| Auteur |
Bericht |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Adventure koopjes Geplaatst: za dec 13, 2008 10:25 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3926 Woonplaats: Rotterdam
|
Leek me leuk om een topic te hebben om alle adventure aanbiedingen in te posten. Met de recessie is het altijd leuk om geld te besparen, maar toch adventures te kunnen spelen. Dus kom je een leuke, interessante aanbieding tegen, post hem hier. CDWOW.nl - Hotel Dusk Room 215 (DS) - 19,99 Euro(gratis verzending) GCshop.nl - Secret Files: Tunguska (DS) - 12,00 Euro (excl. 2 euro verzendkosten) gamepartyshop.nl - Secret Files: Tunguska (DS) - 14 Euro (excl. 2 euro verzendkosten) GoedkoopsteWinkel.nl - Runaway 2 (DS) - 14,89 Euro (excl. 1,19 euro verzendkosten) De laatste zag ik ook laatste voor 15 Euro bij Bart Smit en E-Plaza liggen. Stom dat ik hem niet meegenomen had.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: zo dec 14, 2008 7:46 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: zo dec 14, 2008 9:33 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: do dec 25, 2008 11:58 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Betje
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: vr dec 26, 2008 2:06 pm |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
Alleen vandaag (26 december) geeft CDWOW.nl op alle artikelen 2 euro korting. Ik las in dit topic dat ze Hotel Dusk vrij goedkoop hebben en ontdekte zo de 24-uurskorting. Met dank aan Sneaker, die mij dus 2 euro bespaarde.  Misschien heeft iemand anders er ook voordeel aan. Of lagen bij jullie alle leuke adventures wel onder de kerstboom...?
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: vr dec 26, 2008 8:52 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
linda bakker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: ma dec 29, 2008 4:35 pm |
|
 |
| Reiziger |
|
Zelf koop ik de laatste tijd de meeste game's bij Carola - www.carola450.marktplaza.nl, je kan haar altijd mailen of ze een bepaalde game vor je wil zoeken, ze besteld veel uit de States en Engeland en ze geef advies wat soort games bij je passen. ik heb bij sommige games epileptische aanvallen, zij heeft voor mij uitgezocht dat 3 persoon click adventure games het beste zijn en inderdaad daarna nooit geen problemen meer. Dus als ik een game zie die ik graag spelen wil kijkt zij eerst ff of het wel veilig voor mij is. Goede service dus! Ze is over het algemeen een stuk goedkoper dan de hier boven beschreven aanbieders, en dat zijn dan nog aanbiedingen, de verzendkosten zijn zo ongev. 2 euro en het wordt netjes en snel verzonden. (Gek genoeg heb ik met alle Harry Potter games en Ice Age 2 totaal geen last van epileptische aanvallen.) 
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: ma dec 29, 2008 8:04 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
|
Ik koop ook vaak bij Carola, ze woont op nog geen twintig minuten rij-afstand dus ik spaar het altijd een beetje op tot ik een paar spellen tegelijk kan kopen en dan ga ik even op bezoek. Maar inderdaad, altijd goede service, zijn er patches uit dan krijg je die er op een CD bij, ze checkt alle diskettes en CD's van tweedehands spellen op werking, en "in goede staat" is ook echt in goede staat.
|
|
 |
|
 |
|
linda bakker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: di dec 30, 2008 4:29 pm |
|
 |
| Reiziger |
|
Inderdaad Vanya, en een goede service is heel wat waard. Lekker dat jij zo dicht bij haar zit, dan kan je ff lekker neuzen wat voor moois ze allemaal weer heeft in haar winkeltje. Dat van die Patches is inderdaad TOP van haar, ( ik wist eerst helemaal niet wat dat was en hoe je dat moest gebruiken), ik heb als beginner al veel van haar geleerd. 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: za jan 03, 2009 11:23 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Betje
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: do jan 08, 2009 7:17 pm |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
Nou, ik heb Hotel Dusk, het koopje van 26 december bij CDWow, nog steeds niet binnen.  Waarom moet dat zo krankzinnig lang duren, vraag je je af.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: do jan 08, 2009 8:17 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Het hoofdkwartier van waaruit alles verstuurd wordt zit volgens mij in Engeland, wellicht dat het daardoor wat langer duurt. Ik zie hem overigens niet meer op de site staan. Als ik jou was zou ik ze gewoon even mailen met de vraag waarom het zo lang duurt. Kan zijn dat ze hem niet meer hebben. Volgens mij stond er destijds "Hurry! Limited Stock" bij.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Betje
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: za jan 10, 2009 2:15 am |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
Ik had met m'n geklaag een dag langer moeten wachten, want vandaag kwam het spel binnen. 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: za jan 10, 2009 2:30 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
gerdina
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: zo jan 11, 2009 1:36 pm |
|
 |
| Member |
|
|
Laatst Syberia 1 en 2 op dvd gekocht bij Bulletsoftware voor 6.99 pond + 3 pond verzendkosten.
ze staan op e-bay maar je kan ook direct bij hun bestellen
door de lage waarde van de pond is het leuk kopen.
groetjes gerdina.
|
|
 |
|
 |
|