Little Big Planet met Move support.
Logische stap.
- Starhawk deed me niet zoveel, maar het was dan ook voornamelijk cutscene's.
- Een nieuwe Sly, nice. Jammer genoeg niets in-games gezien.
- Dust 514 klinkt aardig. Geen idee hoe ze een shooter gaan combineren met een PC game als Eve Online, maar zag er aardig uit.
- Bioshock Infinite zag er erg tof uit. Heb alleen het eerste deel kort even gespeeld, maar dit zag er heel anders uit qua sfeer en setting. Ben benieuwd. Lang, saai praatje over de toevoeging van Move en een korte opmerking over Bioshock op de NGP.
- Twee Star Trek games voor de PS3. Waren Alpha beelden, maar kon me niet echt boeien.
- SSX komt ook naar de PS3 met een exclusief level, Need For Speed: The Run komt naar de PS3 met extra auto's en Battlefield 3 komt naar de PS3 met een andere Battlefield game.
- Geen idee wat Playstation Suite nou is.
- Eindelijk kregen we de NGP te zien. Heette Playstation Vita. Ziet er eerlijk gezegd niet zo bijzonder uit. Werd ook niet echt enthousiast van de Uncharted games. Lijkt me erg onhandig om eerste met de knoppen te spelen, en dan ineens op het scherm te tikken of te slepen.
- Ruin zag er ook weinig bijzonder uit. Blijkbaar krijgt de Vita ook een soort functie om de spellen op het scherm te spelen zoals vroeger de Super Game Boy deed.
- Weet niet of ModNation Racers nou zo'n goed voorbeeld is om de PS Vita te showcasen. Snap niet helemaal wat ze nou met het back touchscreen willen doen. Je ziet toch helemaal niet waar je wat wilt neer zetten.
- Natuurlijk leent Little Big Planet zich uitstekend voor deze handheld. Alleen weer het achterste touchscreen. Ben daar niet van overtuigd.
- Street Fighter X Tekken had een toffe trailer. Die vertaler lag in een scheur aan het begin. Geweldig. Heeft veel weg van Super Street Fighter IV: 3D Edition op de 3DS en zal waarschijnlijk ook makkelijk te maken zijn omdat de basis met Super Street Fighter IV al gelegd is.
- 249 voor WiFi en 299 3G voor en veranderen ze weer het freaking Dollar teken door een Euro teken. Zo frustrerend. Dat doen ze overal mee. Maar zeker een mooie prijs waarbij ze direct de concurrentie met Nintendo aangaan. Niets gezien wat niet op de 3DS gedaan kan worden (behalve misschien wat krachtiger, maar dat zien we wel als er meer games uitkomen voor beide handhelds zoals de twee RE spellen). Snap echt niets van de toevoeging van het achterste touch screen.

Nintendo:
- Leuk opwarmertje met Zelda muziek gespeeld door een orkest en Zelda beelden. Dient natuurlijk flink gehypt worden met de 3DS release voor de deur en het 25 jarig bestaan. Het orkest gaat tevens op toernee en zal ook cd's uitbrengen.
- Zelda Link's Awakening voor de Game Boy Color in de 3DS eShop vandaag. Wel prijzig voor 6 Euro (en 3 voor Mario Land).
- De verbeteringen voor de 3DS Ocarina of Time klonken goed. Behalve het verschrikkelijke hint gedoe. Ik heb echt een bloedhekel hieraan.
- Cool, Four Sword Zelda gratis in de DSi shop. Leuk cadeautje. Zou het co-op online of via Wifi zijn?
- Skyward Sword komt met de feestdagen. Inclusief gouden controller.
- Die Iwata is geen beste engelse spreker. Had Reggie dit laten doen. Iets over een nieuwe console, maar snapte het niet helemaal.
- New in Mario Kart is een soort hangglider update en een boot achtige iets. Lijkt me niets, maar hopelijk werkt het goed. Verder kan je je auto pimpen. Boeiend. Zag overigens wat bekende tracks uit eerdere delen. Eind van het jaar ligt het in de winkel. Ga hem zeker halen, al klinkt het weinig nieuws, maar Mario Kart is altijd goed.
- Star Fox is leuk, maar tilting en 3D werkt niet. Dat heeft het AR systeem wel bewezen. Waarom ze daar dan gebruik van blijven maken. Het gebruik van de 3D camera is tof, maar zag er zeer sloom uit en bovendien is de camera niet al te best. Het komt al in September
- Super Mario 3D zag erg goed uit. Beetje mengeling van Mario 64, Super Mario Galaxy en het wasbeer pak uit het derde deel. Zag er erg goed uit. Ook eind dit jaar.
Kan niet wachten
- Op Kid Icarus: Uprising zit ik al sinds eind vorig E3 te wachten. Ziet er super uit. Hopelijk werkt de multiplayer online en is het wat uitgebreider dan wat we in de trailer zagen. Geen idee wat ze met de AR kaarten willen doen. Zal wel de standaard dingen zijn als foto's maken of zo. Ook nog dit jaar.
- Luigi's Mansion 2 :D. Stond hiervoor echt te juichen. Luigi's Mansion voor de GameCube was awesome en dit ziet er erg leuk uit. En met meerder kastelen. Kan niet wachten.
- Meer 3DS van third party ontwikkelaars. Ik kijk uit naar Resident Evil: Merchanaries. De Olympische Spelen game is oninteressant. Ace Combat zag er erg goed uit. Tetris is altijd leuk maar of het wat toevoegd op de 3DS? Er zijn al wat versies beschikbaar. Zowel in retail uitvoering als downloadbaar. Cave Story was voor mij een enorme verrassing op WiiWare. Hopelijk is de 3DS versie geen port. Naar Resident Evil: Revelations kijk ik nog meer uit. Driver Renegade gaat, niet echt bijzonder. Uitaard wat retro met Pac-Man en Galaga. Tekken op de 3DS. Nice, maar weer een vecht game. Dat is al drie. Metal Gear Solid: Snake Eater ziet er erg goed uit.
- Natuurlijk even de eShop hypen die vandaag uitkwam. Binnenkort demo's op de 3DS (ook van retail), nice. De gratis 3D Excitebike is overigens best leuk, maar het 3D voegt niet echt wat toe. De Pokédex is ook aardig, jammer dat de Pokémon niet zo leuk zijn. Het hele foto gebeuren doet me ook niet zoveel. Gelukkig is het gratis. Prijzen zijn overigens best hoog voor de spellen en de kaarten zijn nog nergens te krijgen (pas eind van de maand). Ik heb ook geen creditcard, gelukkig bestaat er zo'n prepaid creditcard.
- De opvolger van de Wii is de Wii U (belachelijke naam als snap ik waar ze heen willen met het We You). Was in het begin nogal vaag. Is dit alleen een controller of is dit een compleet nieuw systeem of een handheld. Wat is het? Werd uiteindelijk wel duidelijk en zeer interessant. Ziet er geweldig uit. Eindelijk HD (1080p) en de video met de vogel/vissen was prachtig. De tech demo's zagen er geweldig uit. Tof hoe ze met een extra scherm zoiets leuk kunnen doen. Opent toch weer een extra dimensie voor gamen. In het begin dacht ik met het golfen, wat de hell voegt dat toe. Maar de demo reageerde super en het lijkt me echt een geweldig idee om de WiiRemote als club beet te houden terwijl je kijkt naar de bal en hem op het scherm ziet vliegen. Echt briljant bedacht en ik ben benieuwd wat Nintendo en andere developers er mee gaan doen. Slim ook dat ze de remote/nunchuck/accessoires van de Wii blijven gebruiken. Al zag de Zapper er totaal anders uit dan degene die ik heb.
- Het stream gebeuren slaat nergens op. Het werkt misschien voor een spel als New Super Mario Bros, maar wat nou als je een spel hebt waarbij je gebruik maakt van de remote, of het aparaat zelf (zoals met de Zelda demo). Bovendien heb ik handheld om zonder console te gamen als is het wel knap gemaakt dat je draadloos kan spelen wat er op het scherm in HD wordt weergegeven. Het bordspel idee is wel weer erg slim voor de casuals. Videogesprekken en de andere niet gamerelateerde dingen laten mij koud.
- Aankondiging van Super Smash Brawl voor de 3DS en de Wii U. Ben nooit echt into die serie geweest.
- Ondanks dat het prototypes zijn komt er een soort New Super Mario Mii (met Mii's). Verder een piraten spel waarbij je jezelf moet beschermen met de nieuwe controller tegen pijlen. Chase Mii was nogal vaag. Ook van de space shooter was niet veel te zien. Eerste exclusive is Lego City Stories. Klinkt als een soort GTA achtig iets maar met Lego voertuigen.
- In de video van allerlei ontwikkelaars kwamen wat leuke titels naar voren. Darksiders II, Tekken, Batman Arkham City, Assassin's Creed, Ghost Recon Online, Dirt, Aliens, Metro: Last Night en Ninja Gaiden 3. Tof dat dit soort titels ook naar de Wii U komen omdat die nu HD ondersteund. Benieuwd wat ze met de controller gaan doen voor dit soort spellen. Klinkt in ieder geval veelbelovend.
- EA kwam op om een partner deal aan te kondigen. Krijgen we Battlefield 3 op de Wii U.

Volgorde van beste E3 shows:
- Nintendo
- Sony
- EA
- Ubisoft
- Microsoft

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma jun 04, 2012 9:47 pm 
Site Admin

E3 is weer begonnen. Ben als Nintendo fan natuurlijk enorm benieuwd naar alles wat Nintendo gaat brengen. Die komt echter morgen pas

Microsoft:
- FMV in Halo 4. Zag er awesome uit. Rest van de demo zag er goed uit en zal ongetwijfeld geweldig zijn voor de fans.
- Nieuwe Splinter Cell, tof. Sam Fisher meets Max Payne. Hopelijk multi platform zodat het ook op de Wii U komt.
- Fifa 13 en Madden krijgen Kinect ondersteuning. Zie niet hoe het er beter van wordt met Kinect, maar goed. Dat met Hall of Famer Joe Montana voegde ook niets toe en zag er in mijn ogen alleen maar suffer uit.
- Fable: The Journey Kinect had een coole promo, maar qua gameplay en graphics zag het er niet zo bijzonder uit.
- Nieuwe Gears of War, lag in de lijn der verwachtingen. Teaser vond ik niet zo bijzonder, maar als serie heb ik de Gears of War serie altijd willen spelen.
- Coole, maar nietszeggende trailer van Forza Horizon.
- GAAP, entertainment/voice search/sport/muziek/Kinect Training/SmartGlass/Internet Explorer. Holy crap dat duurde lang.
- Nieuwe Tomb Raider (of eigenlijk degene van vorig jaar). Zag er erg goed uit. Voelde alleen niet echt aan als Tomb Raider en die Quick Time Events lijken me nog steeds niets. Maar voor de rest zag het er goed uit. Hopelijk komt het ook naar de Wii U.
- Was niet echt onder de indruk van Ascend: New Gods.
- Wat moet ik nou weer van LocoCycle verwachten. Een of andere race game ala Tron?
- Matter zag er nogal Portal achtige uit. Interessant.
- Resident Evil 6 zag er sweet uit. Zal ongetwijfeld ook naar andere systemen komen (hopelijk ook de WiiU).
- Wreckateer for Kinect lijkt me niets.
- South Park zag er epic uit, maar had net zo goed voor een aflevering kunnen zijn. Geniale steek van de makers van South Park richting het flut gedeelte van de Microsoft show. We werden er niet veel wijzer van.
- Dance Central 3, moet zeggen dat ik Just Dance 3 voor de Wii best leuk vind. Usher liet zien hoe het moet in een optreden. Als het zo moet dan hou ik het zeker bij Just Dance.
- Call of Duty: Black Ops 2 (ik kom echt niet meer uit te telling van de delen) lag ook in de lijn der verwachtingen. Zag er in ieder geval goed uit met een hoop chaos. Hopelijk ook naar de Wii U want is natuurlijk multi-platform.

Al met al geen bijzondere show. Hier moeten Sony en Nintendo zonder al te veel problemen makkelijk over heen komen. Snel verder met EA.

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma jun 04, 2012 11:22 pm 
Site Admin

EA:
- Dead Space 3 zag er interessant uit. En co-op is ook interessant. Hopelijk ook voor Wii U en hij komt ook naar de PC.
- Ik heb nooit wat om Madden gegeven. Zag er wel goed uit. Leuk voor de fans, niets voor mij.
- De facebook versie van Sim City vond ik niet zo bijzonder, maar de nieuwe Sim City voor de PC ziet er goed uit.
- Nieuwe uitbreidingen voor Battlefield 3. Wellicht als het naar Wii U komt, mijn PC kan het sowieso niet aan. Bovendien vind ik 50 Euro ook vrij prijzig.
- De nieuwe dingen in de Star Wars MMO zagen er goed uit, maar MMO's trekken mij niet zo.
- Medal of Honor: Warfighter zag er goed uit en dat je kan kiezen wie je speelt is erg interessant.
- Fifa 13 zag er netjes uit, maar net als Madden zijn de serieuze sport games (op racen na) niet echt iets voor mij.
- EA gaat maar games van UFC maken.
- Nieuwe Need for Speed: Most Wanted. Coole, maar weer nietszeggende trailer. Weer min of meer een soort remake van een oude Need for Speed. Tof. Gameplay zag er waanzinnig uit. Toffe sense of speed. Hoop zo dat deze naar de Wii U komt.
- Crysis 3 deed me niet zoveel. Zag er wel erg goed uit.

Dat vond ik het leuke van de EA en UbiSoft shows. Alleen games. Weinig echte grote klappers, maar een aantal leuke games.

Benieuwd morgen naar Sony en Nintendo. Beide ga ik live niet redden (dan slaap ik (Sony) en werk ik (Nintendo)). Hopelijk kan ik ze snel terugkijken. Nu nog snel even die van Ubisoft opzetten.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Forumoverzicht » Adventures » Overige Games