Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Adventures » Technische Hulp

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: jack keane game werkt niet goed
 Bericht Geplaatst: za jan 17, 2009 3:15 pm 
Reiziger

mijn net aangeschafte Jack Keane game werkt niet goed. De cutscenes zijn of ze in slow motion gaan, het geluid is ok. Tijdens het gamen zijn objecten niet, soms niet of plotseling wel weer aanwezig, zoals de lift op de Big Ben, heel even, daarna verdwenen, het gordijn van het pashokje in de winkel is weg, komt later heel even terug. ( in het begin van het spel). De besturing van de cursor gaat moeizaam. Ik speel het spel op XP met een nieuwe laptop, ik heb hiervoor het ook vrij nieuw spel Murder at the Abbey gespeeld zonder problemen, wie weet waar dit probleem aan ligt en heeft een tip voor mij?

Profiel  

Berichttitel: Re: jack keane game werkt niet goed
 Bericht Geplaatst: zo jan 18, 2009 11:27 am 
Reiziger

in middels is het probleem opgelost dankzij Carola (Carola's winkeltje waar ik het spel heb gekocht)Zij deed mij deze surgestie, maar het is misschien ook interesant voor mensen die ook deze problemen met een spel hebben dat eigenlijk te veel vraagt van de PC. Alhoewel ik een net 1 jaar oude PC heb is het spel blijkbaar al weer te nieuw maar het is wel te spelen als je alle opties in de laagste stand zet, dus Resolution bv in 800x600, brighness Low i.p.v High, met Jack Keane gaat dat best, het is ff uitproberen, hierna werkte het spel weer goed. Wat de kleuren en de duidelijkheid betreft merk je het eigenlijk niet.

Profiel  

Berichttitel: Re: jack keane game werkt niet goed
 Bericht Geplaatst: zo jan 18, 2009 6:03 pm 
Site Admin

Het spel zal nu wel beter werken, maar als je systeem maar één jaar oud is, moet die Jack Keane zonder problemen aankunnen met de beste instellingen. Aanbevolen specs zijn ook niet zo zwaar. Ik denk dat je wellicht eens moet proberen om de drivers van je videokaart up te graden.

TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Forumoverzicht » Adventures » Technische Hulp