| Auteur |
Bericht |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Donkey Kong Country Returns Geplaatst: ma dec 06, 2010 10:30 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
Geregistreerd: zo okt 23, 2005 2:19 pm Berichten: 3926 Woonplaats: Rotterdam
|
|
O maar dat kan wel hoor. Zowel als Donkey Kong als Diddy Kong.
Als Donkey Kong: Loop naar Diddy Kong en druk omhoog en 1 in. Diddy klimt dan op je rug. Diddy kan dan alleen nog maar schieten door te schudden. Om af te stappen moet Diddy beneden en 1 indrukken.
Als Diddy Kong: Loop naar Donkey Kong en druk omhoog en 1 in. Diddy klimt dan op de rug van Donkey Kong. Diddy kan dan alleen nog maar schieten door te schudden. Om af te stappen moet Diddy beneden en 1 indrukken.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
wicked
|
Berichttitel: Re: Donkey Kong Country Returns Geplaatst: vr dec 10, 2010 1:23 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
|
Ik ben nu bij wereld 2 en kvind 't spel echt leuk De co-op krijgt inderdaad wel een minnetje.. zoals in meerdere reviews. 't loopt niet helemaal soepel. Maarja ik speel toch alleen 
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Donkey Kong Country Returns Geplaatst: vr dec 10, 2010 4:17 pm |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
Ik en mijn zusje vinden de co op leuk, wat waren de klachten dan? Het enige wat wij verwarrend vonden was dat in co op, wanneer je een beest of een ton bestuurd, je beide het ding kan besturen. Zorgt toch wel voor verwarring wanneer ik nog die ene banaan wilt pakken en zij juist verder wilt lopen.
_________________ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)
|
|
 |
|
 |
|
wicked
|
Berichttitel: Re: Donkey Kong Country Returns Geplaatst: za dec 18, 2010 1:52 pm |
|
 |
| Globale Moderator |
|
Sneaker schreef: Ik en mijn zusje vinden de co op leuk, wat waren de klachten dan? Het enige wat wij verwarrend vonden was dat in co op, wanneer je een beest of een ton bestuurd, je beide het ding kan besturen. Zorgt toch wel voor verwarring wanneer ik nog die ene banaan wilt pakken en zij juist verder wilt lopen. Ja alleen dat eigenlijk
|
|
 |
|
 |
|
Sneaker
|
Berichttitel: Re: Donkey Kong Country Returns Geplaatst: di dec 28, 2010 1:23 am |
|
 |
| Site Admin |
 |
|
|
 |
|
 |
|
Rukiafan
|
Berichttitel: Re: Donkey Kong Country Returns Geplaatst: vr dec 30, 2011 9:48 pm |
|
 |
| Pirate |
|
I actually prefer Donkey Kong Country Returns over New Super Mario Bros. Wii, because the game feels closer to its predecessors than NSMB Wii did.  It's definitely on my top 5 Wii games list. 
|
|
 |
|
 |
|