| Auteur |
Bericht |
|
arj0n
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: zo maart 29, 2009 8:56 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
 |
Geregistreerd: za feb 28, 2009 2:49 pm Berichten: 48 Woonplaats: R'dam
|
Heb naast de film Breathing Room ook maar gelijk de film >Unknown< gekeken, ook erg vermakelijk en in de zelfde categorie als eerst genoemde. Bewaar ik >Sherlock Holmes - Incident at Victoria Falls< maar voor morgen, gezien die 180 minuten(!) duurt...  Zag trouwens ook dat Poirot deel 9 uit was... (yammie!)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: zo maart 29, 2009 9:02 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3924 Woonplaats: Rotterdam
|
|
 |
|
 |
|
arj0n
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: ma maart 30, 2009 9:26 am |
|
 |
| Globale Moderator |
 |
Geregistreerd: za feb 28, 2009 2:49 pm Berichten: 48 Woonplaats: R'dam
|
House of 9 moet ik nog checken, werd mij inderdaad ook aangeraden... 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: do apr 09, 2009 4:31 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: di apr 28, 2009 4:28 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Weer twee cheapies erbij. - The Return (horrorfilm met Sarah Michelle Gellar) - The Boys & Girl from County Clare (een Ierse film over Ierse muziekanten met de Ierse Andrea Corr, van de Ierse band The Corrs. Als ze zo goed acteert als ze zingt ga ik me wel vermaken).
Ben overigens benieuwd of ik met Koninginnedag nog wat leuks kan scoren voor weinig geld.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: do apr 30, 2009 8:54 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Ondanks de verschrikkelijke gebeurtenissen van vandaag toch nog een prachtig koopje weten binnen te halen. Er lag een mooie grote doos (bekleed met van dat zachte vilt) met twee VHS banden van de speelfilm Titanic. Eentje met de film en eentje met de making of. Zat erg te twijfelen of ik het zou kopen. VHS is natuurlijk uit (heb de film ook meerdere malen op dvd), maar als verzamelaar van de Titanic wilde ik deze box toch hebben. 3 Euro was de prijs. Dus gelijk maar gekocht. Thuis aangekomen kwam de echte verrassing. Er zat een dubbele bodem in die de eerste bezitters blijkbaar nog niet ontdekt hadden (anders hadden ze zeker meer gevraagd). In de dubbele bodem zaten: - Een dik boek met het volledige screenplay - Een dunner boekje met de Production Notes, voorzien van prachtige foto's van de film - Een schitterend film frame - 8 prachtige film foto's Alles nog in perfect staat. Dus een onverwachte, zeer aangename verrassing. En dat voor maar 3 Euro. Een Must Have voor de Titanic liefhebber (that's me  ).
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: wo mei 27, 2009 9:54 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: ma jul 13, 2009 1:09 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Na een dikke maand geen dvd's, kon ik me niet bedwingen. Een aantal horrorfilms: - Resident Evil: Extinction (2-Disc) - Ils (Them) - Shutter (Thaise origineel) - Shutter (Amerikaanse remake)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: do jul 16, 2009 4:38 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Vandaag Harry Potter en de Orde van de Feniks. Jammer alleen dat ze die covers weer aangepast hebben. Zo zonde, maar goed. De schijfjes zijn gelijk gebleven.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: wo jul 22, 2009 5:00 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Gisteren Transformers 2-DVD ontvangen. Net op tijd want ga vanavond naar Transformers 2 dus ik kon hem mooi vandaag bekijken. Wat een onzin film overigens. En aangezien ik alleen maar slechte verhalen over de sequel hoor, vrees ik het ergste.
|
|
 |
|
 |
|
Veliremus
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: do jul 23, 2009 12:46 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: wo apr 13, 2005 2:54 pm Berichten: 1708 Woonplaats: Hintham
|
Blijf thuis, dude. Seriously. Ga lekker op de bank zitten met een bakje chips. EDIT: Shit, te laat... 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: do jul 23, 2009 1:00 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Inderdaad te laat  . Maar ging met vrienden dus dan is het sowieso gezellig. En de film viel me mee. Ze zeggen verstand op nul. Ik ben nog steeds aan het ontdooien. Ik moest serieus mijn lach inhouden tijdens het hele sterfgebeuren van Shia LaBeouf. Alles in slowmotion met constant bewegende camera's en typische cliche en Hollywood gebeuren en sommige Transformers waren gewoon weer dom. Het einde was gewoon 40 minuten non stop actie. Het was dikke onzin, maar wel vermakelijk. Misschien ook omdat ik mijn verwachtingen na de eerste Transformers film naar beneden had bijgesteld.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: zo aug 30, 2009 4:01 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: vr sep 25, 2009 12:01 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: zo dec 20, 2009 1:36 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Al in geen maanden een dvd meer gekocht. En dat gaat nog een tijdje door ook.
Vandaag op mijn werk met een slagzin gewonnen: - Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen (2-Disc) - Number 23
|
|
 |
|
 |
|