| Auteur |
Bericht |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: wo mei 07, 2008 3:01 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3926 Woonplaats: Rotterdam
|
|
Het lijkt me leuk om weer eens een forum uitje te organiseren. De eerste keer gingen we naar PotC 2, de tweede keer naar PotC 3. Deel vier nog niet aangekondigd, dus wat zijn de andere mogelijkheden.
Iron Man draait nu (en gezien het succes zou die nog wel een tijdje blijven draaien denk ik), Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull staat voor 22 mei op de bioscoop agenda. De nieuwe Shyamalan film (The Happening) staat voor 12 juni gepland. Later wil ik nog niet kijken want dan zal iedereen wel op vakantie gaan, maar ik denk dat dit wel de meest interessante films zullen zijn.
Dus wat vinden jullie? Zijn meer mensen die in een nieuw forum uitje geïnteresseerd zijn?
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Veliremus
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: wo mei 07, 2008 3:04 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: wo apr 13, 2005 2:54 pm Berichten: 1708 Woonplaats: Hintham
|
Altijd geïnteresseerd. Maar niet Indy 4, want daar ga ik al twee keer naar toe tot nu toe  . En hoe later hoe beter, het liefst ná eind mei.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: wo mei 07, 2008 3:17 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Als we later gaan is wellicht The Incredible Hulk ook nog interessant (19-6). Ik ben zelf van 19-7 tot 5-8 op vakantie. Overigens komen er in Juli ook een aantal leuke films uit. The Dark Knight, WALL●E en wellicht Hancock (al heb ik daar nog niet veel van gehoord/gezien).
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Junaid
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: wo mei 07, 2008 3:27 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: ma jul 05, 2004 3:29 pm Berichten: 1283 Woonplaats: Cheese City
|
Ja lijkt me leuk Indy 4 lijkt me eigenlijk de meest voor de hand liggende keuze gezien dit een adventure forum is enzo  maar ik ga hem zelf ook al tig keer hier kijken dus we zien wel Voor mij komt het ook beter uit om het zo laat mogelijk te doen. Deze maand gaat sowieso niet lukken en in de 2e en 3e week van Juni zit ik in Frankrijk
_________________ ...met mijn kop!
|
|
 |
|
 |
|
Dave
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: zo mei 11, 2008 10:26 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Ik ben van de partij  Indy is inderdaad nog de beste keuze, maar als iedereen die al 3x heeft gezien is het leuker ergens anders heen te gaan. Journey to the Center of the Earth (met B rendan Fraser) is dan ook wel adventureverantwoord denk ik, maar mijn keuze zou dan toch uitgaan naar The Dark Knight, Hancock of Hellboy 2. Of zou Forbidden Kingdom dan nog draaien? Ik weet het, mijn filmsmaak is niet al te best  Speed Racer lijkt me overigens niet zo leuk..
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: zo mei 11, 2008 7:55 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Dave schreef: Ik ben van de partij  Indy is inderdaad nog de beste keuze, maar als iedereen die al 3x heeft gezien is het leuker ergens anders heen te gaan. Journey to the Center of the Earth (met B rendan Fraser) is dan ook wel adventureverantwoord denk ik, maar mijn keuze zou dan toch uitgaan naar The Dark Knight, Hancock of Hellboy 2. Of zou Forbidden Kingdom dan nog draaien? Ik weet het, mijn filmsmaak is niet al te best  Speed Racer lijkt me overigens niet zo leuk.. Wanneer komt Journey to the Center of the Earth dan in de bios, kan hem nergens terug vinden. Net als The Forbidden Kingdom, die zie ik ook niet in de release lijst terug komen. Maar we zullen denk ik moeten kijken welke film in Utrecht draait. Denk dat die plaats zo ie zo voor iedereen het beste bereikbaar is. Juli/Augustus is voor mij gedeeltelijk een no go, omdat ik dan op vakantie ben. Denk dat ik ook niet de enigste bent. We kunnen beter eerst een datum afspreken en dan kijken wat er in die periode draait. In juli/augustus komen er veel leuke films uit, maar is qua tijd denk ik lastig.
|
|
 |
|
 |
|
Junaid
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: zo mei 11, 2008 9:23 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
|
Zal dan wel ergens in Juni worden. Journey to the Center of the Earth lijkt me trouwens vreselijk, The Dark Knight of Hellboy 2 lijken me wel tof
|
|
 |
|
 |
|
Veliremus
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: do mei 22, 2008 2:17 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
|
Overigens staat Indiana bij mij nu nog maar één keer op de planning. Dus ik zou wel een tweede keer kunnen gaan.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: vr mei 23, 2008 2:16 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Veliremus
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: vr mei 23, 2008 2:19 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
|
Nou ik heb hem gekeken en hij was echt super vet. Geen probleem om nog een keer te kijken!
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: ma jun 02, 2008 7:32 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Nog maar even een balletje opgooien. Wanneer kan iedereen en waar gaan we heen. Zie dat de Happening van Shyamalan niet meer in de lijst staat van aangekonigde films bij Pathé Rembrandt. Dus dan zou het of de nieuwe Indiana Jones zijn of vanaf 19-06 The Incredible Hulk met Edward Norton. Weet iemand overigens hoe die andere bioscoop in Utrecht nog heet, wellicht dat daar wat meer draait, of gaat draaien.
|
|
 |
|
 |
|
Dave
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: ma jun 02, 2008 8:32 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Laten we inderdaad wat beginnen te plannen.
Wat denken jullie van de laatste week van juni? 23 t/m 29. Ik kan dan tot nu toe bijna elke dag wel, maar doordeweeks komt het beste uit.
Welke dagen komen jullie het beste uit in die week?
De pathe in Utracht heeft trouwens een serieus klein aanbod. Hulk en Indy zijn ook wat mij betreft de 2 films die ik nog wel wil zien. Wanneer kwam The Dark Knight ook alweer uit?
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: ma jun 02, 2008 10:47 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Junaid
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: di jun 03, 2008 8:38 am |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
|
Moet even kijken of ik het ga redden allemaal, heb het wederom best druk deze weken en m'n planning verschuift ook met de dag. Bespreken jullie maar een datum wanneer jullie kunnen dan zie ik wel of ik het redt
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Het nieuwe forum uitje Part 3 Geplaatst: di jun 17, 2008 12:16 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Oke, wat te denken van dinsdag 24-6. Denk dat The Incredible Hulk dan voor iedereen het leukste is. Een superhelden film doet het altijd goed en Norton rules  . Zijn er overigens nog meer mensen die meegaan?
|
|
 |
|
 |
|