| Auteur |
Bericht |
|
Sparks
|
Berichttitel: Geplaatst: di jun 22, 2004 9:51 pm |
|
 |
| Member |
 |
Geregistreerd: di jun 22, 2004 9:44 pm Berichten: 17 Woonplaats: Krommenie
|
|
Wokeej welke film heb jij als laatste gezien? Vertel er meteen ff bij waar ie over gaat en wat je er van vond!
Stuck on You De film gaat over een siamese tweeling die allebei een andere droom hebben. Film is best aardig, maar weet niet bijzonder te boeien.
|
|
 |
|
 |
|
JanDaMan
|
Berichttitel: Geplaatst: di jun 22, 2004 9:54 pm |
|
 |
| Avonturier |
Geregistreerd: di jun 22, 2004 9:44 pm Berichten: 156 Woonplaats: Houten
|
Mijn laatste film? In de Bioscoop: LotR: ROTK Gewoon Thuis: Kill Bill vol.1 (op DVD) (die film kickt ass!) 
_________________ P.S.: You rock my world<br>(Eels)
|
|
 |
|
 |
|
Berend
|
Berichttitel: Geplaatst: di jun 22, 2004 10:13 pm |
|
 |
| Member |
|
|
Harry Potter 3 (jahwel, DE harry potter)
Eigenlijk heb ik deze film 2 x op 1 dag gezien :/ een beetje ingewikkeld verhaal, met dingen als CKV, boze ouders en valse kaartjes er bij inbegrepen.
De film is gebaseerd op het derde deel van de Harry Potter reeks, waarin Harry terug keert naar zijn magische school maar op zijn hoede is omdat er een losgebroken moordenaar achter hem aanzit.. ook deze keer brengt dat allemaal avonturen met zich mee..
|
|
 |
|
 |
|
Glottis
|
Berichttitel: Geplaatst: wo jun 23, 2004 12:56 pm |
|
 |
| Pirate |
 |
Geregistreerd: wo jun 23, 2004 12:31 pm Berichten: 2 Woonplaats: oud-beijerland
|
Gewoon lekker thuis op de bank met popcorn. The last samurai" -ik tik gewoon even de achter kant van wat er op de doos staat over lekker lui  - Tom Cruise vertolkt kapitein Nathan Algren, een helde uit de Amerikaanse burgeroorlog, die naar japan afreist om er de samoerai te bestrijden, maar uiteindelijk hun zijde kiest. ---- ik vond het zeer mooie film met net genoeg liefde en actie en niet teveel van he goede zo als met kill bill 
|
|
 |
|
 |
|
mellonhead
|
Berichttitel: Geplaatst: wo jun 23, 2004 1:00 pm |
|
 |
| Avonturier |
Geregistreerd: di jun 22, 2004 11:00 am Berichten: 254 Woonplaats: Amersfoort
|
M'n eigen film *ADVERTISEMENT* *ADVERTISEMENT*. Gister thuis nog. check <a href='http://www.ninqualda.net/index.php?p=soldaatje' target='_blank'>http://www.ninqualda.net/index.php?p=soldaatje</a> Maar een echte film. Dat zal Bram Stokers Dracula zijn geweest. Zaterdag op Yorin. Brrrr, ik kom er nu achter dat ik zaterdag voor het laatst een film heb gekeken. Dat is erg lang voor mij.
|
|
 |
|
 |
|
Junaid
|
Berichttitel: Geplaatst: ma jul 05, 2004 3:35 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: ma jul 05, 2004 3:29 pm Berichten: 1283 Woonplaats: Cheese City
|
|
Shrek 2 gister in de bios
GEWELDIGE film, echt waar!! De humor is verschrikkelijk goed, vooral meer volwassen grapjes zitten er in deze, en vele verwijzingen naar andere films. Als je hem nog nie gezien hebt, moet je dat nu gelijk doen!!!
_________________ ...met mijn kop!
|
|
 |
|
 |
|
Hobbes
|
Berichttitel: Geplaatst: wo jul 07, 2004 10:00 pm |
|
 |
| Avonturier |
 |
Geregistreerd: wo jul 07, 2004 9:50 pm Berichten: 365 Woonplaats: Prinsenbeek
|
Mijn laatste is The Punisher gave film heel erg heftig, ik ga redelijk vaak naar de film heb er dit jaar al behoorlijk wat gezien, en ik moet zeggen dat SHREK2 de beste is die ik tot nu toe heb gezien... Nu volgende week naar de premiere van Spider-Man2 in Antwerpen! 
|
 |
|
Dave
|
Berichttitel: Geplaatst: do jul 08, 2004 9:20 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Shrek 2 en Spiderman 2 wil ik allebei ook nog wel eens zien.
Mijn laatste film is Master and Commander: Far side of the World.. Ik vindt het wel een goede film, met een leuk verhaal. Maar in het geheel is het niet echt een supertopper.
Af en toe een beetje voorspelbaar.
|
|
 |
|
 |
|
Haggis
|
Berichttitel: Geplaatst: do jul 08, 2004 5:38 pm |
|
 |
| Member |
 |
Geregistreerd: di jul 06, 2004 8:49 pm Berichten: 43 Woonplaats: Rotterdam
|
|
Het laatst heb ik weer eens Monsters, Inc. op DVD bekeken. En in de bioscoop was m'n laatste film Troy... ik ga de laatste tijd eigenlijk niet zo vaak... hmm...
|
|
 |
|
 |
|
Hobbes
|
Berichttitel: Geplaatst: za jul 10, 2004 12:49 pm |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
|
mijn laatste thuis in Harry Potter 3, looney tunes back in action, Starksy and Hutch en Hercules allemaal heel coool en gewoon van internet gedownload in een programma genaamd Emule een fantatisch programma veel beter dan kazaa.
Maar de nieuwe Harry Potter is wel cooool stuk beter dan deeltje 1 en 2 vind ik!
|
 |
|
JanDaMan
|
Berichttitel: Geplaatst: za jul 10, 2004 10:20 pm |
|
 |
| Avonturier |
Geregistreerd: di jun 22, 2004 9:44 pm Berichten: 156 Woonplaats: Houten
|
 ik kom net terug van Shrek 2  geweldig film met goeie humor, vooral Puss In Boots (gelaarsde kat :arrow1: vertolkt door Antonio Banderas) is een leuke rol, het verhaal erbij is... nee, laat ik dat nou niet allemaal verklappen dat moet je zelf maar uitvinden als je naar de film gaat 
_________________ P.S.: You rock my world<br>(Eels)
|
|
 |
|
 |
|
Berend
|
Berichttitel: Geplaatst: zo jul 11, 2004 11:16 am |
|
 |
| Member |
|
I'm dying to see Shrek 2 
|
|
 |
|
 |
|
Hobbes
|
Berichttitel: Geplaatst: do jul 15, 2004 2:21 pm |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
Ik heb Spider-Man2 gezien een hele goeie film vind ik heel gaaf vervolg met weer een heel relaxed einde...dus zeker gaan kijken 
|
 |
|
Berend
|
Berichttitel: Geplaatst: za jul 17, 2004 7:17 pm |
|
 |
| Member |
|
|
Net Not Another Teen Movie gekeken met mn zusje.. en ik moet zeggen, hij was cliche maar juist daarom soms ook wel grappig.. sommige stukjes lach ik dubbel, andere stukjes was zo voorspelbaar dat het niet leuk was.. overall een aardige film, maar nothing special...
|
|
 |
|
 |
|
Hobbes
|
Berichttitel: Geplaatst: zo jul 18, 2004 7:31 pm |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
|
Garfield th Movie, maar hij bevalt een beetje tegen is wel redelijk....
|
 |
|