Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Adventures » Adventures Algemeen

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: za maart 05, 2005 3:48 pm 
Adventure Hero

Ik probeer al een tijdje dit spel te bemachtigen, maar bij bijna elke shop zeggen ze dat het spel niet meer leverbaar is.

Bij PCMedia zeiden ze dit...

Het spel NiBuRu is helaas vervallen volgens de leverancier. Helaas is geen
exacte reden bekend waarom de leverancier besloten heeft de titel niet uit
te leveren.

Is toch vreemd of niet ??

Mijn laatste poging is bij Bol.com het is even afwachten tot nu toe nog geen mail van ze gehad, van dat het spel niet meer leverbaar is.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: za maart 05, 2005 7:47 pm 
Site Admin

Als ze zeggen dat het spel vervallen is hebben ze het helemaal mis.. Het spel Nibiru - Messenger of the gods is alleen nog niet uitgekomen. ;)

Het spel zal binnenkort pas verschijnen. Op de <a href='http://www.nibiru-game.de/' target='_blank'>Officiële Site</a> (Helaas alleen nog Duits) staat dat het spel bijna klaar is om uitgegeven te worden...

Ik geloof er niets van dat het spel vervallen is. Ik heb er in ieder geval nog helemaal niks van gehoord, en zo'n nieuws zou allang alle adventure sites afgegaan zijn.. :D

Als de shops je vertellen dat het spel niet meer leverbaar is dan zijn ze waarschijnlijk in de war met een Tjechisch spel.. Nibiru - Messenger of the gods word namelijk een remake van een spel uit 1998, dat destijds alleen in het Tjechisch is uitgekomen. Die heette ook Messenger of the Gods.

Deze remake hanteert ongeveer hetzelfde verhaal en personages en dergelijke, alleen zijn de graphics en muziek wat mooier gemaakt..

Dus je moet gewoon nog even geduld hebben Margarita, het spel komt binnenkort uit ;) En als hij in de winkels verschijnt zullen we op de site (en hier in het topic) wel even een gilletje geven.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: zo maart 06, 2005 3:18 pm 
Reiziger

Bij Amazon denk ik dat dat wel al gaat <a href='http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/3899563549/qid%3D1107261196/302-6043052-7409603' target='_blank'>http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/3899...6043052-7409603</a> hier vind je die.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: zo maart 06, 2005 5:40 pm 
Site Admin

Ook daar is hij nog niet verkrijgbaar. Je kunt hem wel reserveren (dat is ook het geval bij de link van elene)

Om hem direct te kopen moet je echt nog even geduld hebben ;)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: ma maart 07, 2005 1:04 pm 
Adventure Hero

<!--QuoteBegin-Dave+Mar 5 2005, 07:47 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dave @ Mar 5 2005, 07:47 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Als ze zeggen dat het spel vervallen is hebben ze het helemaal mis.. Het spel Nibiru - Messenger of the gods is alleen nog niet uitgekomen. ;)

[/quote]
Dat had ik ze ook verteld....maar zeiden toch dat het spel niet meer leverbaar is.

Nou ja.. jullie geven mij maar een seintje als het zover is ;)

En bedankt voor zover :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di maart 08, 2005 5:07 pm 
Adventure Hero

<!--QuoteBegin-Margarita+Mar 5 2005, 03:48 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Margarita @ Mar 5 2005, 03:48 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->
Mijn laatste poging is bij Bol.com het is even afwachten tot nu toe nog geen mail van ze gehad, van dat het spel niet meer leverbaar is. [/quote]
Ook die heeft laten weten dat het spel niet meer leverbaar is :(

Als hij uitkomt mij gelijk leten weten svp!! :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di maart 08, 2005 6:55 pm 
Globale Moderator

De Duitse versie komt in ieder geval zeker uit.
Kijk maar op <a href='http://www.adventure-treff.de/' target='_blank'>Adventure Treff</a>, er is net een nieuwe trailer uit en een andere site zoekt mensen die de game willen uitproberen en er een artikel over willen schrijven.
Ik weet niet hoe goed je Duits is? :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo maart 09, 2005 11:32 am 
Avonturier

Grrr... die stommen nasynchronisatie ook al tijd, dat doet een spel altijd zo bederven,

ik snap die duitser niet, zijn ze bang om engels te luisteren en lezen ofzo? :? , en dan nog het feit dat nasynchronisatie veel duurder is....

Maarja duiters..

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo maart 09, 2005 12:54 pm 
Adventure Hero

<!--QuoteBegin-Vanya+Mar 8 2005, 06:55 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Vanya @ Mar 8 2005, 06:55 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> De Duitse versie komt in ieder geval zeker uit.
Kijk maar op <a href='http://www.adventure-treff.de/' target='_blank'>Adventure Treff</a>, er is net een nieuwe trailer uit en een andere site zoekt mensen die de game willen uitproberen en er een artikel over willen schrijven.
Ik weet niet hoe goed je Duits is? :) [/quote]
Nou mij Duits is waardeloos :|
Maar ik hou zowiezo niet van Duitstalige spellen.

Ik vraag me iedere keer weer af....waarom komen de allernieuwste spellen toch altijd eerst in Duitsland uit :?

Dat moeten ze eigenlijk veranderen ;)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo maart 09, 2005 1:38 pm 
Reiziger

<!--QuoteBegin-Vanya+Mar 8 2005, 06:55 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Vanya @ Mar 8 2005, 06:55 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->De Duitse versie komt in ieder geval zeker uit.
Ik weet niet hoe goed je Duits is? :)[/quote]
;_; De plaatjes zien er in ieder geval heel goed uit. En nu maar duimen dat wij hem hier in Nederland in het engels krijgen :max:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo maart 09, 2005 4:07 pm 
Reiziger

<!--QuoteBegin-Margarita+Mar 9 2005, 12:54 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Margarita @ Mar 9 2005, 12:54 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ik vraag me iedere keer weer af....waarom komen de allernieuwste spellen toch altijd eerst in Duitsland uit ? [/quote]
Da's net zoals boeken. Die worden sneller naar Duits vertaalt omdat ze sowiesi meer gekocht worden. Da's net hetzelfde met games, die komen vaak eerder in Duitsland uit omdat ze veel meer kans hebben op succes.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: do maart 17, 2005 3:00 pm 
Site Admin

De Duitse versie is nu verkrijgbaar in Duitsland en op Amazon.de enzo.

Op 16 Apil zal de franstalige versie in Frankrijk verschijnen. Ik denk zelf dat de Engelstalige versie daarna niet lang op zich laat wachten. Ik hoop dat hij in in ieder geval snel komt. Als de Engelstalige versie verschijnt zullen we het snel melden :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: vr maart 18, 2005 12:38 pm 
Adventure Hero

<!--QuoteBegin-Dave+Mar 17 2005, 03:00 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dave @ Mar 17 2005, 03:00 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Ik hoop dat hij in in ieder geval snel komt. Als de Engelstalige versie verschijnt zullen we het snel melden :) [/quote]
Dat hoop ik ook :D

Thanks Dave

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: ma apr 25, 2005 9:46 am 
Site Admin

He, kijk eens wat ik gevonden heb:

<a href='http://www.dixons.nl/Store/product/product.asp?cat=Software&menucat=Software%5FPC&subcat=Software%5FPC%5FGames&scindex=%2D1&subsubcat=Software%5FPC%5FGames%5FAdventure&prid=SW04500' target='_blank'>Nibiru bij Dixons...</a>

Nibiru is blijkbaar al te verkrijgen bij Dixons... :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: ma apr 25, 2005 11:26 am 
Adventure Hero

<!--QuoteBegin-Dave+Apr 25 2005, 09:46 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dave @ Apr 25 2005, 09:46 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> He, kijk eens wat ik gevonden heb:

<a href='http://www.dixons.nl/Store/product/product.asp?cat=Software&menucat=Software%5FPC&subcat=Software%5FPC%5FGames&scindex=%2D1&subsubcat=Software%5FPC%5FGames%5FAdventure&prid=SW04500' target='_blank'>Nibiru bij Dixons...</a>

Nibiru is blijkbaar al te verkrijgen bij Dixons... :) [/quote]
Dave...kijk eens ff onderaan ;_;

Helaas, dit artikel is niet meer on-line te bestellen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Forumoverzicht » Adventures » Adventures Algemeen