Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Algemene Praat » Algemene Praat

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Koninginnedag
 Bericht Geplaatst: do apr 30, 2009 4:35 pm 
Site Admin

Verschrikkelijk hoe zo'n mooie feestdag zo verschrikkelijk moet eindigen. 4 doden, 13 gewonden :cry:. RIP en sterkte aan de nabestaanden en de andere slachtoffers.

Hoorde overigens net dat de man waarschijnlijk werkte bij een beveiligingsbureau (man had een draaiboek van het feest in zijn auto), hij pas ontslagen was, hierdoor zijn huur niet meer kon betalen en binnenkort zijn huis uit gezet zou worden. Wellicht dat hij hierdoor wraak wilde nemen op het koningshuis (al zie ik de connectie niet).

Echt verschrikkelijk allemaal :(.

TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)

Profiel  

Berichttitel: Re: Koninginnedag
 Bericht Geplaatst: vr mei 01, 2009 12:54 pm 
Site Admin

Ondertussen zes doden (inclusief de dader). Vind het overigens jammer dat hij dood is. We blijven zo met veel onbeantwoorde vragen over. Bovendien heeft hij nu geen straf ervoor gekregen. Al zou die in Nederland misschien maar iets van 30 jaar hebben gekregen en dan met goed gedrag nog eerder vrijkomen ook.

Profiel  

Bericht Geplaatst: vr mei 01, 2009 4:26 pm 
Site Admin

Zeven doden ondertussen (inclusief de dader) :(.

Profiel  

Bericht Geplaatst: vr mei 01, 2009 7:32 pm 
Adventure Hero

Hey dat eerste klopt niet Sneaker. Hij zou helemaal niet zijn huis uitgezet worden, hij had het netjes opgezegd. En hij werkte ooit bij een beveiligingsbureau, maar het programma had ie van internet (zo hoorde ik).

Maar afschuwelijk, inderdaad... Een kind, een zwangere vrouw...

Maar ik ben blij dat het geen Marokaan was. Begrijp me niet verkeerd, ik ben absoluut geen racist, maar als het er wel een was was Wilders dolgedraaid. En dan was het een politieke crisis geworden.

Profiel  

Bericht Geplaatst: vr mei 01, 2009 11:40 pm 
Site Admin

Dat is wat ik op Koninginnedag hoorde. Zal ondertussen wel meer veranderd zijn. Wist overigens niet dat er een zwangere vrouw onder de slachtoffers zat.

Profiel  

Bericht Geplaatst: zo mei 03, 2009 1:45 pm 
Site Admin

Citaat:
Agressie tegen zwarte Suzuki

Eigenaren van een oude zwarte Suzuki Swift durven zich amper meer op straat te begeven na het drama in Apeldoorn. De auto lijkt het mikpunt van agressie te zijn geworden.

De vriendin van Niels Franken uit Wassenaar is de eigenares van een zwarte Swift. Niet een exemplaar uit 1993, zoals de auto waarmee Karst T. dood en verderf zaaide, maar eentje uit 1992. „Voor de rest lijkt hij helaas sprekend”, vertelt de 25-jarige Franken. „In de nacht van donderdag op vrijdag werden in Wateringen van deze auto in de straat de spiegels vernield. Eerst dacht ze dat het toeval was.”

Daarna werd ze bij het tankstation aangesproken door een man. „Hij kwam dreigend op haar af en zei: dat is dezelfde auto, hè. Dat je daarin durft te rijden.” Ook steken de laatste dagen continu mensen hun middelvinger naar haar op. „En dat is niet vanwege haar rijstijl. Die auto roept agressie op.” Franken snapt er niets van. „Ze rijdt toevallig in dezelfde auto als de dader uit Apeldoorn. Maakt dat haar fout of moet daarom de auto in de ban? Hoe kortzichtig zijn deze mensen?”

De Suzuki Swift Club bevestigt dat het lijkt of de wagentjes in het verdomhoekje zitten. „We hopen dat het snel overwaait”, aldus bestuurslid Ernst Schilperoord.

Bron: Telegraaf.nl

:shock: Dat is wel heel kortzichtig. Blij dat ik in een witte Kia rijdt.

Overigens gaan ze nu vergelijkingen trekken met Taxi Driver :roll: :
Citaat:
Zag Karst T. Taxi Driver?

Het haar van Karst T. vertoont opvallende gelijkenis met dat van acteur Robert De Niro in de film Taxi Driver uit 1976.

Zowel T. als De Niro had Mohawk-haar: aan beide zijden opgeschoren en bovenop een streep met duidelijk langer haar. De overeenkomst tussen de dader uit Apeldoorn en Travis Bickle, de hoofdpersoon uit de filmklassieker, houdt niet op met de haardracht.

T. wordt door zijn omgeving omschreven als een geïsoleerde, maar beleefde man. Bickle is in de film een eenzame, gefrustreerde moordlustige taxichauffeur, die een aanslag op een senator wil plegen. Paranoia maakt dat hij doordraait.

Profiel  

Bericht Geplaatst: vr apr 30, 2010 12:36 am 
Site Admin

Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik ga zelf eerst naar het optreden van het pop/rock coverbandje waar mijn moeder in meedoet. Daarna heb ik een housewarming party van een vriend die een eigen appartementje gekocht heeft.

Ik hoop in ieder geval dat het beter verloopt dan het verschrikkelijke drama van vorig jaar. Begint in ieder geval al wat minder met de arrestatie van iemand uit Middelburg die het koningshuis bedreigde. Hopelijk vinden er verder geen incidenten meer plaats.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Forumoverzicht » Algemene Praat » Algemene Praat