Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Algemene Praat » Algemene Praat

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Bijna Vakantie..
 Bericht Geplaatst: zo okt 16, 2011 12:21 pm 
Site Admin

Nice mterme, geniet er van. Gelukkig schijnt dit keer ook in Nederland een lekker zonnetje en ook voor morgen is mooi weer voorspeld. Daarna helaas wel weer regen :(.

TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)

Profiel  

Bericht Geplaatst: za jun 23, 2012 5:00 pm 
Site Admin

Gaan we nog op vakantie dit jaar?

Ik ga dit jaar opnieuw naar Parijs. Dit keer langer en met meer budget (en zelfs een hotel met zwembad). Hopelijk is het weer dit keer beter. Ben er sowieso op 14 Juli, een nationale feestdag in Parijs. Verder is er een Tim Burton tentoonstelling die ik wil bezichtingen, heb ik een fiets- en wandeltocht ingepland en wil ik dit keer wel de Eifeltoren op. Zelfs al moet ik de hele dag wachten. Verder wellicht een keer naar Moulin Rouge en een aantal filmroutes lopen (Midnight in Paris en nog een keer Before Sunset). Verder zie ik het wel. Misschien ga ik wel de locatie van het spel Rhythm Thief bekijken. Ik zie het wel.

Profiel  

Bericht Geplaatst: zo jun 24, 2012 12:52 am 
Member

Binnenkort een paar daagjes naar hotel Schuddebeurs in.... Schuddebeurs. Eerder dit jaar al eens geweest, toen met o.a. het kreeftenmenu. Nu gaan we voor het kunstmenu; krijg je een in kleine oplage gemaakt onderbord van één van de kunstwerken in het hotel mee (naar eigen keuze).

In de zomervakantie naar.... Karpathos! (Goh... verrassing!)
En in het najaar ook nog maar een keertje aan het eind van het seizoen...
Ja het is even doorbijten, ik weet het. ;-)

Profiel  

Bericht Geplaatst: vr jun 29, 2012 8:05 pm 
Member

Wij vertrekken over een kleine maand voor een tiental dagen naar Toscane. Hotelletje nabij Firenze / Florence, en aangezien we met de wagen gaan hopen we ook Pisa, Lucca, Sienna etc. te kunnen bezoeken.
Ook nog gepland is een dichtbij - weekendje in de Ardennen ( Durbuy / La Roche / Malmedy, we weten het nog niet ).
Londen en Normandië staan ook nog op het lijstje, maar zijn nog niet vastgezet.

Profiel  

Bericht Geplaatst: za jun 30, 2012 9:28 am 
Globale Moderator

Met twee zeer eenkennige katten is het vrijwel onmogelijk om echt op vakantie te gaan, dat doen we dus ook niet, maar ik ga wel weer in augustus een paar dagen naar de Gamescom in Keulen. Niet echt vakantie, aangezien je iedere dag kilometers loopt in warme benauwde hallen van afspraak naar afspraak en als je dan thuiskomt ook nog tientallen previews en interviews moet uitschrijven, maar het is wel de moeite waard om met allerlei developers te kunnen praten en soms wat handtekeningen te scoren. Het adventure-feestje op vrijdagavond is ook altijd heel relaxed (fans en developers drinken samen een paar drankjes naar keuze en kletsen de hele avond over van alles en nog wat in een gemoedelijke sfeer). Een beetje vakantie toch wel dus.

Profiel  

Bericht Geplaatst: di jul 24, 2012 9:12 pm 
Site Admin

Weer terug uit Parijs (bedankt voor het bijhouden van de site Vanya). Heerlijke tijd gehad, met prachtig weer. Alleen jammer dat het metro station ver van mijn hotel verwijderd zat. Hierdoor kwam ik na de vuurwerkshow van 14 Juli vast te zitten. Het was zo druk dat er extra metro's reden, maar aangezien ik er drie moest hebben zeiden ze na de tweede metro dat dat de laatste was van de nacht. Dus kon ik om twee uur 's nachts vier metro haltes lopen op zoek naar mijn hotel. Maar het was de vuurwerk show zeker meer dan waard. Het duurde meer dan 35 minuten en was echt een waar spektakel.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Forumoverzicht » Algemene Praat » Algemene Praat