| Auteur |
Bericht |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: ma jun 08, 2009 2:53 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3924 Woonplaats: Rotterdam
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: ma jun 29, 2009 12:50 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Bol.com heeft een interessante aanbieding. Een adventure pack met de volgende titels: - Secret Files: Tunguska - Runaway 2 - Leisure Suit Larry: Magma Cum Laude Prijs is 9,99 (exclusief de 1,95 Euro verzendkosten). De productpagina is hier te vinden.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: ma jul 06, 2009 7:31 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: vr jul 17, 2009 7:28 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
CD WOW! ruimt op. Met kortingen tot 60% op games. Hieronder een overzicht van interessante adventures. CD WOW! is altijd gratis verzenden. Dus er komt verder niets extra's bij, bij de genoemde prijzen: - Secret Files: Tunguska (DS) - 9,00 Euro - Gobliiins 4 (PC) - 10,79 Euro - Secret Files 2: Puritas Cordis (Wii) - 18,89 Euro - Secret Files 2: Puritas Cordis (DS) - 16,19 Euro - Secret Files 2: Puritas Cordis (PC) - 12,59 Euro - Broken Sword: The Shadow of the Templars - Director's Cut (Wii) - 22,50 Euro - Broken Sword: The Shadow of the Templars - Director's Cut (DS) - 24,49 Euro - Lux-Pain (DS) - 19,79 Euro Doe er je voordeel mee.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Betje
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: vr jul 24, 2009 4:52 pm |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
|
Het spiksplinternieuwe Return to Mysterious Island 2 is te downloaden op Big Fish voor maar $6.99. Dat is maar 5 euro! Echt een koopje, want het spel is nog niet eens op CD verschenen. Wie het eerste deel leuk vond, zal ook veel plezier hebben aan het tweede. Dat is trouwens ook langer dan deel 1.
|
|
 |
|
 |
|
Betje
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: vr jul 24, 2009 4:58 pm |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
|
Nog iets: heeft iemand het hier wel eens gehad over de Gouwe Ouwe spellen die je op GOG.com legaal kunt downloaden voor niet al te veel geld? Allemaal geschikt (gemaakt) voor XP en Vista of in DOSbox te spelen. Er zijn twee prijsklassen: $5.95 en $9.95. Voorbeelden van adventures: de hele Tex Murphy serie, Feeble Files, Broken Sword serie, Simon the Sorcerer serie.
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: vr jul 24, 2009 7:36 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
|
Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van downloaden omdat ik graag iets tastbaars in de kast heb liggen. Een groot deel van die spellen heb ik al gespeeld, maar een paar nog niet en eerlijk gezegd zie ik er erg tegenop om ze onder Vista aan de praat te proberen te krijgen, dus voor die paar euro kan ik het spel dan net zo goed nog een keer kopen en dan "kant-en-klaar" 
|
|
 |
|
 |
|
Betje
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: vr jul 24, 2009 9:49 pm |
|
 |
| Avonturier |
 |
|
|
Daar heeft GOG dus al voor gezorgd, dat de spellen zonder meer op XP en Vista te spelen zijn. Je hoeft ze niet zelf aan de praat zien te krijgen, gewoon downloaden en spelen. Prettige bijkomstigheid van downloads is dat je ook van dat vervelende CD wisselen af bent.
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: za jul 25, 2009 10:33 am |
|
 |
| Globale Moderator |
|
Ja, dat bedoelde ik ook met kant-en-klaar, waarom zelf moeilijk doen als je het voor een paar euro ook kan 'laten doen' door de GOG-mensen. Maar eerst nog een stapeltje recente spellen wegwerken, de Gamecom staat voor de deur en ik "moet" nog wat spellen uitspelen waarvan ze daar het tweede deel gaan laten zien terwijl ik deel 1 nog niet eens uit heb gespeeld. 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: do aug 27, 2009 7:12 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: vr sep 25, 2009 12:02 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
MM Rotterdam Centrum had Broken Sword: DC voor de Wii voor 20 Euro liggen. Weet niet of andere MM vestigingen dat ook hadden, maar is zeker geen verkeerde prijs lijkt me zo.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: vr okt 02, 2009 10:54 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
De Free Record Shop heeft wat aardige koopje op hun site: - Police Quest Collectie - 5 Euro - Runaway 2 - 5 Euro - CSI: Hard Evidence - 5,99 Euro - Experience 112 - 9,99 Euro
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: ma okt 12, 2009 8:20 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
In het aankomende foldertje van Saturn Rotterdan staat CSI: Hard Evidence voor de Wii voor 12,- Euro. Ik weet niet of het ook voor andere vestigingen van de Saturn is.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: ma nov 02, 2009 9:09 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Adventure koopjes Geplaatst: wo nov 11, 2009 7:49 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Koopje bij de Dixons Rotterdam. Simon The Sorcerer 4: Chaos Happens voor maar 3,99. Ik heb hem niet op de site kunnen vinden en weet niet of dit een landelijke aanbieding is of alleen maar bij de lokale Dixons in Rotterdam te krijgen is.
|
|
 |
|
 |
|