Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Adventures » Adventures Algemeen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 450 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Welke adventure speel je nu ?
 Bericht Geplaatst: vr feb 10, 2012 4:57 pm 
Avonturier

Ik dacht weer eens aan jullie en dus vandaar dat ik weer ff terug ben! Anyway heb de laatste tijd zowaar na lang weer eens een adventure gespeeld.

Back to the Future op de PS3, heb me er heel erg mee vermaakt! Goeie titel

Profiel  

Bericht Geplaatst: vr feb 10, 2012 11:14 pm 
Site Admin

Welkom terug Hobbes :D. Vond dat de serie goed de films benaderde qua sfeer en was vooral onder de indruk van de stem van Marty. Die leek echt zo goed op die van Michael J. Fox.

TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)

Profiel  

Bericht Geplaatst: wo aug 08, 2012 5:59 pm 
Member

Ik speel nu Ben Jordan 8.. Een hele goeie freeware reeks over een paranormal investigator..
En deel 8 is vandaag uitgekomen.. Dus meteen aan begonnen.

Profiel  

Bericht Geplaatst: do aug 16, 2012 9:16 am 
Member

Die inmiddels uitgespeeld..
Nu speel ik Barely Floating, een game van Screen 7, uit de collectie Summerbatch volume 1.. Hier zitten 5 adventures in.
Erg leuk voor eventjes tussendoor.

Profiel  

Bericht Geplaatst: wo nov 28, 2012 9:41 am 
Member

Bezig aan Broken Sword 1, inclusief Directors Cut..

Profiel  

Bericht Geplaatst: di apr 29, 2014 3:42 pm 
Avonturier

Na een lange tijd weer eindelijk met een adventure begonnen: Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Ooit heb ik meegedaan met het kickstarter project en nu de adventure compleet is een poging gewaagd.

Eerst ben ik de 'credits' gaan bekijken, want volgens de criteria van mijn bijdrage moest ik hierin voorkomen, en inderdaad, na een dikke 20 minuten (pffff) wachten kwam mijn naam voorbij schuiven.

Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe (ongeveer 80% gespeeld) een goede adventure vind. Leuke, soms pittige puzzels, een interessante verhaallijn, mooie graphics en enkele oude bekenden.

Ik moet we eerlijk bekennen dat ik soms wel erg snel op de hints klik als ik niet verder kom... Dit hintsysteem is trouwens wel goed opgebouwd, eerst krijg je een kleine aanwijzing, vervolgens bij een nieuwe klik een deel van de oplossing en uiteindelijk wordt de gehele oplossing opgesomd.

Ik vermaak me er in ieder geval prima mee,.

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma mei 05, 2014 4:23 pm 
Member

Ik heb Broken Sword 5 inmiddels ook uitgespeeld, vond vooral het eerste deel vermakelijk. Deel 2 was behoorlijk lastig, heb mezelf er op betrapt dat ik regelmatig de walkthrough heb geraadpleegt..

Zelf speel ik nu Broken Sword 2. Had de Broken Sword smaak weer te pakken na dit deel. Hopelijk komen er snel weer meer van zulk soort spellen..

The Samaritan Paradox lijkt me ook een super leuk spel, heb deze alleen nog niet gekocht.

Profiel  

Bericht Geplaatst: do mei 08, 2014 8:07 pm 
Avonturier

Ik heb Broken Sword 5 enkele dagen geleden ook uitgespeeld en Het was een leuk spel. Ik vond het einde wel wat kort, maar zeker goed genoeg. Heb de Broken Sword koorts ook weer opgevangen en wil nog eens bij Broken Sword 1 beginnen :-)

Profiel  

Bericht Geplaatst: do mei 08, 2014 10:51 pm 
Globale Moderator

Ja er zijn inmiddels een paar geKickstarte spellen uit (Lilly Looking Through, Broken Age, Moebius, Broken Sword, Tex Murphy) maar ik ben er nog niet aan toegekomen (te veel spellen, te weinig tijd). Ik speel momenteel op de PC The Dark Eye Satinav's Chain en ga direct daarna Memoria spelen voor een review. Ondertussen Danganronpa (Vita) en Phoenix Wright vs Professor Layton (3DS). Op de PS3 speel ik Beyond Souls maar dat spel boeit me eigenlijk niet zo (plus ik heb een hekel aan quick time events).

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma okt 13, 2014 6:44 pm 
Member

Ik ben nu bezig met A Golden Wake, de nieuwste game van Grundislav Games, de maker van onder andere Ben Jordan, ook een hele mooie serie.

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma okt 27, 2014 10:51 am 
Globale Moderator

Een paar Professor Laytons aan het uitspelen zodat ik met Layton vs Phoenix Wright kan spelen. Inmiddels halverwege Specter, dus dan nog Azran te spelen. Op de PC net Vanishing of Ethan Carter uitgespeeld, plus de episodes die als Early Access zijn vrijgegeven van The Book of Unwritten Tales en Dreamfall Chapters. Ook helemaal bij met Moebiues, Broken Age, Broken Sword en Tex Murphy. Ik denk dat ik nu maar ga beginnen aan Testament of Sherlock Holmes zodat ik Crimes & Punishments kan gaan spelen. Maar ik heb ook nog Murdered: Soul Suspect liggen... luxe probleem, ik weet het. ;)

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma okt 26, 2015 2:03 am 
Site Admin

Druk bezig met Contradiction. Voor mij als FMV freak genieten. Denk dat het te omschrijven is als een combinatie van een FMV adventure en Phoenix Wright. Je moet de mensen die je interviewt op een leugen betrappen om zo een moord op te lossen. Geniet er tot nu toe enorm van. Detective Jenks is heerlijk over the top en het ziet er geweldig uit.

Profiel  

Bericht Geplaatst: zo jun 26, 2016 10:22 pm 
Member

Contradiction is een mooi adventure. Leuk is dat je ook, net als Jenks, regelmatig dat "Aha!" moment hebt als je weer een 'contradiction" hebt ontdekt en het spel daardoor ineens weer een stap naar voren zet.

Voor mij persoonlijk erg leuk omPaul Darrow in de rol van Paul te zien. Een heel humoristische man (zoek maar eens op zijn naam op Youtube) , die prachtig sarcastische zinnen kan uitspreken. Hij is met name bekend om zijn rol als Kerr Avon in de BBC cult SF-serie Blake's 7 (1979-1981); een geweldige jeugdherinnering!

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma jul 04, 2016 2:02 am 
Site Admin

Heb net mijn review online gezet: klik hier.

Paul Darrow was inderdaad echt fantastisch in deze game.

Profiel  

Bericht Geplaatst: vr jul 29, 2016 5:53 am 
Member

Alan Rickman kon, net als Paul Darrow, op een grandioze manier vileine teksten uitspreken. Denk alleen maar aan zijn rol als sheriff in Robin Hood...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 450 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30

Forumoverzicht » Adventures » Adventures Algemeen