Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Adventures » Technische Hulp

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: save game
 Bericht Geplaatst: zo dec 04, 2011 5:12 pm 
Reiziger

Hoe gebruik ik een save game? Stel iemand stuurt mij een save game omdat ik niet verder kom in een game. Als ik dit ontvangen heb per email wat doe ik dan verder?. Graag in heel begrijpelijke taal en stapje voor stapje uitleggen omdat ik er anders toch niets van snap.
Kan ik een save game bewaren? Stel ik wil het game later ooit nog eens spelen, kan ik het save game bv op een CD -rom branden om het later nog eens te gebruiken?
Wie o wie kan mij dit uitleggen?

Profiel  

Berichttitel: Re: save game
 Bericht Geplaatst: zo dec 04, 2011 10:47 pm 
Reiziger

en kan iemand mij helpen aan een save game voor Schizm 1, de puzzle met de morsecode en de railway puzzle? Het is een DVD versie, of zou een CD versie ook kunnen?

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma dec 05, 2011 2:52 pm 
Member

Hey Linda,

Een eensluidend antwoord op je vraag waar je een savegame in je spel implementeerd is er niet. De verschillende games maken van diverse locaties op je pc gebruik om de savefiles op te slaan.

Savegames van een dvd versie zullen niet werken in de cd versie van de game en andersom ook niet. Als je de juiste savegames hebt gevonden kun je deze apart opslaan op je pc of eventueel branden om ze later nog eens te gebruiken.

Ik heb geen savegames meer van deze game (in antwoord op je vraag via de pm) en het zal wel niet meevallen om deze nog te vinden. Ik begreep dat je de dvd versie hebt?

Groetjes Cees.

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma dec 05, 2011 3:45 pm 
Reiziger

bedankt voor je antwoord cees, ja ik heb een DVD versie, ik kreeg van Gameboomers savegames maar die zijn voor een CD versie. Zo verre ik begrijp is de CD versie ouder dan de DVD versie, dus of die dan nog op mijn pc te spelen is? Dit was mijn allereerste pc game en ik heb kort geleden Schizm van Marktplaats gekocht omdat ik het toch nog eens wil proberen maar het is een DVD versie.

ik zie trouwens dat jij nog een CD versie van Schizm hebt. Kan ik die van je overnemen?, misschien wil je zo goed zijn om te kijken of hij op XP loopt? ( Carola heeft er ook een in de aanbieding, die loopt wel op XP, dat zijn 4 a 5 CD s).

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma dec 05, 2011 8:15 pm 
Member

De cd versie van Schizm kan je overnemen als je dat wilt. En ja,win xp is geen probleem, daar heb ik de game jaren geleden ook nog op gespeeld.

Als je de 5 cd's wilt:

Stuur dan(opnieuw)even je gegevens via pm dan stuur ik de game (5 cd's) op. De verzendkosten hoor je dan wel weer. Zal iets hoger zijn dan de laatste transactie ivm iets hoger gewicht maar zal je zeker weer de kop niet kosten.

Groetjes Cees.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Forumoverzicht » Adventures » Technische Hulp