Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Feedback » Forum Feedback

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Nieuw forum
 Bericht Geplaatst: wo jun 07, 2006 4:08 pm 
Site Admin

koalabeat schreef:
De enige optie die ik nog mis wat wel op het oude board beschikbaar was, is een kalender waarop je kan zien wanneer iemand jarig is. Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ik met mijn neus kijk..

Nee hoor, je hebt gelijk. Dit was een functie die standaard aanwezig was in Invision, maar in PHPBB is dat niet zo. We zijn wel van plan deze functie terug te brengen door middel van een mod. Waarschijnlijk ga ik dat zaterdag toevoegen, als ik weer thuis ben en dus weer de beschikking over een FTP programma :)

Profiel  

Berichttitel: Re: Nieuw forum
 Bericht Geplaatst: wo jun 07, 2006 4:23 pm 
Site Admin

Dave schreef:
koalabeat schreef:
De enige optie die ik nog mis wat wel op het oude board beschikbaar was, is een kalender waarop je kan zien wanneer iemand jarig is. Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ik met mijn neus kijk..

Nee hoor, je hebt gelijk. Dit was een functie die standaard aanwezig was in Invision, maar in PHPBB is dat niet zo. We zijn wel van plan deze functie terug te brengen door middel van een mod. Waarschijnlijk ga ik dat zaterdag toevoegen, als ik weer thuis ben en dus weer de beschikking over een FTP programma :)

En niet de spoiler tag vergeten :wink:.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: do jun 08, 2006 9:12 am 
Adventure Hero

Wat ik wel fijn vond van InVision, is dat als je op URL klikt dat je dan een soort Wizard krijgt zodat je zelf de code niet hoeft in te typen. Dat vond ik best makkelijk. Het heet Guided Mode geloof ik.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: do jun 08, 2006 10:22 am 
Site Admin

Crypto schreef:
Wat ik wel fijn vond van InVision, is dat als je op URL klikt dat je dan een soort Wizard krijgt zodat je zelf de code niet hoeft in te typen. Dat vond ik best makkelijk. Het heet Guided Mode geloof ik.

Dat vond ik juist vervelend. Ik zit dan ook meer dan dagelijks op http://www.dvd.nl die ook van phpBB gebruikt maakt. Op het InVision board typte ik maar zelf de url tags om de link heen.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: do jun 08, 2006 10:23 am 
Adventure Hero

Sneaker schreef:
Crypto schreef:

Dat vond ik juist vervelend. Ik zit dan ook meer dan dagelijks op http://www.dvd.nl die ook van phpBB gebruikt maakt. Op het InVision board typte ik maar zelf de url tags om de link heen.

Dat kon je ook afzetten geloof ik, het zou fijn zijn als je een keuze had om het wel of niet te doen.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: do jun 08, 2006 1:28 pm 
Adventure Hero

Ik zag dat er bij Previously Owned (Adventure) Games heel veel oude berichten bij zitten, die mogen wel weg. :?

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: do jun 08, 2006 1:28 pm 
Reiziger

Knap werk, het forum ziet er weer grandioos uit.
:P

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: zo jun 18, 2006 4:37 pm 
Site Admin

Bedankt. :D

Ik heb zojuist weer een kalender geïnstalleerd (bovenaan te vinden onder onze header). Hier kunnen moderators gebeurtenissen plaatsen die van belang zijn. Of helemaal niet, maar gewoon leuk om te melden.

Bovendien kunnen leden gebeurtenissen aandragen. Iedereen kan suggesties doen en moderators kunnen deze dan bekijken en eventueel plaatsen.

Nu ga ik proberen om ook weer de verjaardagen zichtbaar te maken op de kalender en het forum zelf...

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di sep 05, 2006 6:49 pm 
Member

top dave,

ziet er weer gelikt uit en dat jij wel de oude posts en leden kon houden. bij mijn was het forum gehackt en ben nootgedwongen naar een andere software hiervoor gegaan. alles draait nu weer maaaar een leeg forum starten is weer wat werk....

ga zo door peter deurholt

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: vr jun 01, 2007 8:07 pm 
Member

Ik heb helaas wel 1 probleem met het forum, nouja niet zozeer het forum, maar met de mailtjes die ik krijg als er gereplied wordt op een topic.. Het zou fijn zijn als deze netjes opgemaakt kunnen worden in HTML, nu krijg ik het binnen als een lap tekst achter elkaar zonder clickable links (wat ik wel gewend ben van andere forums).. Hotmail is waar ik de berichten op ontvang..

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jun 06, 2007 2:55 pm 
Site Admin

Ah, bedankt voor de heads up.

Dit is zo gekomen door een verandering in de html voor de nieuwsbrief via het forum. Ik heb het weer aangepast. Zou je kunnen melden of het nu wel goed is?

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jun 06, 2007 6:22 pm 
Member

De message die ik gezonden kreeg omdat er hier een nieuw bericht stond was nog steeds fout hieronder zoals ik em in hotmail ontvang.

Code:
Hallo, Je hebt deze e-mail ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp "Het Nieuwe forum" op Adventure-Island. Er is een reactie gekomen op dit onderwerp na je laatste bezoek. Je kan de volgende link gebruiken om deze reactie(s) te bekijken. Je ontvangt geen e-mails meer over dit onderwerp tot je het bekijkt. http://www.adventure-island.nl//forum/viewtopic.php?p=11185#11185 Als je je abonnement op dit onderwerp op wilt zeggen kan je op "Abonnement op dit onderwerp opzeggen" klikken onderaan het onderwerp, of klikken op de volgende link: http://www.adventure-island.nl//forum/viewtopic.php?t=401&unwatch=topic -- Met vriendelijke groet, de Crew.

hierbij de mailsource:

Code:
X-Message-Status: n:0
X-SID-PRA: Dave@adventure-island.nl
X-Message-Info: LsUYwwHHNt3XOllKCEUNJ0Ooxhbu8gY5mLXed6AZ6eN7R2hdedGBdJJ2yne7V8GR
Received: from mailfilter01.pcextreme.nl ([85.92.129.29]) by bay0-mc3-f10.bay0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.2668);
    Wed, 6 Jun 2007 06:55:17 -0700
Received: (qmail 31959 invoked from network); 6 Jun 2007 10:30:02 -0000
Received: from unknown (HELO web03.nl01.pcextreme.nl) (10.0.1.62)
  by 0 with SMTP; 6 Jun 2007 10:30:02 -0000
Received: by web03.nl01.pcextreme.nl (Postfix, from userid 5771)
   id 6F8EC394066; Wed,  6 Jun 2007 15:55:16 +0200 (CEST)
To:
Subject: Melding van het plaatsen van een reactie - Het Nieuwe forum
X-Track-ServerName: www.adventure-island.nl
X-Track-ServerIP: 85.92.129.100
X-Track-URI: /forum/posting.php
X-Track-RemoteIP: 145.116.226.122
X-Track-Method: POST
X-Track-UID: 5771
Reply-to: Dave@adventure-island.nl
From: Dave@adventure-island.nl
Message-ID: <48f5a9c7cd4721bf10184781cdc59c3c>
MIME-Version: 1.0
Content-type: text/html; charset=iso-8859-1
Content-transfer-encoding: 8bit
Date: Wed, 06 Jun 2007 15:55:16 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Mailer: PHP
X-MimeOLE: Produced By phpBB2
Return-Path: adventure-island.nl@web03.nl01.pcextreme.nl
X-OriginalArrivalTime: 06 Jun 2007 13:55:17.0817 (UTC) FILETIME=[50ACFA90:01C7A842]

Hallo,

Je hebt deze e-mail ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp "Het Nieuwe forum" op Adventure-Island. Er is een reactie gekomen op dit onderwerp na je laatste bezoek. Je kan de volgende link gebruiken om deze reactie(s) te bekijken. Je ontvangt geen e-mails meer over dit onderwerp tot je het bekijkt.

http://www.adventure-island.nl//forum/viewtopic.php?p=11185#11185

Als je je abonnement op dit onderwerp op wilt zeggen kan je op "Abonnement op dit onderwerp opzeggen" klikken onderaan het onderwerp, of klikken op de volgende link:

http://www.adventure-island.nl//forum/viewtopic.php?t=401&unwatch=topic

--
Met vriendelijke groet, de Crew.

Maar als ik zo in de mailsource kijk zie ik ook helemaal geen HTML opmaak..

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: ma jun 25, 2007 8:24 am 
Member

helaas krijg ik nog steeds geen nette html mailtjes op mijn hotmail maar nog steeds als pure tekst, dus het probleem zal wel geen simpel probleem zijn..

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di jun 26, 2007 2:05 pm 
Site Admin

Het vervelende is dat ik een aantal aanpassingen aan dit forum heb gedaan om bepaalde dingen naaar mijn smaak te maken.

En hetgene waarvan ik dacht dat deze bug veroorzaakte bleek niet de veroorzaker te zijn, dus ik heb geen idee waar ik het nu moet zoeken. Ik ben helaas geen echte scripter, dus het wordt lasti uitzoeken wat het precies. is.

Maar ik zal nog eens kijken naar de bestanden die deze mail behandelen om te zien of ik er iets in kan vinden. En anders even googelen of daar de oplossing te vinden is.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di jun 26, 2007 6:49 pm 
Member

thanx, maar wel vreemd dat ik blijkbaar de enige ben die er last van heeft (of in iedergeval er over 'klaagt').. Maar succes, ik laat het zowiezo weten indien het is gelukt ;)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Forumoverzicht » Feedback » Forum Feedback