| Auteur |
Bericht |
|
Junaid
|
Berichttitel: Dvd's die je...al hebt gekocht! Geplaatst: do apr 06, 2006 12:46 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: ma jul 05, 2004 3:29 pm Berichten: 1283 Woonplaats: Cheese City
|
Goed, nou hier een lijstje van welke dvd's je van plan bent te kopen en waarom
<a href='http://www.dvd.nl/release.php' target='_blank'>Hier</a> een handig release lijstje.
Ook heb ik het idee dat we Sneaker hier heel vaak zullen aantreffen
Anyways, mijn lijst:
Harry Potter and the Goblet of Fire (2-disc) - aardige film en hoort natuurlijk bij de collectie
King Kong (2-disc) - ondanks een paar negatieve recensies vond ik hem wel heel goed (wel iets té lang en een onnodig personage erin wat zo nu en dan irritant opdook), maar moet ik er ook gewoon bij hebben uiteraard.
The Chronicles of Narnia (2-disc) - Veel beter dan ik verwacht had. Geweldige muziek en mooie special effects
Tim Burton's Corpse Bride - geen superfilm maar wel vermakelijk. Mooie sets en hoort eigenlijk gewoon bij m'n Burton collectie.
Final Fantasy VII: Advent Children - Ik vond het een superfilm, maar dat komt misschien ook omdat ik het spel heel goed vind. Deze heeft er tenminste (behoorlijk) wat mee te maken inplaats van die verschrikkelijke film van een paar jaar terug. Eigenlijk is deze film alleen voor de fans leuk, de rest zal er niet veel van snappen denk ik.
Howl's Moving Castle - Nooit gezien, maar Spirited Away vond ik ook heel goed dus ik ga de gok maar aan.
Serenity [2dvd] (Metal Case) - Hele onderschatte topfilm, enorm jammer dat de serie (FireFly) gecanceld is. Dit is in ieder geval een mooie afsluiter.
Looney Tunes Filmcollectie - Ik was altijd dol op die "soort van" films die altijd in het weekend in de middag op tv waren. Wel leuk om ze weer terug te zien.
Pee Wee’s Big Adventure (1985) - Ja een kinderachtige film, maar wel de eerste van Tim Burton 
_________________ ...met mijn kop!
Laatst bijgewerkt door Junaid op zo okt 08, 2006 12:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
 |
|
 |
|
Dave
|
Berichttitel: Geplaatst: do apr 06, 2006 2:41 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Ik ga Narnia ook zeker weten kopen  Verder heb ik genoeg dvd's die ik ooit wel eens wil kopen. De X-Men films (niet omdat ze zo briljant zijn, maar ik was vroeg enorm fan van de x-men...), martial arts films van Jackie en Jet Li (vooral de eerste Chinese films van ze, die zijn het grappigst  ). Meestal koop ik dvd's die afgeprijsd zijn enzo. Ik koop vaak drie dvd's bij de FRS voor 15 euro. Daar zitten best leuke films tussen.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Geplaatst: do apr 06, 2006 2:58 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3926 Woonplaats: Rotterdam
|
<!--QuoteBegin-Junaid+Apr 6 2006, 12:46 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td> QUOTE (Junaid @ Apr 6 2006, 12:46 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Goed, nou hier een lijstje van welke dvd's je van plan bent te kopen en waarom  <a href='http://www.dvd.nl/release.php' target='_blank'>Hier</a> een handig release lijstje. Ook heb ik het idee dat we Sneaker hier heel vaak zullen aantreffen  [/quote] Hey, ben je ook op dvd.nl actief? Kopen met voor bedachte rade doe ik niet zo veel  . Meestal ook omdat het met de release vaak nog duur is. Als dit nou een topic was geweest over welke dvd je recentelijk aangeschaft heb, dan zal je me hier erg vaak zien. Ik koop namelijk erg veel ad hoc. Dus als ik het ziet liggen en het klinkt interessant of ziet er interessant uit, dan neem ik het vaak mee. Ik ben ook een echt koopjesjager. En dan wil ik ook nog eens maandag beginnen aan een twee maanden lange dvdloze maand (gameloze maand wil ik nog even uitstellen. Komt te veel moois uit voor de DS en de PC).
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Junaid
|
Berichttitel: Geplaatst: do apr 06, 2006 9:17 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
dvd.nl bezoek ik ook vaak ja, ik sta alleen niet geregistreerd ofzo Net gekochte dvd's kun je natuurlijk ook plaatsen 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Geplaatst: do apr 06, 2006 11:22 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Ah ok. Dan kan ik ook nog wat plaatsen.
De afgelopen week: - The Cell - House of 9 (zie korte review in de "welke film heb je net gekeken" thread) - Mulholland Drive (Prachtige Franse 2-Disc digipack van een briljante film) - Cinderella Man (gewonnen op DVD.nl met de prijsvraag. Dat is al de tweede keer dat ik met een officiele prijsvraag mee doe.)
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Geplaatst: di apr 11, 2006 9:28 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Weer twee erbij: - Be Cool - The Hunt for the Unicorn Killer (met Naomi Watts  ) Morgen mijn laatste dag om nog wat te kopen, want morgenavond gaat mijn twee maanden durende dvdloze maand in. Komen nog wel wat dingen binnen die ik online besteld heb (onder andere Alias Seizoen 3, Matrix (10 Disc met beeldje), Naked Gun trilogy).
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Geplaatst: do apr 13, 2006 4:40 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Vandaag: - Alias Seizoen 3 - The Punisher LE - The Matrix Collection (10-Disc in plexiglazen box met mooi beeldje van Neo)
Denk dat ik hiermee wel met een gerust hart aan mijn twee dvdloze maanden kan beginnen. Komt nog wel wat binnen dat ik al eerder besteld heb. Maar kopen doe ik nu niet meer. Met games wacht ik nog even af. Komt te veel moois voor de DS en PC uit.
|
|
 |
|
 |
|
Danuta
|
Berichttitel: Geplaatst: vr apr 14, 2006 1:40 pm |
|
 |
| Reiziger |
 |
Geregistreerd: di aug 03, 2004 1:13 pm Berichten: 114 Woonplaats: Nieuw Beijerland
|
|
Op mijn lijstje staan: <span style='color:red'>Harry Potter and the globlet of fire;</span> omdat ik alle boeken en DVD's van de serie koop <span style='color:red'>Columbo seizoen III;</span> omdat ik dat een fantastische serie vond en je deze films best wel een 2e of 3e keer kan zien <span style='color:red'>The corpse bride;</span> omdat me dat een te gekke animatie film lijkt <span style='color:red'>X-man III; </span> als ik iets spaar, dan blijf ik het sparen en natuurlijk de laatste boxen van <span style='color:red'>CSI en CSI Miami</span>
:max:
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Geplaatst: di apr 18, 2006 9:58 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Junaid
|
Berichttitel: Geplaatst: di apr 18, 2006 10:06 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
Hoe kom je aan de Naked Gun trilogy, die wil ik ook 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Geplaatst: di apr 18, 2006 10:14 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Het is een R2UK (vandaar de digipack) maar wel gewoon met Nederlandse subs. Ze hadden ook een trilogie box bij de MM maar dat is een Nederlandse versie dus met drie keepcases in een sleeve. Heb deze zelf bij cdwow.nl
<a href='http://www2.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=22185&subcat=region2' target='_blank'>http://www2.cd-wow.nl/detail_results_2.php...&subcat=region2</a>
|
|
 |
|
 |
|
Junaid
|
Berichttitel: Geplaatst: wo apr 19, 2006 8:23 am |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
Hey bedankt voor de site man! 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Geplaatst: wo apr 19, 2006 2:57 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Na ontzettend lang wachten en geen communicatie via eBay eindelijk Harry Potter en de Gevangene van Azkaban 2-Disc met sleeve binnen gekregen. Er moest zelfs een geschil aan te pas komen om hem aan het reageren te krijgen. Maar heb hem uiteindelijk ontvangen.
|
|
 |
|
 |
|
Junaid
|
Berichttitel: Geplaatst: do apr 20, 2006 11:15 am |
|
 |
| Adventure Hero |