Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Adventures » Previously Owned (Adventure) Games

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: TKA: (NEW: veel nieuwe titels)
 Bericht Geplaatst: zo maart 21, 2010 4:43 pm 
Reiziger

hallo sneaker, ik heb 1 hoofdstuk van Amerzone gespeeld, helaas loopt het spel niet "lekker", het geluid blijft hangen en sommige handelingen weken niet goed, bv de telefoon, de toetsen werken niet goed met gevolgd dat je niet bellen kan, het stuurwiel werkt niet en in de Hydroflot grot zijn de beelden heel blokkerig zodat je niets goed ziet en niet weet waar je zit. De tussen filmpjes spelen niet geheel uit en stoppen zomaar. Hoe komt dit en hoe is dit te verhelpen? Ik speel het spel op XP laptop maar op mijn gewone pc ( ook XP) is het het zelfde. Vooral mij pc ( hier kan ik de nieuwste spellen op spelen) kan dit spel makkelijk aan, trouwens mijn laptop ook, ik heb geen idee waarom dit is en vind het jammer want het is een reuze leuk spel. mvg Linda

Profiel  

Bericht Geplaatst: zo maart 21, 2010 5:00 pm 
Site Admin

Ik heb destijdes op mijn XP laptop gespeeld tot ik het hek naar de vuurtoren opende en ik had geen problemen. Zowel video als audio deed het prima.

Wat je zou kunnen problemen is de compatibiliteits modus van Windows te gebruiken. Rechtermuisknop op het icoontje, Tabblad Compatibiliteit. Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren aanvinken en in het menu kiezen voor Windows 95 of Windows 98 en dan toepassen. Las op andere internet sites dat dit wellicht eventuele problemen op zou kunnen lossen.

Voor de video meen ik me te herinneren dat het spel tijdens de installatie op een gegeven moment vroeg wat de video codec betreft. Er waren volgens mij twee opties, eentje was standaard al geselecteerd, probeer die andere eens.

TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)

Profiel  

Bericht Geplaatst: zo maart 21, 2010 9:58 pm 
Reiziger

ik heb het uitgeprobeerd, het is qua kleur al een stuk beter en de filmpjes lopen nu ook redelijk goed, maar gek genoeg nog steeds problemen om de telefoon te gebruiken ( werkt niet) is niet zo'n probleem omdat het niet echt van belang is. Echt helemaal soepel loopt het nog niet maar het komt dan misschien wel omdat het al een ouder spel is?

Profiel  

Bericht Geplaatst: zo maart 21, 2010 11:09 pm 
Site Admin

Het is al een wat ouder spel, dus daar zou het aan kunnen liggen. Maar op mijn XP laptop had ik geen problemen en volgens het hoesje zou die ook zonder problemen moeten werken onder XP. Echter zie ik op internet wel een aantal berichten van mensen met problemen. De compatibiliteitsmodus lost een hoop op. Dat van die filmpjes zou aan die codec kunnen liggen tijdens de installatie. Volgens mij zat daar ook een test knop op.

Wat de telefoon betreft, kan je die wel al gebruiken. Ik quote even de review van Dave op Adventure-Island:
Citaat:
Het oplossen van een hoofdstuk gebeurt allemaal nogal "recht toe, recht aan". Er is maar één manier om het spel door te komen.

Dus wellicht dat je hem nog niet mag of kan gebruiken.

TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma maart 22, 2010 10:18 am 
Reiziger

Ik heb alles na gelopen met de walkthrough van L.Koot. Daarna nog een engelse van Gameboomers maar ik heb alles gedaan wat er gedaan moest worden dus het is me een raadsel. Ga maar weer een hoofdstuk proberen en kijken of het nu wat lekkerder loopt. :D

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Forumoverzicht » Adventures » Previously Owned (Adventure) Games