Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Algemene Praat » Algemene Praat

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 252 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di jan 30, 2007 7:42 pm 
Member

Hoi Sneaker & Haggis! Ik doe momenteel een voorbereidende VWO studie om volgend jaar op de uni Archeologie te studeren.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di jan 30, 2007 7:55 pm 
Member

Ah, cool. :) Succes ermee!

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di jan 30, 2007 9:28 pm 
Adventure Hero

Welkom!

Enneuh...

does X mark the spot ;)?

heel flauw, ik weet het...

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jan 31, 2007 7:28 pm 
Member

Junaid schreef:
does X mark the spot ;)?

Yep! :D

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jan 31, 2007 11:51 pm 
Avonturier

Beetje laat zoals altijd maar welkom! :D

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: vr feb 02, 2007 6:56 pm 
Member

Dank je Junaid en Hobbes!

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di apr 17, 2007 9:30 pm 
Reiziger

ik ben Michael
14 jaar 11 juli jarig
en ik speel al games vanaf mijn 4

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo apr 18, 2007 4:03 am 
Site Admin

Welkom op het forum en dat je maar vaak terug mag keren.

TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: za apr 21, 2007 6:30 pm 
Avonturier

Doomsdayman schreef:
ik ben Michael
14 jaar 11 juli jarig
en ik speel al games vanaf mijn 4

Vanaf je 4e? Damn dat je goed! /buig.. :D

En welkom aan boord!

Profiel  

Berichttitel: Re: Stel je voor!
 Bericht Geplaatst: zo jun 22, 2008 3:48 pm 
Member

Dag mensen, ik ben nieuw hier. Lange tijd heb ik gezocht naar een gezellig ogend, Nederlandstalig forum om met gelijkgestemden over een van mijn hobby's te kunnen praten en nu loop ik er geheel toevallig tegenaan. Wat geweldig dat er toch zoiets bestaat!

Goed, een beetje over mij. Achter dit alias schuilt een 23-jarige journalistiekstudent uit het oosten des lands. In tegenstelling tot veel van mijn studiegenoten ben ik niet echt gefixeerd op reality en actualiteit. Ik hoop dan ook na het afronden van mijn studie in de tekst- of reclamebranche aan de slag te gaan. Van jongs af aan werd ik gefascineerd door fantastische fictie, wat tien jaar geleden leidde tot mijn 'ontwaken' in de fantasy, nadat een vriend me terloops een niet nader te noemen 1200 pagina's dik boek van ene Tolkien toeschoof. De daaropvolgende jaren verslond ik de boeken van Feist, Jordan, Brooks en een aantal andere schrijvers.

Mijn interesse liep wat uit de hand met het stichten van een eigen community voor liefhebbers van fantastische fictie: Aeon. Tegenwoordig ben ik wat minder van de fantasy en lees, kijk en speel ik ook veel andere verhalen uit andere genres.

Uiteindelijk gaat het om dat laatste: ik houd van een goed verhaal. En in welke games komen die nu beter tot hun recht dan in adventure games? Mijn eerste adventure speelde ik toen ik een jaar of acht was: The Legend of Kyrandia. Daarna volgden veel andere bekende titels, waaronder The Curse of Monkey Island, Grim Fandango, Blade Runner en natuurlijk mijn geliefde Gabriel Knight-reeks. Naast adventures ben ik overigens verzot op RPG's. In dat genre zijn Planescape: Torment, Fallout, Baldur's Gate en Vampire: The Masquerade mijn onbetwiste favorieten.

Hier zal ik het maar even bij laten. Als er vragen zijn, beantwoord ik ze graag. Ondertussen ga ik vast wat door het forum graven. :)

Profiel  

Bericht Geplaatst: zo jun 22, 2008 4:10 pm 
Adventure Hero

Welkom op Adventure-Island VonGlower! :D

Wat een opmerkelijke keuze, om te switchen van Jounalistiek, naar Reclame. Then again, bij ons switchte iemand van Design for Virtual Theatre and Games naar Bouwkunde (Ja, dat afgefikte gebouw, nee komt niet door hem) ;).

Profiel  

Bericht Geplaatst: zo jun 22, 2008 6:23 pm 
Site Admin

Hallo VonGlower, hartelijk welkom op dit forum!

Wat toevallig, ik ben ook een enorme fan van Fantasy en mijn eerste fantasyboek was ook "In de ban van de Ring". Naast Feist, Brooks en Jordan ben ik zelf ook fan van George R. R. Martin, Elizabeth Haydon, David Gemmel, Terry Pratchett en Robin Hobb.

Het moeilijke is dat veel van deze schrijvers aan een serie werken waarvan de vervolgboeken steeds na een of twee jaar pas weer uitkomen. Zo lees ik alles door elkaar heen en moet ik er altijd weer even inkomen. (of de hele serie weer herlezen :) )

Doe je toevallig ook aan Magic: The Gathering? Tegenwoordig een van mijn hobbies...

Profiel  

Bericht Geplaatst: zo jun 22, 2008 7:36 pm 
Site Admin

Welkom op het forum VonGlower. En dat je maar vaak mag terugkeren.

TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)

Profiel  

Bericht Geplaatst: zo jun 22, 2008 9:16 pm 
Member

Bedankt voor jullie welkom. :)

Veliremus schreef:
Wat een opmerkelijke keuze, om te switchen van Jounalistiek, naar Reclame.

Sinds mijn opleiding op de hogeschool is opgegaan in de zogeheten 'school of media', is er ruimte gekomen voor dit soort zijpaden. Uiteindelijk liggen de twee ook niet ontzettend ver uit elkaar: in beide vakgebieden probeer je een bepaalde boodschap zo goed mogelijk op een bepaald publiek over te brengen. Technieken, doel en inhoud zijn natuurlijk wel totaal anders. :)

Dave schreef:
Naast Feist, Brooks en Jordan ben ik zelf ook fan van George R. R. Martin, Elizabeth Haydon, David Gemmel, Terry Pratchett en Robin Hobb.

Hobb staat nog op mijn huiswerklijstje. George R.R. Martin is mijn favoriete schrijver in het genre. Niemand kan bruiloften beschrijven zoals hij. ;)

Dave schreef:
Doe je toevallig ook aan Magic: The Gathering? Tegenwoordig een van mijn hobbies...

Ik heb het lange tijd gedaan. Eerst van Tempest tot Invasion, daarna met een nieuw speelgroepje van Fifth Dawn tot aan Planar Chaos. Een jaar geleden hebben we echter de aandacht verlegd naar het kaartspel Vampire: The Eternal Struggle, omdat Magic in multiplayer op den duur niet meer zo lekker werkte. Maar het blijft leuk voor een paar één-op-één potjes, zo af en toe.

Profiel  

Berichttitel: schandalig, me nog steeds niet voor gesteld.
 Bericht Geplaatst: za maart 14, 2009 12:49 am 
Reiziger

Ik zit al een tijdje op het forum maar heb me eigenlijk ook nog niet voor gesteld op het forum.
Goed, dat zal ik dan maar even doen. Ik ben Linda Bakker, gehuwd, moeder van 1 zoon, 7 katten en 4 honden, ik woon op het wadden eiland Texel. Waar het in de zomer een drukte van belang is maar in de winter is er niets te beleven behalve ouwe sunterklaas, dat is een kruizing tussen carnaval en sinterklaas. Dit feest wordt op 12 december gevierd. Sinds ik niet meer werk, en niet meer heen en weer cross van Jordanië naar Nedl en retour zocht ik iets om mij in de wintermaanden bezig te houden en speel dus sinds kort point and click games en af en toe ook wel actie games. Op het ogenblik ook wel een prettige afleiding omdat we 50 schapen hebben die nu allemaal tegelijk beginnen te lammen en daar moet je natuurlijk bij blijven, dus een beetje achter de computer zitten en verder het spul in de gaten houden. Ik zal blij zijn als het weer april is en alles weer lekker in de wei loopt. :D

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 252 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Forumoverzicht » Algemene Praat » Algemene Praat