| Auteur |
Bericht |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: vr dec 26, 2008 8:55 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3926 Woonplaats: Rotterdam
|
|
 |
|
 |
|
Junaid
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: zo dec 28, 2008 9:36 am |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: ma jul 05, 2004 3:29 pm Berichten: 1283 Woonplaats: Cheese City
|
Oh ik koop zat dvd's :p Maar ik kom er nooit aan toe (of heb meestal gewoon geen zin) om alles hier in te gaat typen 
_________________ ...met mijn kop!
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: ma dec 29, 2008 3:57 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Ben zelf natuurlijk ook op het dvd.nl forum te vinden, dus dan heb ik mijn stukje al klaar.
Maar wat is jouw laatste dvd? Ik gok op Wall-E, of The Dark Knight.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Junaid
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: di dec 30, 2008 9:56 am |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: ma jul 05, 2004 3:29 pm Berichten: 1283 Woonplaats: Cheese City
|
|
Jup, und Fido, Donnie Darko director's cut, Evil Dead, Creature Comforts en nog wel een paar
De Fame in Amsterdam is flink goedkoop
_________________ ...met mijn kop!
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: di dec 30, 2008 11:53 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Ja, Fido. Dat lijkt me een leuke zombie film. Die moet ik ook nog halen.
Ik dacht overigens dat Fame Amsterdam zijn deuren had gesloten?
EDIT: Nevermind, dat was Boudisque.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: ma jan 12, 2009 11:32 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: di jan 27, 2009 9:34 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Vandaag puur jeugdsentiment gekocht. Het Dappere Broodroostertje. Helaas staat er geen engelse versie op, maar Nederlandse nachronisatie van animatiefilms is over het algemeen vrij goed. Hoop dat ik hem nog net zo leuk vind als vroeger.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: do jan 29, 2009 9:19 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: wo feb 25, 2009 9:40 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Kwam bij het Omniversum voor een mooi prijsje een dvd tegen met daarop de cross over afleveringen van CSI waarin het team van Las Vegas het team van Miami ontmoet en het team van Miami het team van New York.
|
|
 |
|
 |
|
Hobbes
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: zo maart 01, 2009 11:34 pm |
|
 |
| Avonturier |
 |
Geregistreerd: wo jul 07, 2004 9:50 pm Berichten: 365 Woonplaats: Prinsenbeek
|
Veelste veel want de kast is vol! 
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: ma maart 02, 2009 12:19 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
 komt me heel bekend voor. Zoek eigenlijk ook een mooi kast die weinig ruimte inneemt maar waar heel veel in kan. Ik zag ergens online dat iemand een mooi kast had die rond kon draaien. Zag er ideaal uit en hij kon er erg veel in kwijt. Jammer genoeg had hij die zelf gemaakt.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: vr maart 13, 2009 9:03 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: vr maart 27, 2009 3:11 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Na de eerste episode van Wallace & Gromit Grand Adventures wilde ik meer zien van dit duo. Zag een mooie aanbieding bij de Saturn. Dus gekocht: - Wallace & Gromit: The Curse of the Were-RabbitBenieuwd of ik deze film net zo leuk gaat vinden als het spel. Al stiekem een klein stukje gekeken en zag er geweldig uit. Ook nog gekocht: - Breathing RoomLaatste sprak me qua verhaal erg aan (en vond het een coole cover). Het is een "There's a killer among them" film. Ben benieuwd.
|
|
 |
|
 |
|
arj0n
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: za maart 28, 2009 12:13 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
 |
Geregistreerd: za feb 28, 2009 2:49 pm Berichten: 48 Woonplaats: R'dam
|
|
Als je de saw serie cool vind dan is Breathing Room een goede aankoop... ik vindt dit soort movies heerlijk. Ken je trouwens de cube trilogy? Ook geweldig!
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: za maart 28, 2009 8:37 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|