Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Adventures » Overige Games

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Welke game heb je net uitgespeeld?
 Bericht Geplaatst: ma dec 19, 2011 9:48 am 
Member

Laatst uitgespeelde spellen zijn Phantasmagoria en Warcraft III. Maar heb er dit jaar een hele resem uitgespeeld :-) .
Ik probeer me zoveel mogelijk aan één spel te houden en pas te starten met een ander als dat ene uitgespeeld is.

Profiel  

Bericht Geplaatst: do apr 12, 2012 11:28 pm 
Site Admin

De laatste tijd door de verhuizing niet zo heel veel tijd gehad om te gamen. Echter met mijn zusje Kirby's Adventure uitgespeeld voor de Wii. Leuke mulitplayer game en vooral de verschillende krachten van de Kirby's maakt het een erg leuke game. Jammer dat dan andere karakters in multiplayer mode in het niet vallen bij alle krachten van Kirby.

Verder op de 3DS de laatste Kuifje game uitgespeeld. Ondanks dat het er mooi uitzag en de muziek geweldig was, werd het spel wel snel saai door het gebrek aan afwisseling.

TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)

Profiel  

Bericht Geplaatst: za apr 14, 2012 7:50 pm 
Member

Voor dit jaar staat de teller nog steeds maar op één spel : The Dig. Uitgespeeld in januari.
Momenteel ben ik bezig met Grim Fandango, zit iets over de helft denk ik.

Profiel  

Bericht Geplaatst: zo apr 15, 2012 10:04 pm 
Member

Goed, we kunnen een streepje bijtrekken. Grim Fandango zonet ook uitgespeeld.
Wat een spel! De besturing trekt op niets en heeft meermalen vloektirades uitgelokt, maar toch komt ie bij mij op een hoog schapje te staan. De muziek is fantastisch, het verhaal heel leuk gevonden en de sfeer subliem. Toppie dus!

Profiel  

Bericht Geplaatst: di jul 24, 2012 8:59 pm 
Site Admin

Mutant Mudds uitgespeeld voor de 3DS. Leuke retro style platformer met goede muziek, prima graphics, leuke gameplay (vooral de soort jet pack is tof) en strakke, nauwkeurige controls. Ik vind het alleen jammer dat er geen eindbazen waren (en het spel dus ineens voorbij was). De V en G levels waren niet veel moeilijker en alleen bij het laatste level had ik echt wat problemen. Maar niets onoverkombaars. Maar een goede downloadbare titel en een lekkere platformer.

Profiel  

Bericht Geplaatst: wo sep 19, 2012 11:42 am 
Site Admin

New Super Mario Bros 2 voor de 3DS uitgespeeld met vijf glanzende sterren. Leuke game, mooie graphics en muziek en strakke besturing. Jammer genoeg wel ontzettend eenvoudig (zelfs Bowser was geen uitdaging), een verwaarloosbaar 3D effect en eigenlijk gewoon een hele luie game. Gewoon de DS versie met wat gameplay tweaks. En waarom moeten we zoveel munten verzamelen? Geen idee. Dat wordt nergens uitgelegd. Het verpest het spel ook een beetje want in no-time heb je honderden levens. En ze willen dat je een miljoen gaat halen, echter dagen ze je niet uit om dat target ook daadwerkelijk te halen. Dus een luie, makkelijke, maar vermakelijk game. Hopelijk wordt de Wii U versie beter.

Profiel  

Bericht Geplaatst: za sep 22, 2012 6:50 pm 
Site Admin

Picross E uitgespeeld voor de 3DS. Ik ben gek op Picross spellen en heb me ook met deze versie prima vermaakt. Het is wel erg makkelijk. Slecht bij een paar puzzels leek ik even vast te zitten. Ook jammer dat het niet verder gaat dan 15x15. Maar voor maar vijf euro heb ik me zeker vermaakt. Op naar de volgende Picross game.

Profiel  

Bericht Geplaatst: do okt 18, 2012 4:25 pm 
Site Admin

Super Mario 3D Land voor de 3DS uitgespeeld. Was een hele klus. Na alle levels met Mario uitgespeeld te hebben, moet je het nog eens overdoen met Luigi. Als je dan ook nog eens alle speciale munten en goude vlaggen heb gepakt, opent zicht een extra level. Deze is zeer pittig en vervolgens kreeg ik de maximale vijf sterren op mijn profiel. Helaas niet fonkelend, maar dat gebeurd als je in één level meer dan drie keer dood gaat.

Maar een heerlijke game en een aanrader voor iedereen met een 3DS. Prachtige graphics, strakke gameplay, creatieve levels en goed gebruik van 3D in een hoop levels. Het is ook lekker pittig (vooral het laatste level en een hoop van de Special Worlds). Ik heb ervan genoten. Hopelijk komt er meer.

Profiel  

Bericht Geplaatst: wo mei 15, 2013 11:18 pm 
Site Admin

Afgelopen tijd ook weer het één en ander uitgespeeld.

New Super Mario Bros U (WiiU):
Tot nu toe alleen in multiplayer met mijn zusje uitgespeeld. Het ziet er waanzinning uit in HD. Prachtige achtergronden, geweldige animatie en toffe effecten. De gameplay is ook top met een strakke besturing, veel variatie in levels en upgrades. Wat in multiplayer wel slecht is, is dat je elkaar verschrikkelijk in de weg loopt. Voor je het weet wordt je door je partner het rafijn ingegooit of tegen een monster aangeduwd. Daarentegen is het wel makkelijker om op moeilijk bereikbare plekken te komen. Een duwtje van je partner is genoeg. Wil het spel zeker ook in mijn eentje nog doorspelen. Denk dat het dan echt Nintendo moeilijk is.

Mario & Luigi's Bowser's Inside Story (DS):
Geweldige RPG. Ben altijd al fan van de serie geweest en ook dit is weer een erg sterke en erg leuke game. Het enige wat me tegenstond was dat Mario en Luigi het lichaam van Bowser kunnen verlaten wanneer ze willen. Deed een beetje afbreuk aan het verhaal. Maar de humor is top, Luigi is geweldig en de gameplay is top. Op naar het volgende deel op de 3DS.

Donkey Kong Country 3 (SNES/VC):
Een goede Donkey Kong Country game, al is het lang niet zo goed als de eerste twee. Mooi graphics, lekker pittig en met RPG achtige elementen waar ik eigenlijk nog niet naar gekeken heb en die ook niet nodig zijn om het spel uit te spelen. Tenzij je natuurlijk het spel op 100% wilt uitspelen. Ga deze zeker nog een keer solo doorspelen.

Soul Bubble (DS):
Jaren geleden een demo gespeeld en ik was helemaal weg van heerlijke muziek, graphics en sfeer. Het voelt erg LostWinds achtig aan. Gameplay is simpel, leuk maar het kan soms ook frustrerend zijn om je door klein gaatjes te wringen om vervolgens weggeblazen te worden. Maar de muziek en graphics maken het ook weer rustgevend. Ik heb me er zeker mee vermaakt.

Picross E2 (3DSWare):
Hetzelfde als de eerste Picross game op de 3DS, maar ik ben gewoon gek op Picross spellen. Micross is een leuke toevoeging waarin je met een hoop kleine puzzeltjes één groot kunstwerk kan maken. Maar het blijft lekker puzzelen. Ik wil meer.

Mad Dog McCree (3DSWare):
Een oude FMV shooter geport naar de 3DS. Iedereen weet dat ik gek bent op FMV. Ik heb er van genoten, maar het is wel echt heel slecht en heel kort. Maar ik heb me ermee vermaakt.

Might Switch Force! (3DSWare):
Ik vond dit een toffe puzzelachtige platformer. Je moet switchen om bepaalde blokken naar voren of naar achteren te laten bewegen. Dit is erg leuk, maar ook lastig en gaat vaak gepaard met trail and error. Dat je ook speed runs kan doen versterkt dit alleen maar. Geen enkel level is echter onmogelijk uit te spelen. Een gelukkig ook een eind baas die het spel en het verhaal afsluit (in tegenstelling tot Mutant Mudds). Het is wel een korte game, zelsf inclusief de speedruns en de gratis extra levels.

Mega Man (3DS VC):
Wel de gameboy versies gespeeld, maar nooit het NES origineel. Lekker pittig en leuk om te spelen met de verschillende wapens die je vergaart na een robot boss te hebben verslagen. Gelukkig zijn er wel save spots in de 3DS VC versie. Hoef je niet constant het zelfde stuk opnieuw te spelen.

Profiel  

Bericht Geplaatst: ma okt 26, 2015 2:13 am 
Site Admin

Met mijn zusje Donkey Kong Country: Tropical Freeze voor de WiiU uitgespeeld. Fantastische platformer die er geweldig uitziet en klinkt, heerlijk speelt en lekker uitdagend is. Vooral de bazen zijn pittig.

Profiel  

Bericht Geplaatst: wo jul 12, 2017 1:50 am 
Site Admin

Mijn zusje heeft een PS4 en ik een PS3. Nu zijn we samen, tegelijkertijd een aantal PS3/PS4 spellen aan het spelen. PS3/PS4 kunnen niet samen natuurlijk, maar via What's App is het leuk om de andere te horen vloeken als het niets lukt.

Afgelopen tijd hebben we de eerste twee delen van de Uncharted serie uitgespeeld. Hele toffe serie hoor Grafische echt verbluffend (vooral deel twee op de PS3) en het is heerlijk klimmen, springen, verkennen, schieten en genieten van de mooie omgevingen. Enige wat ik wel minder vond zijn de bovennatuurlijke onderdelen van het verhaal. Denk niet dat dat nodig was geweest. Met normale mensen was het interessant genoeg. Nu nog ergens deel 3 zien te vinden voor een mooi prijsje.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Forumoverzicht » Adventures » Overige Games