| Auteur |
Bericht |
|
Dave
|
Berichttitel: Geplaatst: di apr 17, 2007 9:41 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Wel jammer dat je nu zo'n 8 maanden moet wachten eer het sinterklaas is.
|
|
 |
|
 |
|
Dave
|
Berichttitel: Geplaatst: di apr 17, 2007 9:46 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Ah, op die manier. Ja, dat kan natuurlijk ook.
Was het beter als deel 1?
|
|
 |
|
 |
|
Doomsdayman
|
Berichttitel: Geplaatst: di apr 17, 2007 9:49 pm |
|
 |
| Reiziger |
 |
Geregistreerd: za apr 14, 2007 3:53 pm Berichten: 103 Woonplaats: Hell
|
|
ja veel beter kon je mensen door meteorieten neer schieten en je had een beest wat mensen kan eten
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Sinterklaas Geplaatst: wo nov 19, 2008 12:35 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3926 Woonplaats: Rotterdam
|
De Sint is weer in Nederland. Heeft iedereen zijn schoentje al gezet  ? En wat gaan jullie doen op pakjesavond? En wat heb je op je verlanglijstje staan? Hier gaan we weer gezellig surprises doen. Vorig jaar bracht de Sint me de dvd's van Hide and Seek, Inferno (met Jean-Claude van Damme) en Need for Speed Underground voor de PC en ook dit jaar staan er weer veel games en dvd's op mijn lijstje. Op het nieuws hoorde ik dat er veel IPods, mobiele telefoons en spelcomputers op het lijstjes staan  . Helaas hebben we hier maar een budget van 10 Euro, het moet natuurlijk wel voor iedereen leuk blijven.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Sinterklaas Geplaatst: zo dec 07, 2008 10:08 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Dat was een wat minder aangenaam sinterklaas avondje voor mij. We doen thuis met z'n vieren surprises. Dus bij het lootjes trekken kan je verwachten dat je een paar keer jezelf trekt. Dit was ook gebeurd, maar uiteindelijk had iedereen iemand anders dan zichzelf. 5 December, pakjes avond. We besloten dat mijn ma als eerste haar surprise kreeg uit de handen van degene die haar had. Toen er twee opstonden voelde ik al nattigheid. Mijn pa had niet goed op zijn papiertje gekeken. Hij had mij, maar dacht mijn ma te hebben (die hij waarschijnlijk tijdens het wisselen had). Dus ik zat op vijf december zonder surprise  . Gelukkig was het voor de rest wel een gezellige avond (vooral voor mijn ma  ). De surprise die ik voor mijn zusje had gemaakt vond ik zelf heel erg geslaagd. Alleen het geheime vak was te snel gevonden. Nu kreeg ik vandaag wel mijn cadeau's, maar zonder surprise en gedicht was het toch anders. Maar goed. Volgend jaar beter. Van de Sint gekregen: - Teenage Mutant Ninja Turtles (PC Game) - The Insider (DVD) - The Grey Zone (DVD) - The Poet (DVD) - Timescape (DVD) - Method (DVD)
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Veliremus
|
Berichttitel: Re: Sinterklaas Geplaatst: zo dec 07, 2008 11:16 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: wo apr 13, 2005 2:54 pm Berichten: 1708 Woonplaats: Hintham
|
Hehe, balen man  . Dat is wel lullig. De Sint was zo goed mij een hele hoop Red Hot Chili Peppers spullen te geven (poster, kalender, patch, plectrums), een DVD en de... Line 6 Spider III versterker. Awwww yeah XD: 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Sinterklaas Geplaatst: zo dec 07, 2008 11:50 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Veliremus
|
Berichttitel: Re: Sinterklaas Geplaatst: ma dec 08, 2008 9:26 am |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
Sneaker schreef: Gulle Sint. Las dat die zo'n 200 Dollar is. Zeker voor je Stratocaster? Ja, voor mijn Strat, nee geen 200 dollar. Ik geloof 100 euro. Het gaat om het 15 watt model (wat overigens vrij weinig zegt over het volume).
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Sinterklaas Geplaatst: ma dec 08, 2008 12:38 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Veliremus
|
Berichttitel: Re: Sinterklaas Geplaatst: ma dec 08, 2008 2:03 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
Sneaker schreef: Kan je overigens al wat meer spelen op je Strat? En durf je dat aan ons te laten horen  . Ja ik kan wel wat spelen ondertussen. Vooral de blues solo's gaan lekker. Ik was van plan eens een keer iets op te nemen  , het is er nog niet van gekomen. Ik heb pas een uur lang zitten te klooien, en vervolgens alle MP3s weer weggegooid. Ik laat wel weten als ik het eindelijk voor elkaar heb.
|
|
 |
|
 |
|
Dave
|
Berichttitel: Re: Sinterklaas Geplaatst: do jan 01, 2009 11:51 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Sneaker schreef: 5 December, pakjes avond. We besloten dat mijn ma als eerste haar surprise kreeg uit de handen van degene die haar had. Toen er twee opstonden voelde ik al nattigheid. Mijn pa had niet goed op zijn papiertje gekeken. Hij had mij, maar dacht mijn ma te hebben (die hij waarschijnlijk tijdens het wisselen had). Dus ik zat op vijf december zonder surprise  . Een beetje oude koeien uit de sloot, maar dit had ik dus ook ooit eens gehad. Mijn zus en moeder hadden beide de vriend van mijn andere zus een surprise gegeven en ik kreeg niks Zij voelden zich rotter dan ik, en ik had al wat kleine dingetjes gekregen, dus ik zat er neit zo mee. Achteraf is het altijd grappig..
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Sinterklaas Geplaatst: vr jan 02, 2009 2:30 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Sinterklaas Geplaatst: ma nov 16, 2009 10:52 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Jullie hebben onze poll op de hoofdpagina vast gezien. De Sint is weer in het land dus de vraag is: "Wat doen jullie met Sinterklaas?" Net als voorgaande jaren zullen we hier weer surprises doen. De lootjes zijn al getrokken en het bedrag is verhoogd naar 12,50 Euro. Heb zelf weer een mooie mix tussen spellen, dvd's en wat andere dingetjes. Maar ik zal al blij zijn wanneer ik dit jaar überhapt iets krijgt  .
|
|
 |
|
 |
|
Margarita
|
Berichttitel: Re: Sinterklaas Geplaatst: ma nov 23, 2009 2:33 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: do aug 12, 2004 1:14 pm Berichten: 1251 Woonplaats: Gelderland
|
Als ik nog niet bevallen ben, dan koop ik alleen wat kadootjes voor Ryan en voor m'n ouders. En dat vieren we met de fam, iedere koopt kado's voor z'n eigen kind. En dan gezellig samen eten enzo.. 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Sinterklaas Geplaatst: ma nov 23, 2009 2:46 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Welkom terug Margarita. Spannend hoor, nog een kleine twee weken volgens je signature. Ik hoop dat alles beter gaat dan tijdens de bevalling van Ryan. Weten jullie overigens al of het een jongetje of een meisje wordt? Of laten jullie je verrassen.
|
|
 |
|
 |
|