Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Adventures » Overige Games

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Het Grote E3 Topic!
 Bericht Geplaatst: di jun 05, 2012 12:44 am 
Site Admin

Ubisoft:
- Ik heb ineens erg veel zin om Just Dance te spelen ;). Logisch om de show mee te beginnen aangezien Just Dance een enorm succes voor Ubisoft. Just Dance 4 komt er aan en zal ongetwijfeld ook weer een enorme hit worden.
- Leuk om Aisha Tyler van Ghost Wispherer de show te zien hosten. Is weer eens wat anders, als ze maar niet grappig proberen te doen.
- Dat laatste is al mislukt :roll:.
- Far Cry 3 zag er ingame tof uit. Het strand en de oerwouden waren weer waanzinnig.
- Toffe Splinter Cell trailer. Erg zin in.
- De CGI trailer van The Avengers: Battle for Earth was fantastisch. Jammer genoeg geen gameplay maar hij komt naar de Wii U :D.
- Een nieuwe Rayman, Rayman Legends. Ziet er weer waanzinnig uit (net als Origins). Tof gebruik van de screen controller van de Wii U, maar dan voor multiplayer. Om dat in single player te doen lijk me nagenoeg onmogelijk. Dan kom je een aantal handen te kort.
- Trailer van ZombiU was erg bijzonder (deed me denken aan Dead Island). Alleen dat liedje, WTF was dat? Helaas geen gameplay, maar het komt exclusief naar de Wii U en heeft Zombies in het. Ik ben een happy man. Jammer genoeg geen gameplay beelden.
- Rabbids Land kan erg leuk zijn, zolang het geen mini game collectie is, maar dat zal met zo'n titel wel niet.
- Shape Fitness game, niets voor mij.
- Sports Connection zag er aardig uit. Hopelijk werkt het allemaal goed en ik betwijfel of het een hit wordt als Nintendo hun eigen sports mix laat zien (ga ik van uit). En karten? Op een console waar geheid Mario Kart op gaat komen. Wel leuk dat je los van elkaar kan spelen met de screen controller. Maar het is juist zo leuk om dit soort spellen met en bij elkaar te spelen.
- Just Dance 4, zekere hit.
- Assassin's Creed III naar de Wii U. YEEEE!!!. CGI trailer zag er in ieder geval onwijs cool uit en ook ingame zag er super uit. Blij dat het naar de Wii U komt.
- Dit gozer van Ubisoft was mega irritant. Aisha Tyler deed het nog wel leuk. Ze lieten teams Shootmania spelen en de winnaar zou de show verder presenteren. Helaas won team Aisha niet, maar die gozer hield het bij backstage (thank god). Segment duurde veel te lang en game was voor mij niet interessant genoeg. Maar voor eSports is zeker een markt.
- Ubisoft Online = Gratis spellen in je browser spelen. Interessant.
- Watch Dogs lijkt me een onwijs interessant principe met een levende wereld. Benieuwd wat dat gaat worden. Maar de eerste gameplay zag er ontzettend tof uit. Hoop alleen dat ze niet alleen shooter segmenten erin stoppen. Het uitschakelen en beïnvloeden van stroom en communicatie middelen lijkt me onwijs interessant. Please come to Wii U.

Op het Shootmania gedeelte na heeft Ubisoft tot nu toe de show gestolen. Geweldige show. Geweldige nieuwe games. That's what E3 is all about.

Opvallend dat ik het wordt 3D nog niet heb horen vallen tot nu toe. Vorig jaar was dat de hype.

TKA: (NEW: Broken Sword 2, Light and Darkness The Prophecy)

Profiel  

Bericht Geplaatst: di jun 05, 2012 9:38 pm 
Globale Moderator

Ja, Watch Dogs lijkt me ook wel interessant, mits je verschillende manieren kan kiezen om iets op te lossen. Dat stukje op het eind met iedereen neerknallen en weg proberen te rijden leek me maar niets, maar de rest van het filmpje was geweldig. Als je overal de stiekeme/onzichtbare/vredelievende optie kan kiezen dan wordt het wel wat voor mij :D

Profiel  

Bericht Geplaatst: di jun 05, 2012 10:57 pm 
Site Admin

Nintendo:
- Coole opening van de E3 show met Miyamoto en live action Pikmin. Erg leuk gedaan.
- Grappig overigens dat ik bij de Nintendo show altijd moeite heb om ze te verstaan, gelukkig kwam er een vertaler. Al maakt het door elkaar praten het er ook niet makkelijker op.
- Pikmin 3 komt naar de Wii U. Zijn erg leuke games en zag er weer goed uit. Weet niet wat ik van de scherm controller bij die spel moet vinden. In het begin klonk het vooral alsof je Nunchuck echt nodig had, maar met de scherm controller klinkt het alsof je dat niet nodig hebt.
- New Super Mario Bros. U zag er weer leuk en vertrouwd uit. De Wii U controller lijkt me nou niets toe te voegen.
- Batman Arkham City Armored Edition komt naar de Wii U. Was al bekend en zag er top uit. De Wii U controller lijkt me ingewikkeld, maar dat besturen van de wapens lijkt me interessant.
- Scribblenauts Unlimited voor de Wii U en de 3DS. Zag er aardig uit, niet heel erg onder de indruk.
- Darksiders II zag er bruut uit.
- Mass Effect III naar de Wii U, sweet.
- Tank spelletje deed me niet zoveel.
- Tekken Tag-Tournament 2 zag er wel leuk uit. Vooral de Mario verwijzing deed het goed bij het publiek.
- Trine 2 lijkt me een geweldige titel. Visueel zeer indrukwekkend.
- Ninja Gaiden 3 zag er erg tof uit.
- Aliens Colonial Marines lijkt me een geweldig shooter.
- Die Reggie one liners blijven het goed doen bij het publiek. Wii Fit U, nah. Maar een hit zal het ongetwijfeld worden. Het schermpje leek wel wat toe te voegen bij de mini games.
- SiNG lijkt me niets.
- Just Dance 4 zagen we al bij Ubisoft.
- Nintendo 3DS krijgt morgen zijn eigen show.
- New Super Mario Bros. 2 draait allemaal om goud, goud, goud. Zag er weer leuk en vertrouwd uit en lijkt toch wel veel op de Wii U versie.
- Paper Mario Sticker Star zag er erg goed uit en in 3D gaat dat er waanzinnig uit zien. Dat stickers lijkt me niet zo bijzonder.
- Luigi's Mansion: Dark Mooon zag er waanzinnig uit. De GameCube game was geweldig dus laat maar komen. En meer puzzels zijn altijd goed.
- Third party line up voor de 3DS met een nieuwe Castlevania. Zag er geweldig uit en de Castlevania games op de DS en GBA zijn geweldig.
- Epic Mickey voor de 3DS zag er prachtig uit. Deed me denken aan de SNES Mickey game.
- Kingdom Hearts 3D zag er goed uit in die paar seconden.
- Lego City zag er leuk uit. Een van de eerste Lego games die niet gebaseerd is op een film licentie. Hopelijk weet het net zo te boeien. Zag er in ieder geval erg leuk uit.
- Bij Just Dance 4 heeft de controller als doel om de moves te veranderen.
- Zombi U zag er erg vet uit. Kijk uit naar deze titel. Leuk die ingebouwde zombifier, werkte niet erg goed bij Reggie, maar leuk idee.
- De rest kwam al voorbij bij de Ubisoft show. Kijk van dat overzicht vooral uit naar Rayman Legend, Assassin's Creed III en de Avengers game.
- Nintendo Land wordt Wii Sports van de Wii U. Als ze slim zijn doen ze dit spel gratis bij de Wii U. Zag er wel aardig uit.

Toch teleurgesteld. Weinig echte grote, nieuwe titels en de Wii U controller lijkt me alleen wat toe te voegen in sommige multiplayer games. Ondanks wat toffe titels ben ik nog niet overtuigd. Het is beter dan de show van Microsoft (al hoefde je daar niet veel voor te doen), maar zeker niet beter dan de show van Ubisoft (op dat tenenkrommende eSports spel na). Nu Sony nog .

Profiel  

Bericht Geplaatst: wo jun 06, 2012 12:27 am 
Site Admin

Sony:
- Zag ik nou een Move stuur in de intro. Wat zag dat er belachelijk uit.
- Quantic Dream kom met een nieuwe game, Beyond: Two Souls. Zag er weer verbluffend uit. De hoofdrolspeelster wordt gespeeld door Ellen Page. Cool.
- Playstation All-Stars: Battle Royale is Smash Bros Brawl met Playstation characters. Kon mij niet bekoren, maar dat kon Smash Bros. Brawl ook niet. Wel makkelijk dat het op zowel de PS3 als de PS Vita kan.
- Call of Duty komt naar de Vita.
- Assassin's Creed 3: Liberation komt exclusief naar de Vita. Ziet er interessant uit. De normale AC3 komt uiteraard naar de PS3. Er wordt ook op zee gevochten. Ziet er nogal Pirates of the Caribbean uit, I like it. Ik kijk er naar uit op de Wii U. Waarom Nintendo niet meer van dit heeft laten zien op de hun show.
- Far Cry zag er leuk uit, 4 player co-op. Maar zo te zien met vier TV's.
- Trailer van Wonderbook was leuk, maar zoals in de trailer gaat het natuurlijk never nooit werken. Dat liet die live demo wel zien van dat Harry Potter boek. Het werkte gewoon niet en zag er suf uit. Duurde ook veel te lang.
- Nieuwe God of War zag er tof uit. Blij dat ik een PSP had zodat ik ook wat van God of War heb kunnen spellen en was erg tof. Zo te zien deze game ook. Lekker bruut.
- Last of Us lijkt me waanzinnig, zou er bijna een PS3 voor willen kopen. Zou het multi platform zijn?

De volgorde van de shows voor mij:
- Ubisoft
- Nintendo
- Sony
- EA
- Microsoft

Gefeliciteerd Ubisoft, laat je de grote drie gewoon achter je.

Profiel  

Bericht Geplaatst: vr jun 08, 2012 1:19 am 
Site Admin

E3 3DS show:
- Nieuwe Castlevania zag er erg goed uit. Heb hier zeker zin in. Hier had op de hoofdshow wel maar aandacht aan besteed mogen worden.
- Ahh, Luigi's Mansion 2. Hier kijk ik al sinds de aankondiging naar uit.
- Nieuwe Epic Mickey zag er prachtig uit. Goede keus ook voor 2D. Prachtig.
- Paper Mario, weer zo'n prachtige game. Kan niet wachten.
- Kingdom Hearts 3D zag er wel aardig uit. Sommige dingen die die gast zij klonken wel interessant.
- Scribblenauts deed me niet zo veel.
- Lego Batman 2 lijkt me wel leuk. Vermaak me altijd uitstekend met de Lego games.
- Transformers Prime vond ik niets. Zag er ook niet uit.
- Rabbids Rumble zal wel weer een mini game collectie worden. Rabbids blijven leuk.
- Het geen idee wat Heroes of Ruin voor game is. Volgens mij komt er deze week een demo in de eShop.
- Suf verkooppraatje over de eShop. De vijf meest gedownloade applicaties zijn tevens allemaal gratis. Threediots lijkt me helemaal niets.
- Nieuwe Pokémon games voor de DS/3DS. Zo leuk als de eerste twee is het niet echt meer geweest. De Pokémon zelfs worden ook steeds minder.
- Leuk dat ze retail games downloadbaar maken, maar ik heb veel liever een doosje in handen. Maar ik begrijp waarom ze het doen en er is zeker een markt voor.
- New Super Mario Bros. 2 lijkt me weer leuk en vertrouwd, maar het muntjes gebeuren deed me niet zoveel. Co-op lijkt me wel erg leuk.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Forumoverzicht » Adventures » Overige Games