Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Feedback » Forum Feedback

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: za jun 19, 2004 2:28 pm 
Site Admin

Hallo beste bezoekers,

Wij, de crew van Adventure-Island, heten jullie hartelijk welkom op het forum. We hopen dat het forum een gezellige boel wordt, waar mensen onderling hun gedachten kunnen uitwisselen, vragen kunnen stellen en gewoon lekker gekletst kan worden. Het forum is nu nog niet af, de kleuren worden namelijk nog aangepast en er zal een mooie banner bovenin komen.. Maar eerst willen we de site helemaal compleet maken. Daarna zal het forum een makeover krijgen..

Om dit Forum een beetje op orde te houden zijn er wat regels gemaakt, die je kunt lezen door bovenaan (naast Adventure-Island) op "De Regels" te klikken. Of je klikt even <a href='http://www.adventure-island.nl/forum/index.php?act=boardrules' target='_blank'>Hier</a>.

Je kunt je avatar, signature en profiel allemaal instellen door rechtsbovenaan op "instellingen" te klikken. Daar wijst alles zich vanzelf.

Als je nog vragen hebt over hoe het forum werkt dan kun je dat hier doen, waar ik alles graag uit zal leggen.

Heel veel postplezier!

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: zo jun 20, 2004 10:40 am 
Member

:D Bravo!

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di jun 22, 2004 11:04 am 
Avonturier

*bis* *bis* B)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di jun 22, 2004 9:44 pm 
Member

Yeah, nice work Dave! Ik ga hier wel ff lekker hangen B)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di jun 22, 2004 9:45 pm 
Member

*is ook weer van de partij* YAY! :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: di jun 22, 2004 10:05 pm 
Avonturier

Hallo!
Ik ben er ook weer, ik was Timmy, maar heb mijn naam veranderd in iets wat algemeners :) (en niet iets dat alleen MI-fans begrijpen)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jun 23, 2004 11:53 am 
Site Admin

<!--QuoteBegin-Sparks+Jun 22 2004, 09:44 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sparks @ Jun 22 2004, 09:44 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Yeah, nice work Dave! Ik ga hier wel ff lekker hangen B) [/quote]
Sparks.. :eek:

Wow, tof dat je je hebt aangemeld.. Vooral aan de start van een forum is het goed zoveel mogelijk mebrs te hebben. Een levendig forum haalt nieuwelingen sneller over om zich ook aan te melden..

Hey Berend en timmy! Hardstikke goed dat jullie er ook weer zijn. Trouwe fans.. :P

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe smilies.. Ik heb blauwe smilies geinstalleerd, omdat ik dacht dat die meer pasten bij de forumkleuren.. En ik heb wat extra smilies gemaakt.

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jun 23, 2004 11:58 am 
Member

Right at ya mate :) Back to business and ready to rumble! In andere woorden, ik ben er klaar voor!

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jun 23, 2004 1:06 pm 
Avonturier

Je hebt nu binnen een dag al weer 4 of 5 members. Goed gedaan. Ik zal ook kijken of ik mensen kan binnenhalen. Maak je trouwens op het <a href='http://www.worldofmi.com/forums' target='_blank'>World of MI forum</a> al reclame voor adventure-island?

Ik hou van sluikreclame :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jun 23, 2004 2:11 pm 
Site Admin

<!--QuoteBegin-mellonhead+Jun 23 2004, 01:06 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (mellonhead @ Jun 23 2004, 01:06 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Je hebt nu binnen een dag al weer 4 of 5 members. Goed gedaan. Ik zal ook kijken of ik mensen kan binnenhalen. Maak je trouwens op het <a href='http://www.worldofmi.com/forums' target='_blank'>World of MI forum</a> al reclame voor adventure-island?

Ik hou van sluikreclame :) [/quote]
Ik maak geen reclame op Worldofmi, omdat ik daar egenlijk niet meer actief ben.. Af en toe even kijken, maar meer ook niet..

Sluikreclame doe ik via signatures op forums waar ik actief ben.. :D

Maar ik wil niet al te veel opdringen, want dan worden mensen alleen maar geirriteerd en krijg je als site een verkeerde naam..

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: zo jun 27, 2004 7:55 pm 
Avonturier

<!--QuoteBegin-Dave+Jun 23 2004, 02:11 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Dave @ Jun 23 2004, 02:11 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin-->Maar ik wil niet al te veel opdringen, want dan worden mensen alleen maar geirriteerd en krijg je als site een verkeerde naam..[/quote]
Da's waar, dan krijg je geen goede naam:

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Bezoek <a href='http://www.ninqualda.net' target='_blank'>Ninqualda.net</a></span> :P

Trouwens bezoek je <a href='http://www.ninqualda.net' target='_blank'>Ninqualda.net</a> al? :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: zo jun 27, 2004 8:26 pm 
Site Admin

Zoiets ja.. :D

Bij het lezen van zulke posts gaan er mensen eerder Niet naar deze website dan wel.. Zoiets heet "overdoing it".. ;)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo jul 07, 2004 2:32 pm 
Pirate

<!--QuoteBegin-Sparks+Jun 22 2004, 09:44 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sparks @ Jun 22 2004, 09:44 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Yeah, nice work Dave! Ik ga hier wel ff lekker hangen B) [/quote]
copy+paste ^^

jaja, ben er ook van de partij =) hoop wel dat et nog beetje levendiger word :P zal vast wel :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: za jul 10, 2004 12:41 pm 
Avonturier

Ik ga hier een hele leuke tijd te gemoet da zie ik al maar weer! :)

Profiel  

Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: za jul 10, 2004 10:03 pm 
Avonturier

hopelijk wordt het forum nog regelmatig bezocht... bij lordofmonkeyisland.nl sterfte na een tijdje het forum (en daarmee bezoekende leden) een beetje uit, erg jammer... ;_;

Laten we nu allemaal onze handen bij een leggen en gezamelijk een ode afleggen, spreek mij na:

"Ik, (nickname) zweer hierbij plechtig adventure-island minstens 2 maal per week te bezoeken, en deze ongelooflijk fantastische adventure fansite bij iedereen te promoten die ook maar een tikje geïnteresseerd is in adventure games"

;) :rolleyes: ;)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Forumoverzicht » Feedback » Forum Feedback