| Auteur |
Bericht |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: di feb 02, 2010 11:11 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3926 Woonplaats: Rotterdam
|
|
 |
|
 |
|
CHANCE69
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: wo jun 09, 2010 9:17 pm |
|
 |
| Reiziger |
 |
Geregistreerd: vr jul 11, 2008 3:51 am Berichten: 65 Woonplaats: Limburg
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: wo jun 09, 2010 11:15 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Zit even wat youtube filmpjes te kijken en dat ziet er verdomd goed uit. Heb hier ook nog een Playstation 1 staan, maar ik begrijp dat er geen Engelse versie in Europa verschenen is.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
CHANCE69
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: wo jun 09, 2010 11:29 pm |
|
 |
| Reiziger |
 |
|
|
kLOPT JA ,
maar als je de japanse disc bezit kan je er een iso/image van maken , patchen en dan spelen op een psx-emulator.
mits je het origineel hebt , ben je dan gewoon legaal bezig denk ik zo.
|
|
 |
|
 |
|
Margarita
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: za jul 24, 2010 12:10 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: do aug 12, 2004 1:14 pm Berichten: 1251 Woonplaats: Gelderland
|
|
Ik speel nu het spel The Black Mirror 2, de eerste was zo lekker spannend. Ik hoop deze ook, het ziet er in iedergeval prachtig uit.
Pas scherlock holmes uitgespeeld voor op de nds, een super spel echt een aanrader!
|
|
 |
|
 |
|
Vanya
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: za jul 24, 2010 1:18 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
|
Margarita schreef: Ik speel nu het spel The Black Mirror 2, de eerste was zo lekker spannend. Ik hoop deze ook, het ziet er in iedergeval prachtig uit.
Pas scherlock holmes uitgespeeld voor op de nds, een super spel echt een aanrader! Welke Sherlock Holmes Margarita? The Mystery of the Mummy of die nieuwe, het Geheim van het Koningshuis? Ik heb die eerste wel ooit gekocht voor de PC maar nooit gespeeld, en bij die tweede was ik aan het wachten op wat reviews voor ik beslis of ik hem ga kopen.  -edit- okee ik lees net in het andere topic dat het dus Geheim van het Koningshuis was  Dan ga ik die maar kopen volgende week. Veel plezier met Black Mirror 2, ik vond het een erg goed vervolg en hoop in augustus op de Gamescom in Keulen meer te weten te komen over deel 3, die is al aangekondigd.
|
|
 |
|
 |
|
Margarita
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: za jul 24, 2010 1:51 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: do aug 12, 2004 1:14 pm Berichten: 1251 Woonplaats: Gelderland
|
|
het Geheim van het Koningshuis is zeker de moeite waard Vanya, een leuk spel.
Oh dus er komt een derde deel van the black mirror...ik ben héél benieuwd.
|
|
 |
|
 |
|
CHANCE69
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: zo aug 01, 2010 7:04 pm |
|
 |
| Reiziger |
 |
|
Ben nu bezig met Darkness Within 2 ... goh , wat is ie MOOOOOI ... ik heb het eerste deel nog niet uit , maar ik speel ze maar alle 2  erg griezelig ook. De game is minder statisch en je kan nu vrij in first person bewegen (zelfs springen kan je). Wel raar is het dat ie erg veel op die andere game van de penumbra-makers lijkt ... " Amnesia: The Dark Descent " laatse komt pas in september uit.
|
 |
|
Kaya
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: zo aug 22, 2010 3:38 pm |
|
 |
| Pirate |
Geregistreerd: do nov 12, 2009 11:54 am Berichten: 8 Woonplaats: Maastricht
|
|
Ik ben ook maar weer aan de slag gegaan, met The Last Express en The Longest Journey heb ik twee prachtige pareltjes te pakken waar ik al langer in geinterresseerd was om uit te spelen.
The Last Express kwam met toeval op mijn pad, en ik ben erg verrast. De topnotch voice-acting en het sublieme verhaal zorgen ervoor dat je er direct in zit. Ondanks de beperkte bewegingsruimte is er veel te horen en te beleven door de compensatie van de diepgang van de personages. Ik zit nu nipt over de helft van de reis en ik ben zeer benieuwd wat me nog te wachten staat.
In The Longest Journey zat ik enkele maanden geleden al in een ver gevorderd stadium, maar door een corrupte save moest ik helemaal weer opnieuw beginnen. Waar ik dus absoluut geen zin in had. Door de release op Good Old Games besloot ik onlangs weer een poging te wagen. Hopelijk reik ik dit keer wél tot het einde.
Dit is mijn eerste post op het forum, jammer genoeg is het wel niet zo actief aangezien ik zie dat maar in diverse topics regelmatig berichten geplaats worden.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: zo aug 22, 2010 9:31 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Welkom op het forum  , dat we je maar vaak terug mogen zien  . Naar The Last Express ben ik altijd al benieuwd geweest. Titanic: Adventure Out of Time is één van mijn favoriete adventures en deze speelt zich af rond dezelfde tijdsperiode. Las overigens dat onze eigen Paul Verhoeven het spel waarschijnlijk binnenkort gaat verfilmen (als de geruchten kloppen).
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Kaya
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: zo aug 22, 2010 11:54 pm |
|
 |
| Pirate |
Geregistreerd: do nov 12, 2009 11:54 am Berichten: 8 Woonplaats: Maastricht
|
Dank u! The Last Express moet je dan zo snel mogelijk gaan spelen, want dat is echt een ervaring die je niet mag missen! Die geruchten schijnen helaas niet te kloppen, jammer gezien het briljante verhaal. 
|
|
 |
|
 |
|
CHANCE69
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: ma sep 13, 2010 1:19 pm |
|
 |
| Reiziger |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: ma sep 13, 2010 3:56 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Ik krijg hem maar niet werkend op mijn PC (de demo helaas ook al niet). Heb mijn drivers al eens geupdate, maar dat ik nog maar een keer doen en dan kijken of er ook iets over Open GL bij staat.
Het vreemde is dat ik de launcher niet te zien krijgt. Dat is niet afhankelijk van de grafische kaart, maar toch krijg ik niets te zien.
|
|
 |
|
 |
|
CHANCE69
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: ma sep 13, 2010 10:12 pm |
|
 |
| Reiziger |
 |
|
Sneaker schreef: Ik krijg hem maar niet werkend op mijn PC (de demo helaas ook al niet). Heb mijn drivers al eens geupdate, maar dat ik nog maar een keer doen en dan kijken of er ook iets over Open GL bij staat.
Het vreemde is dat ik de launcher niet te zien krijgt. Dat is niet afhankelijk van de grafische kaart, maar toch krijg ik niets te zien. Check anders even dit van de spelontwikkelaar zelf : http://www.frictionalgames.com/forum/thread-3754.html
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ? Geplaatst: ma sep 13, 2010 10:50 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Ik heb ook al wat mailverkeer met ze gehad, maar helaas zonder resultaat. Ik ga straks nog maar eens met de drivers van de grafische kaart verwijderen en de nieuwste installeren. Anders maar op de laptop van mijn zusje spelen.
|
|
 |
|
 |
|