Ubisoft:
- Ik heb ineens erg veel zin om Just Dance te spelen

. Logisch om de show mee te beginnen aangezien Just Dance een enorm succes voor Ubisoft. Just Dance 4 komt er aan en zal ongetwijfeld ook weer een enorme hit worden.
- Leuk om Aisha Tyler van Ghost Wispherer de show te zien hosten. Is weer eens wat anders, als ze maar niet grappig proberen te doen.
- Dat laatste is al mislukt

.
- Far Cry 3 zag er ingame tof uit. Het strand en de oerwouden waren weer waanzinnig.
- Toffe Splinter Cell trailer. Erg zin in.
- De CGI trailer van The Avengers: Battle for Earth was fantastisch. Jammer genoeg geen gameplay maar hij komt naar de Wii U

.
- Een nieuwe Rayman, Rayman Legends. Ziet er weer waanzinnig uit (net als Origins). Tof gebruik van de screen controller van de Wii U, maar dan voor multiplayer. Om dat in single player te doen lijk me nagenoeg onmogelijk. Dan kom je een aantal handen te kort.
- Trailer van ZombiU was erg bijzonder (deed me denken aan Dead Island). Alleen dat liedje, WTF was dat? Helaas geen gameplay, maar het komt exclusief naar de Wii U en heeft Zombies in het. Ik ben een happy man. Jammer genoeg geen gameplay beelden.
- Rabbids Land kan erg leuk zijn, zolang het geen mini game collectie is, maar dat zal met zo'n titel wel niet.
- Shape Fitness game, niets voor mij.
- Sports Connection zag er aardig uit. Hopelijk werkt het allemaal goed en ik betwijfel of het een hit wordt als Nintendo hun eigen sports mix laat zien (ga ik van uit). En karten? Op een console waar geheid Mario Kart op gaat komen. Wel leuk dat je los van elkaar kan spelen met de screen controller. Maar het is juist zo leuk om dit soort spellen met en bij elkaar te spelen.
- Just Dance 4, zekere hit.
- Assassin's Creed III naar de Wii U. YEEEE!!!. CGI trailer zag er in ieder geval onwijs cool uit en ook ingame zag er super uit. Blij dat het naar de Wii U komt.
- Dit gozer van Ubisoft was mega irritant. Aisha Tyler deed het nog wel leuk. Ze lieten teams Shootmania spelen en de winnaar zou de show verder presenteren. Helaas won team Aisha niet, maar die gozer hield het bij backstage (thank god). Segment duurde veel te lang en game was voor mij niet interessant genoeg. Maar voor eSports is zeker een markt.
- Ubisoft Online = Gratis spellen in je browser spelen. Interessant.
- Watch Dogs lijkt me een onwijs interessant principe met een levende wereld. Benieuwd wat dat gaat worden. Maar de eerste gameplay zag er ontzettend tof uit. Hoop alleen dat ze niet alleen shooter segmenten erin stoppen. Het uitschakelen en beïnvloeden van stroom en communicatie middelen lijkt me onwijs interessant. Please come to Wii U.
Op het Shootmania gedeelte na heeft Ubisoft tot nu toe de show gestolen. Geweldige show. Geweldige nieuwe games. That's what E3 is all about.
Opvallend dat ik het wordt 3D nog niet heb horen vallen tot nu toe. Vorig jaar was dat de hype.