| Auteur |
Bericht |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: do jun 19, 2008 12:56 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3926 Woonplaats: Rotterdam
|
|
 |
|
 |
|
Junaid
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: do jun 19, 2008 8:24 am |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: ma jul 05, 2004 3:29 pm Berichten: 1283 Woonplaats: Cheese City
|
Sorry man, ik ga het echt niet redden 
_________________ ...met mijn kop!
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: do jun 19, 2008 11:58 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
En later in Juni. We kunnen eventueel ook in juli gaan, maar dan moet het wel voor 16 juli (laatste dag OV). En ik neem aan dat iedereen in Juli/Augustus op vakantie gaat.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: do jun 26, 2008 1:51 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Nog maar even proberen. Wat te denken van aanstaande maandag (30 Juni). The Incredible Hulk draait dan om 12:40 en 15:40 (en 18:40 maar dat lijkt me wat te laat). Hij draait eventueel ook in de bioscoop in het Winkelcetnrum Hoog Catharijne zelf. Daar draait die maandag om 14:00.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Veliremus
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: do jun 26, 2008 2:49 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: wo apr 13, 2005 2:54 pm Berichten: 1708 Woonplaats: Hintham
|
Sneaker schreef: Nog maar even proberen. Wat te denken van aanstaande maandag (30 Juni). The Incredible Hulk draait dan om 12:40 en 15:40 (en 18:40 maar dat lijkt me wat te laat). Hij draait eventueel ook in de bioscoop in het Winkelcetnrum Hoog Catharijne zelf. Daar draait die maandag om 14:00. Da's een lullig klein bioscoopje geloof ik.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: do jun 26, 2008 3:48 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Ik ben er nog nooit geweest dus ik zou het niet weten. Pathe Rembrandt was wel redelijk groot. Duurde de laatste keer een tijdje eer de M&M's van Dave uitgerold waren  .
|
|
 |
|
 |
|
Veliremus
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: do jun 26, 2008 6:41 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
Sneaker schreef: Ik ben er nog nooit geweest dus ik zou het niet weten. Pathe Rembrandt was wel redelijk groot. Duurde de laatste keer een tijdje eer de M&M's van Dave uitgerold waren  . Hahaha, dat was zo grappig!  Echt vet lang dat geluid door de hele zaal heen, haha. 
|
|
 |
|
 |
|
Dave
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: do jun 26, 2008 9:52 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Ja, dat was we een beetje genant Maar sorry jongens, ik was dit afspraakje even vergeten en heb volgende week een eigen vakantie)(tje) gepland. Ik ben eigenlijk vanaf overmorgen een weekje weg. Laten we het anders maar over de vakantie heen tillen, want het schiet niet zo op op deze manier... Of maakt het jullie niet zo heel erg uit als het OV niet geldt? Korting heb je dan alsnog..
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: vr jun 27, 2008 1:00 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Maakt mij niet zo heel veel uit. Weet niet wat voor korting je krijgt. Enige probleem is dat ik drie weken weg ga en ik neem aan dat er nog meer op vakantie gaan. Als we het na de vakantie doen is er hopelijk ook wat meer keuze (Wall-E lijkt me wel wat).
Ik kan overigens uiterlijk tot en met 16-7 daarna ben ik aan het inpakken en de 19de wegwezen. Voor die tijd kan het The Incredible Hulk of Hancock worden (weet niet of de laatste wat is).
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: do aug 07, 2008 3:02 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Oke, nieuwe poging. Van de films die nu draaien lijken me de volgende interessant: - X-Files 2 - The Mummy 3 (krijgt alleen niet zulke goede kritieken) - Hancock - Kung Fu Panda - The Dark Knight - Wall-E
Probleem met The Dark Knight is alleen dat ik Batman Begins niet gezien heb en ik gehoord heb dat deze verder gaat waar Begins stopt. Bovendien hebben een aantal hem hier al gezien. Verder ga ik volgende week waarschijnlijk met een vriend van me naar Wall-E. Overigens lijkt Hellboy 2 me ook wel wat, die komt 21 augustus uit en dan zijn de OV's ook weer geldig (vanaf de 16de).
|
|
 |
|
 |
|
Junaid
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: do aug 07, 2008 4:14 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
|
Mummy 3 is inderdaad niet zo supah, de rest heb ik ook al gezien op X-Files na. Ik heb alleen niks met X-Files en de recensies daarvan zijn ook niet al te best...
Hellboy II wil ik opzich wel nog een keer zien (en the Dark Knight ook, die is geweldig)
Ik zou wel inderdaad Batman begins nog even kijken
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: do aug 07, 2008 4:21 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Heb nog niet zoveel negatiefs gelezen over The X-Files 2. Behalve wat algemene haters, maar verder overwegend positief. Veronica Magazine gaf het 3 sterren (van de 5). Verder een 6,5 op imdb (al zegt dat niet zoveel).
Hoe kan je overigens Hellboy 2 al gezien hebben? Sneak?
|
|
 |
|
 |
|
Junaid
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: do aug 07, 2008 4:53 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
Laat ik het zo zeggen; ik heb er een hekel aan als een film hier vééél later uitkomt dan in USA 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: vr aug 15, 2008 2:35 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Zullen we dan gaan naar Hellboy 2? Superheldenfilm is altijd goed en de trailer die ik gisteren zag, zag er geweldig uit. Hij komt ongeveer de 21ste uit in de bioscoop dus dan is het OV ook weer geldig. Iedereen het daar mee eens? Zullen we dan gelijk een datum prikken. Het handigste zal zijn voor school/werk weer begint.
|
|
 |
|
 |
|
Veliremus
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: vr aug 15, 2008 4:51 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
|
Heb deel 1 niet gezien, maar oké.
|
|
 |
|