Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Algemene Praat » Algemene Praat

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 252 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Stel je voor!
 Bericht Geplaatst: wo jun 23, 2004 11:57 am 
Member

Zo, nu de nieuwe site open is is het misschien leuk om je even voor te stellen zodat iedereen een beetje een idee heeft wie wie is. Ik begin:

Ik ben dus Berend, woon in IJsselstein (provincie Utrecht), ben 15 jaar en Co-Webmaster op deze site. Mijn hobbies zijn uiteraard adventures, ook andere computer spellen vind ik leuk (RTS, RPG e.d.). Verder vind ik lezen ook erg leuk :cool:, het liefst boeken uit het Fantasy Genre. Ik kijk veel films, ik ga nog naar school, maar dat wordt steeds minder leuk :lol:

Hoe ik op deze site ben beland: Tjah, ik ben co-webmaster, maar dat ben ik niet zomaar geworden. Een jaartje geleden (iets meer of minder mag ook :P ) kwam ik via een Monkey Island forum in contact met Dave. Hij was bezig een grote Monkey Island site te maken, en ik stelde hem voor dat als hij ooit hulp nodig had, ik bereid was hem te helpen. Hij ging op het aanbod in, en zo doende!

So, tell me about YOU? :goblin2:

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jun 23, 2004 12:04 pm 
Site Admin

Nou, ik ben dus de Dave uit Berends verhaal.. :)

Ik ben natuurlijk fan van Adventures, maar daarnaast speel ik ook veel strategie spellen. Verder zit ik de laatste tijd vaak op mijn GBA en lees ik boeken van het Fantasy Genre. Boeken van Feist, Jordan en Brooks zijn mijn favorieten.

Sporten doe ik ook erg veel.. Een keer in de week zaalvoetbal, twee keer Kempo en af en toe een potje tennissen..

(Als ik dat nu lees hebben Berend en ik dus best wat gemeen.. )

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jun 23, 2004 1:02 pm 
Avonturier

Ik ben Wisse,

Ik maak in m'n vrije tijd films, kijk films en speel adventures :) .

Verder valt er niet veel te vertellen. Als je meer over mij films wilt weten, ga dan naar <a href='http://www.ninqualda.net' target='_blank'>www.ninqualda.net</a>.

Bijna vergeten ik ben fan van Lord of the Rings en schrijf een eigen fantasyverhaal. check <a href='http://www.ninqualda.net/index.php?p=soc' target='_blank'>http://www.ninqualda.net/index.php?p=soc</a>.

En ik maak graag reclame voor m'n website :D :cool: :lol: :P

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jun 23, 2004 2:20 pm 
Avonturier

Ik ben Jan Peke,

Ik ben 16 jaar en woon in Houten.
computerspellen speel ik graag, maar adventures de laatste tijd wat minder. lezen en tekenen vind ik ook leuk.
Ik speel piano, en doe redelijk veel aan sport (handbal :schaam: ) Daarnaast doe ik ook nog weleens wat aan huiswerk en school. :rolleyes:

Zijn er nog meer andere leden op deze site?

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jun 23, 2004 3:15 pm 
Pirate

Ik ben Michael C, (maar iedereen noemt me mike")

ik ben 17 jaar en woon in oud-beijerland
Ik ben gek/dol op computers en alles wat met computers te maken heeft dus ook spellen, ik heb zon 2 adventure games maar ik houw meer van FPS zo als half-life enz
voor de rest vind ik anime, en mange leuk om te kijken en lezen
en ik kijk ook films en siries op tv

Dat is het wel zon beetje

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: zo jun 27, 2004 7:57 pm 
Avonturier

<!--QuoteBegin-Glottis+Jun 23 2004, 03:15 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Glottis @ Jun 23 2004, 03:15 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Dat is het wel zon beetje [/quote]
Neeeeej, doe het niet. Mijn nederlands lerares zegt dat je noooooooit je presentasie mag eindugun med dawasutwelsobeetje. :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di jul 06, 2004 11:21 am 
Site Admin

<!--QuoteBegin-Glottis+Jun 23 2004, 03:15 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Glottis @ Jun 23 2004, 03:15 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Neeeeej, doe het niet. Mijn nederlands lerares zegt dat je noooooooit je presentasie mag eindugun med dawasutwelsobeetje. :) [/quote]
hehe..

Ik heb het onderwerp vastgepind, zodat alle nieuwelingen dit sneller zien en zich ook voorstellen..

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di jul 06, 2004 11:24 am 
Adventure Hero

Goed, nou ik ben dus Junaid, en dat spreek je uit als "djunet" niet als "joenaait" ;)

Ik ben 17 jaar oud, en woon in Alkmaar, dat ligt een half uur vewijderd van Amsterdam.
Momenteel zit ik niet meer op school, want ik ben net geslaagd. Het is ook nog maar de vraag of ik volgend jaar nog op een school terecht kom, want het is nogal een gedoe hier...

M'n hobby's zijn tekenen, lezen, gamen en acteren
Naast adventures ben ik ook helemaal verzot op RPG's met een goed verhaal, en dan vooral de Final Fantasy serie. Door die serie heb ik echt ontzettend veel respect voor Square-Enix :cool:

Goed nou dat was het wel zo'n beetje denk ik dan maar..

Ohja ik ben ook bezig met een persoonlijk project wat te vinden is op http://www.Tropica.tk
en ik heb een gallerijtje op http://www.side7.com/art/junaid

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jul 07, 2004 2:37 pm 
Pirate

Nou ben dus Justin, kom zelf uit Nieuw Vennep :) iets minder dan een half uur van A'dam af. Verder ben ik ook geslaagd met school en hoop ik volgend jaar verder te gaan in dezelfde vakrichting in Hoofddorp :)

Hoe ik hier ben gekomen? Via de post van Dave op AW :) dacht, laat ik de boel maar es ff onderspa....erm, posten samen met Sparks xD

Verder ben ik zelf ook bezig met een site, samen met een aantal vrienden van mij. Loopt alleen traag aangezien onze (enige ook) PHP scripter beetje zit te klote -____-" ach, je kan ook niet alles hebben natuurlijk :)

en speciaal voor mellonhead...

En dat wassem wel zo beetje?`11`11

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jul 07, 2004 9:00 pm 
Site Admin

He Nightsaw.. Leuk hier ook wat Aniwishers te zien..

Ik ben alleen bang dat Sparks dit forum al vergeten heeft.. ;)

ps: ik laat het lege ruimte linksboven toch maar zoals het is. Ik had even wat geëxperimenteerd met opvulling, maar dat ging er niet beter uitzien.. :D

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jul 07, 2004 9:54 pm 
Avonturier

Ik ben Hobbes, van de coole strip Casper en Hobbes, kom uit Prinsenbeek dat ligt bij Breda

Ben 21 jaar jong en ga heel veel naar de film :)

Meer weten? Vraag maar raaak!

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: ma jul 26, 2004 9:57 pm 
Member

Niek. Zoals jullie uit het verjaardag topic hebben kunnen vernemen ben ik afgelopen zaterdag 20 jaar geworden. Ben geboren in Enschede en woon 15 kilometer zuidelijker in Haaksbergen, in het weekend ten minste. Door de week woon ik tegenwoordig in Heerlen.

Naast Adventures is Internet en de hele ICT een grote hobby, met nadruk op hobby, omdat ik na het behalen van een diploma voor de opleiding Technische Informatica(Kantoorautomatisering) wel een tijdje genoeg heb van die sector op professioneel vlak(alhoewel ik wel op een servicedesk werk van een ICT afdeling binnen een redelijk groot bedrijf).

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: vr jul 30, 2004 10:39 pm 
Avonturier

Echt naam is trouwens Wouter :D

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: vr aug 06, 2004 11:28 am 
Reiziger

Ik ben Danuta en naast mijn fulltime baan ga ik 6 x per week (4 x in de avond en 2 x om 08.00 uur) naar de manege om mijn paard te rijden. Op zondagmorgen ga ik naar de sportschool. Ik lees veel, meestal detectives, SF en fantasy, maar ook Harry Potter. Momenteel lees is Discworld. Ik speel op de PC adventures (liefst point and click) en op de consoles speel ik RPG's. We kijken thuis ook graag films, maar met dit weer zitten we liever in de thuis met de poezen.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: za aug 07, 2004 10:39 am 
Site Admin

He, ik heb ook een paar boeken van Terry Pratchett gelezen. Ik vond ze af en toe een beetje te druk worden (veel hen en weer gespring tussen personages enzo), dus ik ben destijds maar begonnen aan Robin Hobb. (ook een aanrader voor fantasy fans..)

In ieder geval welkom op het forum :)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 252 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende

Forumoverzicht » Algemene Praat » Algemene Praat