| Auteur |
Bericht |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Geplaatst: vr dec 02, 2005 12:51 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3924 Woonplaats: Rotterdam
|
5 December staat voor de deur. Maandag is het zover. Vraag is natuurlijk, doen jullie eraan en wat vragen jullie de goedheiligman? Om zelf te beginnen: Wij doen hier thuis aan Sinterklaas, maar omdat niemand er nog in gelooft, maken we surprises. 5 december is het huis wel versiert met dingen die we vroeger gemaakt hebben op de kleuter/basisschool. Voor de suprises is het budget bij ons +/- 10 Euro. Wat staat er op mijn lijstje? Verlanglijstje: DVD’s: House of the Dead Hearts in Atlantis Crazy/Beautiful Virus Thirteen Days Nixon Primary Colors War of the World Special Intrest Spy Kids 2 The Leading Man Mademoiselle Boeken: Charmed: Spiegelbeeld De Gloed Games: Mafia Tron 2.0 Uiteraard alles onder de 10 Euro en vaak goedkope aanbiedingen. Nu jullie. Vertel  .
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Margarita
|
Berichttitel: Geplaatst: vr dec 02, 2005 10:35 am |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: do aug 12, 2004 1:14 pm Berichten: 1251 Woonplaats: Gelderland
|
Wij houden het vanavond, maandag is zo'n lastige dag. We geven alleen kadootjes aan onze nichtjes en neefjes. En aan mijn ouders geef ik wat kado's. Gisteren een hele lading kado's gekocht. oa, radio met cd-speler en een cd van Enya voor m'n moeder, een doos sigaren voor m'n pa. En wat diddl spulltjes voor m'n nichtjes en duplo voor m'n neefjes. Dat was het, en oja sinterklaas heeft vanochtend een zak snoep in m'n schoen gedaan...wat een lieverd toch. 
|
|
 |
|
 |
|
Dave
|
Berichttitel: Geplaatst: za dec 03, 2005 2:52 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Wij gaan morgen (zondagavond) sinterklas vieren. We trekken altijd lootjes en maken dan een surpise en gedicht. Erg leyuk, maar het kost wel veel werk 
|
|
 |
|
 |
|
Margarita
|
Berichttitel: Geplaatst: za dec 03, 2005 5:39 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: do aug 12, 2004 1:14 pm Berichten: 1251 Woonplaats: Gelderland
|
Daar heb ik wel zo'n hekel aan surpise maken, ik ben zo blij dat wij dat nooit doen.. Ik heb gisteren toch nog wat gekregen van sinterklaas een kadobon van de schoonheidsalon, en 3 leuke kleine klerenhangetjes voor de baby straks. En mijn man een doos met 2 flessen rode wijn en een mooie wijnopener. Toch nog verwend door Sinterklaas. 
|
|
 |
|
 |
|
Veliremus
|
Berichttitel: Geplaatst: zo dec 04, 2005 10:59 am |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
Geregistreerd: wo apr 13, 2005 2:54 pm Berichten: 1708 Woonplaats: Hintham
|
Wij doen ook geen surprise, maar daar heb ik ook echt geen tijd voor. Maar wij maken er gewoon een gezellige avond van. Prince of Persia:Two thrones en een DVD-brander zullen eraan komen, denk ik  .
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Geplaatst: di dec 06, 2005 2:08 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
Vandaag de surprises uitgepakt. Mijn zussie had me. Ik heb gekregen: - Een Charmed Pocket boekje - The Leading Man (film) - War of the Worlds (Special Interest) (2 docu's op dvd) Die laatste is overigens cheap incassen op de War of the Worlds hype. Groot op de cover War of the Worlds. Verwachtte dus een docu over het hoorspel en de films en de impact op de menigte toen der tijd. Nee, zijn gewoon twee docu's op een schijfje gezet. Gaat wel over Aliens maar niet over War of the Worlds. Jammer maar vind het onderwerp reuze interessant dus hou het wel. Mijn zussie had overigens als surprise een UFO gemaakt. Toepasselijk  .
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
Veliremus
|
Berichttitel: Geplaatst: di dec 06, 2005 4:37 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
Muahahaha het was een genieten Sinterklaas Wat mijn broertje en ik samen hebben gekregen: -DVD-Brander Double-Layer -Webcam -Prince of Persia: Two Thrones (Je weet toch) -Star Wars: Battlefront II -2.1 Speaker set Ohhhh yeahh  .
|
|
 |
|
 |
|
Dave
|
Berichttitel: Geplaatst: do dec 08, 2005 6:27 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
<!--QuoteBegin-Crypto+Dec 6 2005, 03:37 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td> QUOTE (Crypto @ Dec 6 2005, 03:37 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> -Prince of Persia: Two Thrones (Je weet toch) -Star Wars: Battlefront II [/quote] Niiiiice  Ik heb eergisteren met mijn ganggenoten van de flat sinterklaas gevierd (een receptenboekje gekregen) en gisteren met de studievereniging (stofzuigertje gekregen  ) Zo vaak sinterklaas heb ik nog nooit gevierd 
|
|
 |
|
 |
|
Hobbes
|
Berichttitel: Geplaatst: do dec 29, 2005 2:04 am |
|
 |
| Avonturier |
 |
Geregistreerd: wo jul 07, 2004 9:50 pm Berichten: 365 Woonplaats: Prinsenbeek
|
|
sinterklaas houd niet van mij!
|
 |
|
mellonhead
|
Berichttitel: Geplaatst: vr dec 30, 2005 11:27 pm |
|
 |
| Avonturier |
Geregistreerd: di jun 22, 2004 11:00 am Berichten: 254 Woonplaats: Amersfoort
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Geplaatst: di dec 05, 2006 1:24 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
En het is weer 5 December. Pakjes avond. Gaan jullie er nog wat aan doen. We hebben vandaag nog wat versieringen opgehangen en de surprises neergezet. Wordt gezellig morgen avond.
|
|
 |
|
 |
|
Veliremus
|
Berichttitel: Geplaatst: di dec 05, 2006 5:47 pm |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
Wij gaan straks gourmetten  . Fijne Sinterklaas allemaal.
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Geplaatst: wo dec 06, 2006 3:19 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Gezellig surprises gedaan vandaag. Leuk om te zien wat er allemaal gemaakt is. Bij mij zat er dit in een kartonnen TV.
- The Skeleton Key
- Off Screen
En nog een (film)spel voor de PC:
- The Incredibles
|
|
 |
|
 |
|
Veliremus
|
Berichttitel: Geplaatst: wo dec 06, 2006 10:27 am |
|
 |
| Adventure Hero |
 |
|
Pirates of the Caribbean 2! voor mijn broertje en mij
Mission Impossible 3
Splinter Cell: Double Agent Oh yes!
Speakers voor mijn PC boven
En wat candy natuurlijk  . Was erg gezellig.
|
|
 |
|
 |
|
Doomsdayman
|
Berichttitel: Geplaatst: di apr 17, 2007 9:40 pm |
|
 |
| Reiziger |